Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2006 #661 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper dere KOOOOOSER dere!! Savner deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. juni 2006 #662 Del Skrevet 7. juni 2006 Savner deg!! ← Masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #663 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2006 #664 Del Skrevet 7. juni 2006 I miiiiiiiiss you.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 #665 Del Skrevet 8. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. juni 2006 #666 Del Skrevet 9. juni 2006 Håper dere koser dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. juni 2006 #667 Del Skrevet 9. juni 2006 Savner deg vennen Men vet du har det toppers på ferie med mannen. Nå kommer du jo hjem igjen til uken, så jeg skal klare å vente til da . Den siste uken har gått sinnsykt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. juni 2006 #668 Del Skrevet 9. juni 2006 God helg på ferie! Det der hørtes ut som skikkelig dårlig norsk gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. juni 2006 #669 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå kommer du vel hjem snart, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. juni 2006 #670 Del Skrevet 12. juni 2006 Nå er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #671 Del Skrevet 13. juni 2006 :kys_2: alle søte jenter som har holdt dagboken min varm mens jeg har vært borte Nå er vi hjemme igjen, etter noen herlige dager i Italia. Selv om jeg digger å reise, så er det litt deilig å komme hjem og syns jeg. Vi kom hjem i går, men jeg hadde ikke tid til KG. Nå kommer raporrten. Vi var 10 stk som dro sammen nedover. Noen av de som reiste med oss kjente jeg litt fra før, mens noen hilste jeg på for første gang (mannens kollegaer og ders ekstefeller/kjærester). Alle viste seg å være helt supre. På fredag rakk vi bare å skifte før vi dro ut for å spise middag. Det ble en 6 retters middag, på en restaurant som vi fikk anbefalt av noen som bor i Milano. Kvelden var veldig vellykket, hyggelig selskap med god mat, og masse vin på de andre. Regningen sto mannens firma for Etter middagen dro de andre på en pubrunde, mens bekkenet mitt ikke orket mer. Da var det såpass vondt at jeg gledet meg til å legge meg, så mannen og jeg dro tilbake til hotellet, men kl var jo etter 12, så vi var ikke såååå pensjonister På lørdag ble det frokost, så dro vi ut sammen med 2 andre par. Kom oss til sentrum og kikket på katedralen. Utrolig praktfult verk Milano er jo shoppingby nr en, men jeg orket rett og slett ikke å shoppe. Det var så altfor mange mennesker, altfor mange butikker og vedig lite jeg får på meg, så vi valgte å ta det med ro og sitte på utekafeer den dagen. Så vi satt på kafe ved katedralen i flere timer og koste oss med kaffe og is, nøt finværet og kikket på mennesker. Vi dro tilbake til hotellet rundt 17 tiden, og jeg kjente at jeg måtte ta en liten lur. Så det ble en to timers lur på oss, før vi møtte de andre til middag. Det ble enda en god middag, jeg spiste pizza, da alle kjøttrettene deres ikke er godt nok stekt eller er med spekemat, og begge de tingene må jo jeg holde meg unna , men pizzaen og desseren som fulgte var himmelsk godt, så jeg trøstet meg med det På søndag ble vi hentet av buss med dansk guide kl 10, og det bar avsted til Bergamo. Veldig,veldig koselig by. Mye koseligere enn Milano syns jeg, med gammel bydel og en del å se. Anbefales! Der ble vi par timer før vi dro videre til en av de mest kjente vingårdene i Italia. Der spiste vi 7 retters lunch Da vi kom ble vi servert sjampis som ble servert i kronprins bryllupet. Den måtte jeg bare smake par slurker av , men hadde jo verdens dårligste sammvitighet etterpå... Til maten fikk vi servert masse delikatesser, men mye av det kunne jeg ikke spise, f eks var en av forrettene tynt skåret helt rått kalvekjøtt på en salatseng med parmesanflak over. Men noe spiste jeg da. Vi ble sittende der lenge, og jeg var veldig glad for at mannens firma sto for regningen til slutt, for den var ikke noe småtteri... Vi fikk handlet litt vin, honning og olivenolje på gården. Vinen skal jeg kose meg med til høsten Etter lunchen dro vi til et stort kjent shoppingområde som ligger noen mil fra Milano. Der fikk vi shoppet litt, mannen kjøpte massse fint til seg selv og jeg kjøpte sengetøy og litt klær til vårt lille mirakel På kvelden spiste mannen og jeg middag alene, og det var veldig koselig før vi stupte i senga før 12. På mandag sa vi hadet til de andre som skulle tilbake til norge, og vi tok toget videre til Rimini ved 13-tiden. Det tok litt under 3 timer med ekspresstog, og de timene gikk fort mens vi nøt å se ut av vinduet. Da vi skulle sjekke inn på hotell, så hadde dem problemer med bookingen vår, og han som sjekket oss inn skjønte ikke hvorfor. Men så fant han ut til slutt at jeg hadde klart å booke hotell for 2007 Som er det når en overlater sånne ting til en distre gravid dame Hotellet var seffern fullbooket, men snille mannen må ha syntes synd på oss, for han ga oss den eneste ledige suiten i to dager, til den prisen vi hadde booket, og det var en 6.del av prisen Veldig snilt. Vi fant et annet hotell like ved denne som vi flyttet til to dager senere, så det ordnet seg til slutt. Uken i Rimini gikk til å bare slappe av og ikke gjøre så mye egentlig. Det ble litt solig, masse god mat, masse is , litt shopping. Vi tok livet med den største ro. Gikk turer på stranda, ruslet i sentrum midt på dagen og så på mennesker mens vi koste oss i sola med kaffe eller noe kaldt. Og sist men ikke minst var det utrolig deilig å være sammen med mannen. Han passet masse på meg og magen, han snakket masse til den lille, strøk masse over magen, og vi snakket om hvor mye vi gleder oss til å få den lille ut nå For å oppsummere hele ferien, helt perfekt, først litt byferie og sosialt samvær, etterfulgt av ei uke med slappe av ferie hvor mannen og jeg fikk pleid kjærligheten og jeg føler at vi har kommet hverandre enda nærmere, hvis det i det hele tatt er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. juni 2006 #672 Del Skrevet 13. juni 2006 Ååååååååååååååååååååååååååååååååååå for en flott tur Godt å ha deg tilbake igjen også, altså...MEN skjønner godt du koste deg masse med mannen og magen på kjærlighetsferie. Jeg vil også... Nå er det bare tre uker til mannen og jeg skal ha en uke på hytta i Kr.sand...deretter er det to uker til mannen skal ha to uker til. Godt å ha ham hjemme før fødselen. Trenger nok mer hjelp med voff of hus da . Velkommen hjem, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #673 Del Skrevet 13. juni 2006 Oj, det innlegget ble langt I dag skal jeg vaske litt klær, besøke familien og slappe litt av. Magen har vokst en god del i det siste, nå ser jeg endelig gravid ut Bekkenet er ikke fult så bra, orker ikke å gå langt før det er veeeeldig vondt. Håper det gir seg snart. Ellers så har jeg spist litt oster som jeg er litt usikker på. Tror ikke det var så lurt å spise dem, og nå er jeg redd for å ha skadet den lille. Selv om jeg vet at sjansen for å ha blitt smittet med toxo er minimal... Den gode maten og altfor mye italiensk is og lite aktivitet har gjort at vekta har gått veldig oppover de to siste ukene. Så nå ligger jeg på +7 kg fra jeg ble gravid. Så nå er det full skjerpings. Skal prøve å holde den vekta jeg har nå en god stund fremover. Jeg har nok som den lille kan ta av. Skal prøve å oppdatere meg i dagbøkene deres, men det er mulig at jeg ikke rekker alle i dag, så jeg håper jeg er tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #674 Del Skrevet 13. juni 2006 Der var Mumel, så deg ikke før jeg postet det siste innlegget Skjønner godt at du og vi ha ferie med mannen, det er jo så helig å tilbringe tid sammen. Men ei uke på hytta sammen høres deilig ut det og, så lenge dere er sammen så slipper det inger rolle hvor i verden det er, sånn tenker vi i hvertfall. Fødsel ja, tenk at det nærmer seg med rasende fart for oss nå. Helt utrolig å tenke på, syns ikke det er lenge siden vi testet positivt Håper du får en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. juni 2006 #675 Del Skrevet 13. juni 2006 Fin dag til deg også Også hadde det jo vært flott med et magebilde, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #676 Del Skrevet 13. juni 2006 Skal bli Murmelmy, jeg er litt treg til å ta de magebildene. Skal løpe og ta et nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2006 #677 Del Skrevet 13. juni 2006 Høres ut som en FANTASTISK DEILIG ferie vennen! Håper du får en fin dag! Er formen fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #678 Del Skrevet 13. juni 2006 Epica, ferien var fantastisk Formen er veldig varierende, bekkenet er til tider så vond at jeg nesten ikke holder ut. Men det hjelper heldigvis å slappe av så det går greit, det er jo for en god sak Her kommer magebilde. Jeg som trodde magen min var diger, det er først når jeg ser bildet at jeg skjønner at den egentlig ikke er det... Men jeg ser gravid ut, for det var mange som resite seg opp på bussen for meg i Italia Og jeg må innrømme at det var deilig i varmen i fullstappet buss. Litt fordeler må vi jo ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2006 #679 Del Skrevet 13. juni 2006 Søt mage! Kjempefin, men omtrent på min størrelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2006 #680 Del Skrevet 13. juni 2006 Kjipt du har vondt i bekkenet vennen! FEEL BETTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå