Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Heia du!!

Så koselig du har det om dagen!! Og grattis så mye med 26 uker!!!Wow nå begynner det å gå kjapt hos deg også!Morsomt!

Æsj så uheldig du var med den diagnosen da...Får bare håpe en går fort bort når bebisen er ute! Det håper jeg for min egen del også.Vil jo ut å trille lange turer!!

Hørtes ut som en god idè å låne huset til søstra di! Badekar hadde vært noe nå i disse gravidtider!

:ler: Syns mannen din også at du er varm?! Sambo pleier å få helt angst og si at han brenner seg på meg!!Men jeg vil jo bare kose litt...... :sjenert:

Håper du har en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Uff det er ubehagelig med krampe ja!

Ooops litt vanskelig å komme på en gave ja..

Har du tenkt noe mer på det? ;)

Bruker han smykke, eller .... klokke?

Hva med parfyme, slipsnål eller .. Hmm. ikke lett!

Sliter alltid med å komme på gaver jeg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har krampeproblemer du også ja... Leste at Murmelmy hadde det i natt også - og jeg har faktisk hatt tendensen helt siden uke 20. I det siste har det blitt verre, men jeg våkner heldigvis ikke av det hver natt. Som regel gir det seg fort om jeg gjør sirkebevegelser med foten samtidig som jeg retter ut beinet... Men FY! så vondt det kan være... Dagen etterpå også, som du forteller. Det er jo rene treningsøkta benet er igjennom natterstid jo... :ler2:

Håper du holder ut i den kokvarme leiligheten... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Ja jeg har det rimelig bra om dagen, og dagene flyr avgårde :overrasket:

Mannen syns det er varmt nok selv, så kommer varme jeg og skal klemme på ham i tillegg :ler::klem:

Epica: Takk for gode tips, klokke kjøpte jeg i bursdagsgave til ham i fjor, han har så mange parfymer at det kommer han garantert ikke til å sette pris på, slipsnål har jeg faktisk tenkt litt på, også gravere dato på den, men han bruker jo aldri skjorter bortsett fra i brylluper, og andre store dager :grine: Nei det er ikke lett å finne på noe til dem :forvirret:

Han vil kjøpe sånn en stens diamantring til meg som kombinasjons barsel og bryllupsgave, men jeg syns det er litt bortkastet å betale ca 10000 for en ring jeg da :sjenert: I hvertfall mens jeg er så ung ennå. Jeg foreslo for ham i går at vi kunne droppe gaver helt, men den gikk han ikke med på :grine: Så jeg får se hva jeg ender opp med. Det verste er at den gutten har alt, og da er det ikke lett.

Cr@sh: Ja det er virkelig rene treningsøkten vi gjennomgår om nettene :ler: Jeg satser på at magnesium og kalcium kommer til å hjelpe. :klem:

-------------------------------------------------------------

I går kom mannen mens jeg skrev innlegg, derfor ble den brått avsluttet :) Vi rømte fra den varme leiligheten. Var invitert til grilling hos svigers. Det var veldig koselig. Vi fikk låne vifte av dem, og det hjelper i hvertfall litt.

Hørte i går at de er 5 uker forsinket med verandaer, og dersom de ikke blir enda mer forsinket så ser det ut som dem ikke blir ferdige før slutten av november :overrasket: Gud så trege dem er! De begynte så smått i februar!!!

I natt har jeg ikke hatt kramper, bank i bordet, våknet en gang og måtte på do, også var jeg mye våken fra 5 tiden, men det er blitt helt vanlig. Nå skal jeg spise, dusje og ordne meg, så drar jeg til søs og leker med ungene mens hun og mamma pakker ferdig. Regner med at jeg tilbringer hele dagen med dem i dag.

Vi hadde tenkt å reise på harry-tur på søndag, men svigerfar har bursdag og har invitert til grilling og kaker, så vi tar harry-tur neste helg istedenfor.

(jeg leker med tanken med å bli med mamma og pappa på turen nedover i europa også ta fly tilbake om en ukes tid, men så har vi bryllupsdag neste lørdag og jeg vil gjerne være med mannen den dagen... mannen sier at jeg kan komme tilbake den dagen, men jeg syns det blir mye stress da. Hmm, ikke lett dette her... Skal tenke litt til på det, de reiser ikke før i morgen kveld, men jeg tror kanskje at jeg blir hjemme...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... kos deg med tantebarna! Må være rart at de skal reise bort så lenge hvis du er vant til å ha så å si daglig kontakt med dem.... (For de skal på tur de også?)

Kos deg i varmen... (den "gode" varmen utenfor leiligheten... ;) )

:kyss:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh: ja de skal på tur de og :grine: De reiser sammen med mamma og pappa nedover i hver sin bil, så reiser de for å være litt for seg selv, før de skal møte mamma og pappa den sist uka igjen. Det blir skikkelig rart, jeg har aldri vært borte fra dem lenger enn 14 dager. Men, men, jeg unner dem ferie, så det skal nok gå bra :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Man blir glad i tanteungene ja! ;)

Savner mine, som bor i Oslo... :grine:

Oi, 10000 for ring.. Snill han er! :sjarmor:

Kos med grilling med svigers! :-D

Harrytur blir nok morsomt! :ler:

Håper du får en suuper dag! Any plans? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen visste ikke en gang at mange pappaer kjøper "fødsels"presang til mammaene når de har trøkt ut ungene... Tror jeg skal lage en liten poll på Graviditet.

Kjipt med verandaene. Er blitt veeeeldig glad i min etter 5 år uten :hoppe:.

Men du...har vi ikke bryllupsdag neste søndag? Trodde det jeg...vi giftet oss jo lørdag i fjor. Mannen skal i Utdrikningslag fra lørdag til søndag. Han er nok riiiimelig sliten når han kommer hjem igjen: MEN han er alltid flink og vet når han skal slutte med alkoholen. Han skal sikkert kjøre hjem dagen etter også. Han er så ordentlig og pliktoppfyllende :roll::ler:

Ha en super helg snuppa! Jeg blir sikekrt endel å se her på ettermiddag/kveld....i hvertfall om mannen skal se fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det var litt av en gave gitt!!! Hohoi!!!

Håper du fikk kosa deg masse med tantebarna og ikke har det for kvelende i heten!*sender nedover litt kaldere vær* :sjarmor:

Hehehe,goood helg snuppi! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Han syns det bare er rettferdig, med tanke på at vi bruker flere tusen i mnd på bilen han hadde lyst på :sjenert: Så da for han sikkert litt dårlig sammvittighet :ler:

Murmelmy: Det er veldig mange mannfolk som ikke vet om barselgave, men jeg tror min lærte det da søstra mi fikk unge, for da fikk hun alliansering av mannen sin.

Vi giftet oss 24.juni vi Murmelmy. Siden vi giftet oss på tinghuset så måtte det bli en fredag, derfor er det praktisk i år, for nå faller den på en lørdag :sjarmor: Jeg tror nok at mannen din orker å finne på litt på søndag bare han får sovet ut :) Bra han vet når han skal slutte å drikke, sånn vil vi ha dem ;) Min er aldri ute uten meg lenger, han syns det er kjedelig, for han tenker jo bare på meg uansett sier han :ler:

Fotball ja :sjenert: det er blitt en del av det her i huset også. kjenner jeg begynner å bli lei :forvirret: Heldigvis så er det ikke oftere enn hvert 4.år :)

Håper du får en fin helg du og snuppa :klem:

Skytte: hehe, ja det er jo det, men så fortjener vi jo verdens dyreste gave også etter all slit i 9 mnd! Det mener mannen min i allefall :)

Vi har bestemt oss 99% sikkert om å flytte inn til søs i 4 uker, så du skal slippe å sende kaldværet nedover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære KG jenter :vinke: Nå er det helg og enda en solfylt dag :briller2: Kan det bli bedre? :)

Nå er jeg våken, og venter på at min kjære mann skal våkne også så vi får spist litt frokost. jeg bakte ostemuffins til nærmere 1 i natt, og dem skal vi kose oss med til frokost. Jeg skulle være så snill og bake til familien min som skal på reisefot i dag. Osgå er nevøen min glad i dem, og da må jo tanta bake :)

Han spiser ekstremt lite den gutten der, så vi er fornøyde med alt han får i seg.

I dag skal vi på en shoppingrunde, kjøpe bursdagsgave til svigerfar, så har jeg lyst på nye svarte sommersko/sandaler + jeg så en fin bukseskjørt på Polarn O. Piret som jeg har lyst på. Etter shoppingrunde skal vi si hadet til mine, før vi skal ut og spise og på kino. Mannen har lyst å se X-man. Ikke helt min type film, men det for gå :)

Håper dere får en strålende dag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja det er så deilig å våkne opp til sommer! :-D

Venter også på mannen, han er et sovetroll! :ler:

Nam, mufins.. Kan jeg få? :sikle:

Kose dere på shopping!

Jeg har ikke vært på den butikken enda, har de mye fint?

Kose dere på X-men, håper den er kul! ;)

Hva skal dere kjøpe til svigerfar?

Ha en fin lørdag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Epica: Ja du kan gjerne få, for det ble mange muffins, nærmere 60 stk, for jeg lagde dobbelt opp :)

Jeg syns ikke de har så veldig mye fint til de små der, men de hadde en del fint mammatøy. Jeg vet ikke om alle de butikkene tar inn mammatøy, men den her hadde faktisk en god del å velge mellom.

Jeg og håper filmer er kul, og at jeg ikke sovner under filmen :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare hva vi skal kjøpe til svigerfar. Vi skal spleise med svigerinnen på en cd spiller til bil. Den blir han nok glad for :)

Ellers så har vi bestemt oss for å begynne å pusse opp soverommet i disse dager. Siden vi har mulighet til å bo hos søs, så skal vi benytte sjansen og pusse opp da. Vi har vært veldig i tvil på om vi skal gjøre det eller ikke, siden vi har planer om å flytte herfra muligens neste sommer dersom vi finner leiligheten vi har lyst på. Ingen av oss er glad i å bo i hus, og begge to er altfor late til hagearbeid, så vi fant ut at vi må ha stor leilighet i stedenfor. og de leilighetene som vi har lyst på er ikke ofte på salg, så koster dem altfor mye til at vi har råd til dem ennå.

Så siden det kan ta sin tid før vi får flyttet, så vil vi gjerne ha nyoppuset soverom før den lille kommer.

Men nå renner jeg virkelig bort! Sitter på stua i truse og bh, og svetten renner under puppene. Gleder meg til å komme meg ut fra denne varme leiligheten.

Nå hopper jeg i dusjen og håper på at mannen våkner i mellomtiden, for nå syns jeg at han har sovet nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Har da ikke fått lest om turen din før nå jeg.. Virker som dere hadde det helt suuupert!! :hjerte:

Det er flere som sliter i varmen ja... Huff.. tror jeg DØR snart jeg :ler: Nå vil jeg ha regn :sur:

Ha en strålende helg og håper du ikke smelter bort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Hadde du det koselig igår, kom mannen din seg opp igår? ;)

Planer idag?

Omen var skummmmmmel :hår: Men litt sånn standard grøsser.

Var meldt 18 grader og sol men her er der regn og overskya.. :grine:

Hos dere da?

Kose deg masse!

Jeg fikk ikke sove mer, mannen snorket sånn,.... :sur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig varm leilighet vi har flyttet inn i og! Og så kan vi ikke ha vinduene på vid gap for da tar pus seg en vandring på kanten på utsiden. Litt for skummelt når det er murkant og tre etasjer ned synes nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla schnuppa! :sjarmor:

Har du hatt en bra helg? Er dere kanskje i gang med å pusse opp soverommet? I så fall må du ikke slite deg helt ut da..

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...