Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Snop og frukt og is er den store tingen for tiden. Her også.... og i de aller fleste dagbøker jeg er innom... :ler2:

Håper formen din har blitt litt bedre... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iss: :kyss:

Liv: Ja, matlysten er elendig de siste dagene. Men jeg får jo mer enn nok kalorier gjennom snop, men det er jo ikke akkurat det sunneste å få i seg da :ler: Det går en del frukt og så litt vitaminer og mineraler får jeg heldigvis i meg :)

Cr@sh: Formen ble litt bedre utover dagen, men jeg lurer på om jeg ikke holder på å bli forkjølet, for nå våknet jeg ganske tett i nesen :grine:

MissB: :vinke:

Liv: Is er supernam, kjøpte inn mer i går kveld :sikle:

-------------------------------------------------------------------

I natt har jeg sovet som en stein, uten å våkne en eneste gang for å gå på do. Våknet av mannens klokke da han skulle på jobb, og får ikke sove mer nå. Mulig jeg prøver litt til senere. Dagene blir jo så utrolig lange når jeg står opp så tidlig.

Fikk kjørt en del i går, og avsluttet det hele med en tur i butikken hvor jeg kjøpte en hag med is, farris og nektariner :) Hadde så lyst på moreller, men de var dårlige. Må se å få kjøpt litt i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så deilig at du fikk sove godt inatt!! :kose:

Håper matlysten bedrer seg vennen!

Jeg spiser nesten ALT jeg kommer over, og ofte.. :ler:

:sikle: Moreller er godt!

Føler du deg fin i formen idag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Ja, dagene må bli lange når du er så tidlig oppe. Men det er jo veldig hyggelig med hilsen i boka mi før klokka er 0700 da.... ;)

Godt å høre at du sov godt i natt... Det gjorde egentlig jeg også - bare avbrutt av litt Lillegutt-masing om å komme over i vår seng. :ler:

Håper dagen din blir bra. Her er det overskyet, men ganske varmt. Kunne godt tenkt meg at det blåste litt mindre men...

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått førerkort i dag!!!!!!!! JIPPI :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skriver mer når jeg får tid, nå er jeg veeeeldig sulten og trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått førerkort i dag!!!!!!!! JIPPI  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

JIPPI!!!!! GRATTIS MED FØRERKORTET!!! :reise:

Ååååh, du kommer til å bli så glad for at du har fikset det før nurket kommer. Det er en helt vanvittig frihetsfølelse å kunne sette seg i :reise: og bare dure av gårde. Ikke være avhengig av buss og tog hver gang man skal litt lengre av gårde.

Kjempe stolt av deg fru Gravidepåoppkjøringidag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner jenter :bukke:

Fikk ikke sove lenger i dag tidlig da jeg var naturlig nok nervøs. Jeg forventet overhodet ikke å klare det i dag, derfor har jeg heller ikke skrevet om det her, og det var kun noen få som visste at jeg skulle kjøre opp i dag.

Været var jo ikke på min side i dag, jeg hadde forferdelig hodepine, så da jeg kom frem til byen dro jeg innom apoteket for å kjøpe paracet. Der møtte jeg eks svigermoren min og barnebarnet hennes. Har ikke sett henne siden jeg ble gravid, og henne hadde jeg kjempe kontakt med mens jeg var med eks. Og hun var og er fremdeles veldig glad i meg. Hun så på magen min og fikk tårer i øynene. Så sa hun "se på deg da, så stor og fin magen din er..." resten ble hengene i lufta, men jeg vet siden jeg kjenner henne såpass at resten av setningen skulle vært "skulle ønske det var barnebarnet mitt du bar på" Det ble litt for sterkt møte for meg, kun kort tid før jeg skulle kjøre opp. Prøvde å glemme det hele og konsentrere meg om kjøringen.

Hadde oppvarmingstime først som gikk greit, og da jeg begynte å kjøre med sensor så regnet det som aldri før. Jeg så omtrent ingenting!!!! Dette kommer ikke til å gå bra tenkte jeg! Jeg fikk en vanskelig rute og, hvor jeg ble sjekket for alle enveiskjørte gater i byen, innom et smalt parkeringshus for å parkere, ut på motorvei +++. Jeg var overbevist om at det ikke hadde gått bra.

Tilbake på biltilsynet så snakket sensoren om ting jeg hadde gjort feil, sier at jeg har kjørt greit været tatt i betraktning, og at jeg har klart det. Jeg kunne ikke tro det, og gravide hormonelle meg begynte jo å grine :grine: Kjørelæreren min trodde jeg hadde strøket da han så meg :)

Nå er jeg så glad og lettet over å endelig ha blitt ferdig med det, for det er som Murmel sier, livet blir en smule lettere når den lille kommer + at de fleste familiemedlemmene mine har mast i så mange år nå, at jeg begynte med oppkjøringen bare for å slippe maset :)

Nå har vi sovet litt og skal en liten tur innom svigers. Været er jo strålende, det ble det kort tid etter at jeg var ferdig med kjøringen i dag :sjenert: Typisk min flaks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... så moro at det gikk bra altså! Grattis igjen! Nå er det bare ut på tur... :reise:

Rart med sånne følelser etter at man kjørt opp "Dette kan aldri ha gått bra.." liksom - også satt den som den skulle! Yeah! :hoppe:

Må være spesielt det møtet med eks-svigermora di... Skjønner godt at det var en smule vanskelig rett før oppkjøringa... :kose: Men tross det og dårlig vær så gikk det strålende! Stolt av deg! :klappe:

Håper du koser deg i kveld... Her også har været blitt topp nå på kvelden... Rart så fort det snur... :roll:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen...

Håper det står bra til i heimen... Ble det stor feiring av førerkortet i går? :hoppe:

Håper dagen din blir fin - tross drittværet-.... Jeg vil ha sooool! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: Jeg tørr faktisk ikke å sette meg bak rattet alene... Skumle saker synes jeg :ler: Veldig spes å møre eks svigermora, spes siden jeg ennå er så utrolig glad i henne og hun i meg, samtidig som det på en måte er tabu å ha kontakt med henne. Hilser jo på henne når jeg støter på henne, men før så var vi masse sammen alene, enten ute og shoppet eller hun kunne komme innom til kaffe. Og sånn har jeg det ikke med min svigermor nå, og det savner jeg....

Skytte: Takk for det, helga blir nok helt sikkert bra ja :klem:

Cr@sh: Her er alt bare bra vet du. Det ble ikke mye feiring nei. Jeg fikk nydelig orkidee av mannen og den lille i magen :legrine: Men vi får feiret litt i morgen ;):klem:

-----------------------------------------------------------------------------

Dagen i går gikk i rasende fart. Stod opp rundt 8.30, dusjet ordnet litt hjemme, spiste frokost så hentet ei veninne meg, vi skulle til henne. Siden det ikke er mulig å sitte på veranda hos oss for tiden, og hun røyker så passer det ikke at vi er hos meg :ler:

Ble der en god stund, skravlet masse, det er en stund siden jeg har sett henne. Veldig koselig :) Dro hjemover ved 16.30 tiden, rakk å lage kjapp middag før mannen kom. Spiste slappet litt av før vi gikk ut på jakt etter div ting vi trenger til leiligheten. Vi kjøpte ingenting (det er så typisk oss :sjenert: ), men vi tror vi vet hva vi skal ha, og bare det er en fremgang :ler:

Så tok vi en runde hos søs og mams og paps for å tømme postkasser og for å se at alt var vel i heimene der.

