Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 #721 Del Skrevet 19. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2006 #722 Del Skrevet 19. juni 2006 Har du smelta??? I så fall kan du bare sende godt varmt vær nordover for jeg kan godt smelte litt Så lurt å pusse opp når dere kan bo hos søstra di! Så får dere luftet godt og slipper å bo midt oppi det! For det blir man ikke lei av,neeeida... Håper alt står bra til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. juni 2006 #723 Del Skrevet 19. juni 2006 skal si vi to er aktive her inne for tiden Og i dag har vel ingen av oss smeltet bort. Er bare trøtt, jeg... venter på at du er tilbake igjen og lyser opp hverdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #724 Del Skrevet 20. juni 2006 LinKri: Ja vi hadde det supert på ferien, men den går altfooor fort Cr@sh: Epica: Den var skummel ja, hmm, vi har lyst å se den vi og, men vi får se om jeg tør det Liv: varme leiligheter om vinteren er supert, men ikke om sommeren, og spes ikke når vi ikke kan ha vinduene oppe. Cr@sh: helga har vært fin, skal skrive om den lenger ned. Soverommet har vi ikke begynt på ennå, regner med at vi begynner denne uken. Cr@sh : Murmelmy: Ja, vi er superaktive her inne for tiden Koselig å være savnet og ble helt rørt av å lese at jeg lyser opp hverdagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #725 Del Skrevet 20. juni 2006 Her kommer oppdateringa for de siste dagene: På lørdag kom mannen seg endelig opp, vi spiste frokost, ordnet oss og kom oss ut ved 12-tiden. Vi shoppet i par timer, jeg kjøpte meg et svart skjørt, mannen kjøpte gave til svigerfaren. Jeg lette etter sko, men fant ingen jeg likte godt nok. Så dro vi til søs, jeg hjalp henne med å lage mat til turen, mens svoger og mannen dro ut en tur for å fikse par ting, og de små lå og sov. Så våknet begge nevøene samtidig, og begge to er like grinete når de våkner, men det gikk fort over Lekte masse med dem, og fikk tårer i øynene hver gang jeg tenkte på at det er en mnd til jeg får sett dem igjen Er virkelig blitt avhengig av å se dem ofte. Da jeg spurte den eldste om hva han skulle kjøpe til tante, så fikk jeg til svar en pentopp og goderi. Vet ikke hvor toppen kom ifra Vi ble der par timer, sa hadet til dem, snufs, snufs, før vi dro ti mams og paps for å si hadet. Ble ikke så lenge, satt en liten stund før vi dro videre. Kom oss en tur til Ikea for å kikke på garderobeskap. Genialt at de holder oppe så lenge på lørdager! Vi fant en vi muligens liker, regner med at det blir den dersom vi ikke finner noe vi liker bedre. Vi får se. Det ble middag på Dolly, svææær pizza på oss to. Da var vi såååå sultne begge to, at vi spiste opp en hel stor pizza. Det har vi aldri klart før Selv om jeg var stappmett, så klarte jeg ikke å la være å kjøpe en softis, (hadde allerede spist den svære kroneisen tidligere på dagen ) Føler at jeg lever av goderi for tiden. Spiser minimalt med mat, men sjokis, is, og frukt går ned på høykant Jaja, kaloriene får jeg tenke på om 3 mnd... Så dro vi tilbake til byen, og rakk akkurat kinoen. X-mann, grei nok, men ikke helt min type film. Var hjemme igjen ved 12-tiden. Var ganske sliten da, det ble en lang dag ute, uten at jeg fikk tatt ettermiddagsluren min På søndag, lå vi lenge, jeg leste litt og mannen halvsov. Kom oss opp litt over 11, spiste, dusjet, og kom oss til svigers. Var veldig koselig, grillet, skravlet og koste oss. Svigerinnen og mannen hennes var der også. Dro fra dem i 18-tiden, hjemmom en tur og hentet litt klær, så dro vi for å overnatte hos mams og paps, litt kaldere å sove der. I går var jeg en tur innom byen, før jeg dro hjem for å lage middag. siden det regnet i går og var litt kaldere så bestemte vi oss for å sove hjemme. Sov litt middag, så dro vi ut for å øvelseskjøre. Sånn har vært de siste dagene mine, syns dagene går så innmari fort, hvor blir det av dem? I dag har jeg ingen spes planer. Skal en tur til byen og prøve å bynne bryllupsgave til mannen, skal innom kjøreskolen og hente noe, også skal jeg kjøpe sånn pute som gravide bruker når de kjører. Fikk anbefalt det på kjøreskolen, er visst positivt å ha under oppkjøring, så da får jeg vel ha den da Nå må jeg ha litt mat, før jeg hopper i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #726 Del Skrevet 20. juni 2006 Neimen, jeg har glemt å svare Skytte Det var ikke meningen Nei, jeg har ikke smelta bort ennå Det regnet her i går, og er halvtoverskyet i dag, så jeg regner med at du ikke vil ha det været sendt oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. juni 2006 #727 Del Skrevet 20. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #728 Del Skrevet 20. juni 2006 Høres ut som du har hatt noen riktig så bra dager - til tross for at det innebar avskjed med nevøene... Sånt er trist... Håper du får en fin dag i dag... Og takk for koooooselig hilsen i boka mi! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #729 Del Skrevet 20. juni 2006 Murmelmy og Cr@sh Formen er ikke bra i dag Jeg var på vei for å ta litt sol for å beholde fargen jeg har fått i Italia litt lengre. Det tar 10 min å gå dit, og de 10 min hadde jeg så mange vonde kynnere at jeg holdt på å begynne å grine. Skikkelig vonde var dem. Kom frem og satte meg litt ned, da slapp dem litt taket. La meg ned, og etter par min kjente jeg at jeg begynte å kaldsvette, ble kvalm og holdt på å kaste opp. Kom meg opp og fikk kledd på meg, og da holdt jeg på å gå i bakken Satte meg litt ned og slappet av, før jeg begynte å gå hjemover. Frisk luft gjorde godt, men jeg kjenner ennå at jeg er veldig kvalm, nesten omgangssyke kvalm, og er ganske svimmel. Så noen bytur blir det ikke på meg. Har satt på vifte, og har tenkt å ringe føden for sikkerhetsskyld. Holder nok sofa i dag. ------------------------------ På vei hjemover møtte jeg ei jeg har jobbet med i 5 år. Dame på 50+, men utrolig hyggelig, hun var tom i bryllupet vårt. Like før jul fikk hun vite at hun har lungekreft, og legene ga henne frem til sommeren. Jeg har verken sett eller hørt fra henne siden hun fikk diagnosen, visste ikke helt hvordan jeg skulle oppføre meg. Men på grunn av sønnene sine har hun prøvd det meste som er å prøve av behandlinger, og svulstene har krympet, er blitt halvert! Legene syns det er helt utrolig og tror at de til og med kan prøve å operere dem vekk nå. I hvert fall jeg møtte henne nå, og hun ser friskere ut enn jeg noensinne har sett henne (hun har hatt kreft i 7-8 år uten å vite det), og det var så hyggelig å se henne. Og nå som den "barrieren" er brutt, så tør jeg å besøke henne også. Hun bor bare to blokker unna meg og er sykemeldt hun og. Så besøke henne skal jeg nok gjøre ja Nå skal jeg blande meg et stort glass til med farris og eplemost, og innta sofaposisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #730 Del Skrevet 20. juni 2006 Uffda.. Stakkars deg.. Håper du føler deg bedre snart! Slappe av og kose deg (hvis du klarer!) i sofaen vennen! Uff, kreft.. Skummel sykdom.. Jeg fikk vite at en gammel klassevenninne døde for noen uker siden.. Feel better!! Tenk, vi har begge en liten jentebaby i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #731 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja, tenk at det er små jentebabyer som spreller i magene våre Epica Jeg må innrømme at jeg er rimelig fornøyd med å ha tippet riktig. Jeg husker da du sendte bryllupsbildene, og jeg så magen din da så tenkte jeg jente med en gang, tror det var fordi magen din var rund, slik som min var da jeg var rundt 12 uker på vei. Men uansett hva det er, det viktigste er jo at alt er vel og at de er friske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #732 Del Skrevet 20. juni 2006 Huff... håper formen din tar seg opp med litt hvile... Det er jo absolutt ikke noe godt å ha det sånn som du beskriver... Nei, du får ta deg en cowboy - det hjelper mot det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. juni 2006 #733 Del Skrevet 20. juni 2006 Håper formen blir bedre utover dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #734 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg gleder meg allerede til å kjøpe små rosa kjoler Lurer på hvordan hun kommer til å se ut.. Personligheten.. Alt! Ja det viktigste er at hun er frisk! Er så glad.. Dette må være den lykkeligste dagen i livet mitt! Itillegg til bryllupsdagen selfølgelig. Har du kjøpt endel til prinsessa di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #735 Del Skrevet 20. juni 2006 Cr@sh: ja jeg får gjøre det, kjenner at det trengs MissS: takk for det , jeg håper den blir bedre utover dagen Epica: ja sånn tenkte jeg og, vil ut og kjøpe rosa kjoler, men så fant jeg ut at kjoler ikke er så praktiske når de er helt små. Vi har kjøpt veldig lite til den lille. Kun noen bodyer, sengetøy, sokker og noen sparkebodyer. Jeg vet vi kommer til å få sinnsykt mye, så det er i grunnen derfor vi drøyer med å kjøpe klær. Mamma vet jeg har hittil kjøpt ca 10 bodyer i forskjellige str, og noen sparkebukser, og jeg vet at hun kommer til å handle mye på ferien og ikke minst når hun blir født. Svigermoren tror jeg venter til like før eller til etter at hun er født. Og søs gleder seg masse masse til hun skal bli tante og hun kommer helt sikkert til å ta like mye av med shopping som jeg tok av til hennes to Nå i helgen har vi planer om å kjøpe vogn, bilstol, badebalje med stativ og hvis vi finner andre ting som vi har behov for. Det gleder jeg meg til, for da er vi endelig i gang med shoppinga til den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #736 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Så GØY med shopping til helga da!! Ja mamsen kommer til å fylle opp skapet til den lille! Håper dere finner noe rimelig & fint til prinsessa! Endret 20. juni 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2006 #737 Del Skrevet 20. juni 2006 til deg! Ikke godt å være sånn i formen..er litt sånn selv.. Så driver lillegull å presser seg ut mellom ribbena mine nå Au....Og når jeg prøver å dytte h*n litt lengre ned,blir det bare værre! For en unge!! Snakkes mer siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #738 Del Skrevet 20. juni 2006 Skytte, utrolig kjedelig å ikke være i form, men sånn er det bare. Kroppene våre gå jo gjennom så sinnsykt mye for tiden, at det hadde vært rart dersom formen hadde vært på topp hele tiden. Håper formene våre bedrer seg snarest mulig Epica: Gleder meg veldig til shopping jeg og, håper bare at vi finner det vi har tenkt å kjøpe, siden vi skal helt til swe så hadde det vært kjedelig dersom turen var forgjeves. Vet ikke helt hva jeg skal si om formen. Jeg er ikke så svimmel lenger, men føler meg stappmett og er kvalm ennå. Enda jeg har spist lite i dag. Det ble frokostblanding til frokost og et halvt baguett til lunch, litt sjokolade og middag orket jeg ikke. Så jeg skjønner ikke hvorfor magen føles så tung og mett. Mannen sover litt nå, jeg sov før han kom så jeg er ikke trøtt nå. Venter på at han skal våkne så skal vi ut og kjøre litt, så tror jeg at jeg skal kjøpe vannmelon og nektariner, har lyst på det. Men så har jeg nesten alltid lyst på frukt, spes sommerfrukt som meloner, jordbær, fersken, aprikos Nå fikk jeg vann i munnen. Moreller har jeg glemt, nam nam, det må jeg definitivt se å få kjøpt i dag eller i morgen Ofte de er utsolgt sent på dagen, så mulig jeg må vente til i morgen Hvis jeg fortsetter å spise så mye sukker som jeg gjør for tiden, så kommer jeg til å få 6 kilos baby Men så klarer jeg ikke å la være å spise det heller, smaker mye bedre enn mat for tiden Mannen har kommentert igjen at jeg spiser altfor lite mat, og han har nok rett i det, men jeg orker ikke når jeg stapper så mye søtt i meg. Må se å få skjerpet meg litt Nei nå går jeg og lager meg en kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juni 2006 #739 Del Skrevet 20. juni 2006 . <--- spor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. juni 2006 #740 Del Skrevet 20. juni 2006 Så det er fler enn meg med dårlig matlyst og god søt-lyst om dagen? Jeg håper på å få til en grensehandel selv. Skal til Fr. stad i morgen og da håper jeg på å få låne bilen og kjøre avgårde. Tar jo ikke lange stunda over grensa derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå