AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #1 Skrevet 14. august 2023 Uten egentlig en kjent årsak. Hver eneste natt våkner jeg rundt 4-5 om morgenen. Jeg må tisse, men ikke så mye at jeg hadde våknet av det til vanlig. Flere som sliter med random oppvåkninger? Jeg ligger godt og føler ikke jeg sliter med å finne en god stilling Anonymkode: d4afb...93f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #2 Skrevet 14. august 2023 Det er bare å glede seg.😅Jeg tolker det dithen at du ikke er så langt på vei enda? Jeg er i uke 36 og våkner hver eneste time, nesten på minuttet for å tisse. Selv kun noen få dråper. Leste et sted at i løpet av graviditeten skal man bli vant til å våkne ofte gjennom natten, så man er forberedt til barnet kommer. Anonymkode: e20b5...616 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #3 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er bare å glede seg.😅Jeg tolker det dithen at du ikke er så langt på vei enda? Jeg er i uke 36 og våkner hver eneste time, nesten på minuttet for å tisse. Selv kun noen få dråper. Leste et sted at i løpet av graviditeten skal man bli vant til å våkne ofte gjennom natten, så man er forberedt til barnet kommer. Anonymkode: e20b5...616 Jeg er 25 uker Anonymkode: d4afb...93f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #4 Skrevet 14. august 2023 Når babyen begynte å få litt størrelse var jeg oppe ørten ganger. Sleng på bekkenplager i tillegg så ble det ikke mye søvn. De som sier «sov når du kan, for når babyen er her får du ikke sove» kan ta seg en bolle. Sover MYE mer nå med en baby Anonymkode: c3f8c...86b 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #5 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når babyen begynte å få litt størrelse var jeg oppe ørten ganger. Sleng på bekkenplager i tillegg så ble det ikke mye søvn. De som sier «sov når du kan, for når babyen er her får du ikke sove» kan ta seg en bolle. Sover MYE mer nå med en baby Anonymkode: c3f8c...86b Baby er jo relativt stor blitt og beveger seg mye, men jeg føler ikke jeg merker noe til det på natta. Når jeg våkner er magen helt rolig Anonymkode: d4afb...93f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #6 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Baby er jo relativt stor blitt og beveger seg mye, men jeg føler ikke jeg merker noe til det på natta. Når jeg våkner er magen helt rolig Anonymkode: d4afb...93f Den presser uansett her og der, trenger ikke nødvendigvis å være våken for det 😛 Anonymkode: c3f8c...86b 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #7 Skrevet 14. august 2023 Jeg våknet også kjempeofte. Kombinasjon av smerter, stor mage, måtte tisse og at man sover mye lettere når man får baby og det tror jeg starter allerede i graviditeten (jeg følte iallfall det) Anonymkode: a213a...62f
Sovushka Skrevet 14. august 2023 #8 Skrevet 14. august 2023 Ja! jeg fikk positiv test veldig nylig - og de første symptomer- rare drømmer, ømme pupper og nattissing rundt kl 2..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #9 Skrevet 14. august 2023 Fortsetter i mange år fremover det der😂 Anonymkode: da277...959
Apekatten Skrevet 14. august 2023 #10 Skrevet 14. august 2023 Jeg våkner 1-2 ganger i timen for å tisse🥲
Gjest Chicchi Skrevet 14. august 2023 #11 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Uten egentlig en kjent årsak. Hver eneste natt våkner jeg rundt 4-5 om morgenen. Jeg må tisse, men ikke så mye at jeg hadde våknet av det til vanlig. Flere som sliter med random oppvåkninger? Jeg ligger godt og føler ikke jeg sliter med å finne en god stilling Anonymkode: d4afb...93f Akkurat som meg! Andregangsgravid i uke 9, opplevde ikke dette forrige gang. Nesten alltid til samme tidspunkt også, vargtimen heter det visst. Må tisse, men ikke nok til å våkne. Og så blir jeg liggende og fundere litt, og tar alltid en lang stund før jeg sovner. Artig at vi er flere
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #12 Skrevet 14. august 2023 Så heldige dere er 😅 Hadde gjort mye for å kun våkne 2 ganger i timen feks. Jeg sover mellom 4-5 og må opp 7. Har holdt på slik i snart 4 uker. Lurer på hvor lenge kroppen tåler dette egentlig. Får ikke sovet på dagtid heller pga barn. Anonymkode: 31779...4de
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #13 Skrevet 14. august 2023 Hater å være den personen, men søvnen blir ikke noe bedre hvis du kun er 25 måneder på vei, og hvertfall ikke når babyen kommer ut😅 får du til å duppe litt på dagen? Jeg klarte aldri det før jeg fikk barn men var helt avhengig av å lære meg det etter at jeg ble mor😅 Anonymkode: 8db99...e32
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #14 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hater å være den personen, men søvnen blir ikke noe bedre hvis du kun er 25 måneder på vei, og hvertfall ikke når babyen kommer ut😅 får du til å duppe litt på dagen? Jeg klarte aldri det før jeg fikk barn men var helt avhengig av å lære meg det etter at jeg ble mor😅 Anonymkode: 8db99...e32 Dette er vel individuellt. Har aldri sovet så mye som de 6 mnd etter fødsel med første. Sov 5 døgn i strekk på barsel inntil babyen. Anonymkode: 31779...4de 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #15 Skrevet 14. august 2023 Jeg har inntrykk av at alle gravide jeg kjenner og har kjent våkner om natta. Som om kroppen forbereder seg på oppvåkninger Anonymkode: 8cef9...e07
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #16 Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hater å være den personen, men søvnen blir ikke noe bedre hvis du kun er 25 måneder på vei, og hvertfall ikke når babyen kommer ut😅 får du til å duppe litt på dagen? Jeg klarte aldri det før jeg fikk barn men var helt avhengig av å lære meg det etter at jeg ble mor😅 Anonymkode: 8db99...e32 Heldigvis ikke så langt som 25 måneder på vei men nei, jeg våkner bare én gang og sover rundt 7 timer hver natt så det er ikke noe synd på meg. Var bare nysgjerrig på årsaken til den tilfeldige oppvåkningen Anonymkode: d4afb...93f 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #17 Skrevet 14. august 2023 36 uker her og våkner for å tisse en gang i timen. Er helt grusomt. Anonymkode: 821c0...72b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #18 Skrevet 14. august 2023 48 minutter siden, AnonymBruker said: Heldigvis ikke så langt som 25 måneder på vei men nei, jeg våkner bare én gang og sover rundt 7 timer hver natt så det er ikke noe synd på meg. Var bare nysgjerrig på årsaken til den tilfeldige oppvåkningen Anonymkode: d4afb...93f Det vil bli mer!😅 Anonymkode: e20b5...616
melatonin Skrevet 16. august 2023 #19 Skrevet 16. august 2023 Jeg sov muligens 3 timer om natta som gravid, våknet og var bare lys våken. Ikke fordi jeg måtte på do, eller lå vondt, var bare våken. Sov så lite at jeg ble halvt sykmeldt pga lite søvn de siste ukene. Nå sover jeg bedre, baby er snart 1mnd og foreløbig sovner han mellom 22 og midnatt, amming ca kl 3 og 6 tiden, sover godt selv mellom de tidene. Nyter det etter måneder med lite søvn, og viten om at det kan snu og bli mindre ettersom gutten endrer sitt mønster. Men nå har jeg liksom en grunn til å våkne, var bare frustrert når jeg våknet som gravid.
Snickersogtwist Skrevet 16. august 2023 #20 Skrevet 16. august 2023 Vet ikke om jeg sovet en hel natt siden April. Hadde jeg våknet 1 gang så hadde jeg priset meg lykkelig. Jeg våkner og må på toalettet minst 2 ganger, vanligvis 3 og jeg er bare i uke 19. Heldigvis så plager det meg ikke betydelig så lenge jeg får sove igjen raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå