Gå til innhold

Vårt lille høstmirakel :)

IdaC

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det Epica :klem:

Panna mi er full av småkviser :tristbla: Det er en del i resten av ansiktet også, men panna tar kaka. Aldri hatt så stygg hud som nå :tristbla: Kan det ha noe med den lille jenta i magen min å gjøre tro? Mener å ha lest/hørt at pga hormoner når en bærer jentefoster så kan huden bli stygg.

Så mente mamma at jeg har begynt å forandre meg i ansiktet, hadde fått et annet preg, også mente hun at munnen7leppene min så større ut :forvirret: Jeg vet ikke jeg, men jeg tror det er noe i det dem sier at jentene stjeler morens sjønnhet, for jeg syns jeg aldri har sett verre ut jeg...

Veninna mi som jeg møtte i går var overrasket over hvor bra og hvor fresh jeg så ut i går. Så kanskje det bare er jeg som ser feil?

Selv om det er koselig å kjenne spark og vite at hun er i magen min, så gleder jeg meg virkelig til hun skal komme ut, både fordi jeg gleder meg til å kunne holde henne og bli kjent med henne, men også fordi jeg vil ha kroppen min tilbake...

Nå er støvet tørket, huset støvsugd, tøyet brettet og vaskemaskin vasker, og jeg har dusjet 2 ganger, andre ganger fordi jeg ble så svett av å støvsuge :ler: .

Nå skal jeg ordne meg så reiser jeg om mindre enn en time. Været er ikke til å bli klok av, så jeg vet faktisk ikke hva jeg skal ha på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Uff ja! Kviser er noe som følger med...... :grine:

Jeg har hatt litt ibegynnelsen, men er heldigvis borte nå!

Håper de forsvinner snart! :kyss:

Oi, større lepper? Spesielt! ;)

Neida, du må ikke føle deg stygg vennen! :klem:

men har hatt sånne perioder jeg også.. er nok normalt!!

FLINK husmor!! :sjarmor:

Ja det blir herlig å få henne ut! ;)

Vel, ikke akkuratt under fødselen.. :ler:

Jeg savner flate magen min!! Vet hva du mener! ;)

Men vi får prøve så godt vi kan å nyyte friheten nå, uten barn, sammen med kjæresten :kline:

Så håper vi det får tiden til å gå fortere........................ :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg hadde masse kviser i pannen i begynnelsen av svangerskapet. Og nær hårfestet. Skikkelig ekkelt for jeg har aldri hatt mer enn en minikvise i måneden tidligere... Nå er de imidlertid borte :)

Æsj...er uggen nå, jeg...får legge meg litt nedpå.

God helg, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: for helgen. Kjenner meg igjen når det gjelder å ikke føle seg så fresh ja... Det blir snart bedre, godt vi ikke går gravide lengre enn 9 mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at mannen ser ut til å planlegge noe! :Hehe:

Hvis jeg glemmer det i morgen, så:

!!!! :hjerte: Grattis med 1 års bryllupsdag i morgen :hjerte: !!!

Håper dere får en trivelig da i Oslo i morgen!

Kjempemoro å høre at magen plutselig har blitt større, spissere og mer gravidemage! Husker du jeg sa det... ? Plutselig kommer den for fullt! :legrine:

Du får smøre deg med tålmodighet når det gjelder å treffe jenta di da... Men tre mnd går superfort! :Nikke:

Ha en trivelig St.Hansfeiring, vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter!

Epica: :klem:

Murmelmy: Jeg og hadde kviser den første mnd, så ble dem borte så jeg trodde jeg var ferdig med dem, men nå har dem jamen kommet tilbake. Og det er som du sier, når en ikke er vant til det ellers så blir det ekstra ille :forvirret::klem:

Cr@sh: Takk for det vennen :) Ja magen er blitt større over natta nesten. Men det var no jammen meg på tide og ;):klem:

Murmelmy: Tusen takk for det vennen. Sitter her og minnes dagen i fjor jeg... :klem:

----------------------------------------------------------------

I går kom jeg meg til byen og møtte veninna mi. Vi spiste lunch, ruslet litt i butikkene og fant ut at hun skulle bli med hjem til meg så kunne vi ta bilen når mannen kommer hjem og komme oss ut. Siden jeg fikk beskjed om å holde meg hjemmefra i ca 3 timer :)

Mannen var hjemme litt før 17. Jeg tok bilnøklene og visste ikke helt om jeg tørte å kjøre alene. Veninna mi har akkurat begynt med kjøretimer, så hun kunne ikke hjelpe meg stort dersom noe skjedde :ler:

Vi dro et et kjøpesenter, jeg kjøpte en del tøy til den lille, en cd til mannen, nytt kortholder til ham og en rød langstilket rose, og kort da :) Vi ruslet litt der før jeg kjørte henne hjem. Siden jeg ikke kunne komme meg hjem ennå, så stakk jeg innom et annet kjøpesenter og handlet enda mer til den lille og litt mat. Kom meg hjem rundt 20.30.

Jeg vet ikke helt hva han har styra med, men han har nok holdt på med et eller annet på kjøkkenet... Han har skjult nesten alle spor, så jeg har ingen anelse om hva han har gjort. Blir spennende å se :) Vi ordnet oss noe mat, spiste og la oss stuptrøtte begge to litt etter 22.

----------------------------------------------------------------------

Jeg våknet tidlig som vanlig, og nå har jeg vært våken i nesten to timer allerede. Mannen skal få lov å sove ut, så skal vi spise frokost, og etter det skal vi se på bryllupsvideo og spise bryllupskaka vår :hjerter_rundt: Vi reiser til Oslo litt utover dagen. Været er jo nydelig i dag, så det er vi veldig heldige med.

Har sittet og tenkt litt tilbake på dagen i fjor, hvor bra den var, hvor glad jeg var for å ha den dagen med min kjære, vår nærmeste familie og nære venner, hvor heldig jeg er som har en sånn mann, en familie som jeg elsker og som elsker meg tilbake, og sist men ikke minst mine to besteveninner som var mine forlovere. Jeg er så glad jeg har dem, at vennskapet vårt har overlevd i så mange år (9 år), den har overlevd mange kriser i hverandres liv, men så har det vært mye glede og :) De har støttet meg og vært der for meg gjennom tykt og tynt, og siden de verste ungdomsårene hvor vennskapet kunne ha røket mange ganger er bak oss, er jeg bra sikker på at jeg kommer til å ha dem som bestiser resten av livet :)

Og får et år siden så hadde jeg aldri trodd at jeg skulle sitte med kul på magen her i dag. Selv om den lille ikke var 100% planlagt, så er det kjærlighetsbarnet vårt og er høyest ønsket. Noen ganger så kan jeg bare ikke fatte og begripe at jeg skal være så heldig å få alt det jeg alltid har ønsket meg. En mann som jeg elsker og som elsker meg tilbake, et harmonisk ekteskap og barn med mannen jeg elsker. Kan ikke annet enn å være takknemmelig, og håpe på at dette værer livet ut...

Her var det en del tanker fra meg, men det er deilig å få dem ut og :)

Nå skal jeg krype inntil mannen igjen, og håpe på at han våkner snart, så dagen vår som jeg håper blir fantastisk kan begynne :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte::hjerter::hjerte:

:hjerte: !!! Gratulerer med bryllupsdagen, vennen !!! :hjerte:

!!! Kos deg med mannen og magen i dag !!!

!!! HA EN SUPER-ROMANTISK DAG !!!

:hjerte::hjerter::hjerte:

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Cr@sh, vi fikk superromantisk dag i går :klem:

-------------------------------------------

Nå er jeg en veldig kjapp tur innom før jeg skal vekke mannen og vi skal til sverige.

Dagen i går ble veldig, veldig fin... Jeg gikk tilbake til senga for å krype inntil mannen og da våknet han. Vi koste litt og gratulerte hverandre før vi begge to sovnet igjen.

Våknet litt før 11 og ordnet oss veldig god frokost, som vi spiste på stuen mens vi så på bryllupsvideo og bilder. Mintes dagen vår i fjor, lo at kommentarer til folk (vi så ikke redigert versjon av video) og koste oss masse. Etter frokosten så kom mannen med overraskelsen sin. Det var amerikansk ostekake, bakt i hjerteform så hadde han skrevet på toppen 24.juni 2005 og "jeg elsker deg". Søte, søte mannen min :hjerter: Og nå er det viktig å nevne at dette var den første kaka han har bakt i livet sitt, han kan verken bake eller lage mat, så jeg var veldig inponert.

Vi skålte med alkoholfri sjampis og smakte på kaka han hadde bakt og bryllupskaken vår som vi hadde spart på i fryseren (sparte hele øverste etg). Vi storkoste oss med andre ord.

I 16 tiden fant vi ut at det var på tide å begynne å ordne oss hvis vi skal komme oss til oslo :ler:

Ruslet litt på Aker Brygge, men det blåste så mye at det ikke var mye behagelig. Kom oss til restaurant i 20 tiden, spiste kjempe god middag og ruslet litt til i byen etter middagen. Så vendte vi nesten hjemover og fant ut at vi kunne leie video og slappe av hjemme. Vi endte opp med "rumor has it", helt grei film, koste oss enda mer :sjarmor: før vi sloknet begge to nærmere kl 2.

Nå er jeg våken og skal hoppe i dusjen før jeg vekker mannen. Vi har planer om å komme oss avgårde før 11, så jeg tror jeg må begynne å gjøre noe nå :)

Jeg kommer nok sterkere tilbake i morgen, inntil da :vinke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere hadde en koselig dag i går... :hjerte:

Herlig med hjertekake og gode ord! :hjerter: Herlig !!! Herlig !!!

Kommer sterkere tilbake i morgen - helga har gått så fort og det har blitt lite tid til KG på meg... ;)

:klem: så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: Gratulerer med 1 årsdagen deres!!! Og for en herlig romantisk mann du har da :legrine: Bakt kake han faktisk! Det syns jeg var skikkelig bra!

Herlig at dere kosa dere maximalt!

Spent på å høre hva Sverigeturen endte i?!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å høre hva Sverigeturen endte i?!

Jeg også... Ble det masse shopping? :sjarmor:

Håper ellers at alt står bra til med deg, vennen!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cr@sh, Murmelmy, Iss, MissS, Skytte :klem: Tusen takk for besøk, koselig å komme til dagboken og se at det har vært noen innom, selv når jeg ikke er aktiv selv.

Nå skal jeg oppdatere litt, før jeg inntar vannrett posisjon igjen.

-------------------------------------------------

I går dro vi som planlagt til sverige. Det ble shopping på oss, men det tar så lang tid å handle barneutsyr at jeg godt kunne ha tenkt meg lenger tid. Dette kjøpte vi til den lille:

*Queeny Comfort i sort (hadde lyst på beige eller rød, men altfor lang leverings tid, så vi endte opp med sort i stedenfor)

*Maxi Cosi Cabrio bilstol i farge lys blå, den eneste fargen de hadde med den som passet til basen i bilen. Jeg var litt skeptisk til fargen først, men syns den er nydelig nå som vi har prøvd den.

*Base til bilen til bilstol

*Voksi pose i burgunderrød farge

*Flasker og smokker

Hadde tenkt å kjøpe badebalje og env se på seng, men vi orket ikke og hadde lite tid. Ellers så kjøpte vi litt mat, en del godt :sjenert: (klarte bare ikke å la være :rodme: ), og spiste på Burger King :sjenert: Vi fikk jo kjøpt en del, men jeg tror vi skal prøve å få oss en tur til før den lille kommer for å kjøpe andre ting og.

Jeg kjente at jeg var meget sliten på slutten av kvelden, og jeg kjenner det ennå veldig godt i dag. Kroppen henger rett og slett ikke med i dag. Jeg har nok overdrevet med aktivitet den siste uken, og kroppen min sier rett og slett i fra.

Dagen har jeg tilbragt på sofan og i senga, orket ikke å sitte med dataen engang, og da er det ille!

Mannen kom hjem og vi spiste middag, og han kom med vogna for å montere den og prøve den. Jeg ble så rørt av å se på ham. Nå endelig viser han virkelig at han gleder seg veldig veldig til å bli pappa, og han sa at han nesten ikke kan vente med at hun skal bli født :hjerter: Dette gleder meg så innmari å høre, spes siden han mente at babyen kom litt for tidlig og at han ikke er klar, men nå er han virkelig klar :)

Jeg håper jeg får litt mer overskudd for KG i morgen, for jeg vil gjerne oppdatere meg i andres dagbøker og i deres i liv. Beklager at jeg ikke har besøkt dere, men jeg lover å komme serkere tilbake snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Masse fint dere har kjøpt. Enig i at det tar tid å handle...

Lite batteri her nå... skriver mer i morgen... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :vinke:

Høres ut som om dere hadde en innholdsrik tur til Sverige ;). Vi har samme vogn i samme farge (mulig vi får den beige hardbagen - arver etter søster og de har både sort og sand), og samme bilsetetype.

Kjempe koselig med mannen som begynner å vise masse glede. Jeg lurte på om slimproppen hadde gått i dag tidlig (liggende i sengen :overrasket:) og da hadde mannen flydd rett inn på google for å undersøke hva det betød :ler:. "Må du begynne med tisselaken nå?" var en god replikk fra ham i morges :ler:.

Kos deg masse i dag og slapp av. Kroppen trenger ro i blant, har bare ikke skjønt det selv :roll:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: ja det tar virkelig lang tid å få handlet, og masse krefter som jeg ikke helt har for tiden. Jeg er glad vi har begynt såpass tidlig med å handle, for jeg fikk litt kommentarer fra svigerinna og svigermor om at det kanskje er litt for tidlig (og det sier svigermora mi som fikk begge barna sine 10 og 6 uker for tidlig :sjenert: ) :klem:

Murmelmy: Kjekt hvis dere kan arve av lillesøster da. Vi har ikke kjøpt bag, da vi vurderer å bestille kun den i annen farge, beige eller rød. Men vi får se, har ikke bestemt oss enda.

Ja, mannen er helt i 100 nå de siste dagene, og jeg blir jo bare enda mer forelsket i ham når jeg ser at han gleder seg sånn. I går så gikk han for å legge seg, og mens jeg var på kjøkkenet og lette etter mat :sjenert: så hørte jeg at han var oppe igjen. Fant ham ved dataen og lurte på hva han drev med, og da lette han etter div tester på vogna og bilstolen vi har kjøpt for å se hvor godt de har skåret på sikkerheten og brukervennligheten :ler: (bilstolen var best i test forresten)

Men jeg skal ikke klage, det er sånn jeg vil ha ham ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...