Var hjemme litt etter 21, og da var vi faktisk så tørtte og slitne begge to at vi la oss rundt 22. Og jeg tror jeg har sovet i hele natt :)

Nå skal jeg støvsuge, tørke støv, sengetøy skiftet jeg på i går, rydde litt før jeg skal dusje. Skal møte ei veninne i byen til lunch kl 12. Gleder meg :)

Men så har mannen sagt at jeg må holde meg hjemmefra i 2-3 timer i kveld når han kommer hjem. Han skal nok ordne med noe til bryllupsdagen i morgen, og dere kan tro jeg ikke er nyskjerring i det hele tatt nei :ler: Litt usikker på hva jeg skal da, salget har jo startet så mulig det blir en shoppingtur.

I dag må jeg finne en bryllupsgave til mannen, og jeg er helt blank på hva jeg skal kjøpe. HJELP!!!!!!!!!

Ellers så skjer det noe med magen min for tiden. Den er blitt mye spissere, den er blitt mye mer gravidmage syns både mannen og jeg. Den lille er veldig aktiv om morgen og kveld, og innimellom på dagen. Så merket jeg i går at hun har begynt å sparke mye høyere, under puppene liksom, mens før så kjente jeg henne bare nedenfor navelen. Morsomt. Så tror jeg at enten hodet eller rumpa hennes er på høyre side ved navelen, for der er magen skeiv og noe hardt og rundt er der, jeg tror faktisk at det er hodet. Og den har vært skeiv en god stund og.

Jeg kjenner at jeg nesten begynner å bli utålmodig. Vi så gjerne ha henne ut snart. Jeg gleder meg så innmari til å hilse på henne, bli kjent med henne at jeg klarer nesten ikke å vente i tre mnd, selv om jeg vet at jeg må da :sjenert:

Nei, nå må jeg se å få gjort litt her hvis jeg skal rekke å komme meg til byen til 12 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg vet akkuratt hva du mener!! ;)

Jeg vil ha babyen her & se på henne og snakke med henne..

Er helt rart, å bli glad i henne allerede på en måte.. :hjerte:

Det blir så fantastisk, å se henne le, smile..

Gleder meg ikke til hun skal holde oss våkne om nettene da men.. :ler:

Det må bli så fantastisk å bli MOR!

Og få en familie sammen med mannen.. :hjerter:

Kose deg i byen senere! :klem:

Så deilig at hun sparker.. Når begynte det for deg igjen sa du?

Virker deilig å ha så bra forhold til svigermor ja, kanskje det kommer etterhvert, samme nære kontakten du fikk med ex-svigermor?

Jeg har det koselig sammen med svigermor men er ikke med henne alene, kjenner henne ikke så godt.

Men virker kjempehyggelig om det var sånn!

Har du planer for St. Hans helga da?

Vi har ingen sålangt. Er ikke det samme når vi ikke er en familie enda...

Blir liksom ikke det samme. ;)

Ha en kjempefin helg vennen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke heeelt når jeg kjente de første sparkene faktisk. Nå må jeg tenke tilbake... Jeg hadde UL da jeg var nesten 19 uker på vei, og da har jeg allerede kjent det en stund. Så kanskje rundt uke 17 tror jeg.

Helga vår er fullbooket. I morgen har vi 1. bryllupsdag :hjerter: og vi har planlagt å tilbringe den i Oslo, rusle litt i byen, på kafe og spise på kvelden. Men nå ser det ut som mannen driver og planlegger et eller annet også, så det blir spennende å se :)

På søndag skal vi til sverige. Handle vogn, bilstol, annet babyting, og masse godis :sjarmor: Tror svigerinnen og mannen hennes blir med, så vi tar det nok som en tur hvor vi shopper og koser oss med dem og avslutter sikkert dagen med middag. Det blir sikkert veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ååå det hørtes ut som en kjeeeempekos helg! :-D

Blir spennende å se om han har planlagt noe ;)

Han virker veldig romantisk da! :hjerte:

Jeg vil også entur til Sverige!! :sur:;)

De har tilbud på sprinkelseng og Quinny vogn denne mnd!

Håper dere finner masse! :klem:

Kose deg i helgen! :kose:

Og grattis med 1 års bryllupsdag!!

:hoppe::danse::perebrus::digge::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...