Gå til innhold

Salg av hus, finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg selger og har fått en oversikt over aktivitet på finn.no

Sånn generelt, hva mener dere? 

De som setter leilighetn som favoritt? Er de interessert? Samme med de som laster ned salgsoppgave? 

Hvor kjapp er folk men å melde seg på visning?

Anonymkode: 9b64d...901

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en egen favoritt liste på Finn som heter «inspo», vi har et veldig vanlig hus som det finnes mange lignende og når jeg ser noen med gode løsninger så favorittmerker jeg det for å se på trapp, bad, kjøkken, innredning osv som inspo. Akkurat nå er jeg opptatt av trapper og gang. Det blir liggende i listen selv når det er solgt og skjult på Finn. 

Da vi kjøpte hus så favorittmerket jeg aktuelle hus i liste som delte med mannen min, så planla vi visninger og kunne også sammenligne med solgte hus som ble liggende lagret i listen lenge. 

Anonymkode: 0dac7...3c8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg lagrer masse på Finn, både eiendom jeg liker og noen bare for inspirasjon. Er ikke ute etter å bytte bolig per nå, har drevet med dette i mange år. Har mapper på hytter, funn, inspo og mulige objekter for sønn, i tillegg til andre ting (som ikke er eiendom), så nei… folk lagrer av mange forskjellige grunner. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg legger boliger i favoritter for inspo, for å følge med om det blir solgt eller ikke, eller hvis jeg bare vil se på det senere. Prospekt leser jeg pga nysgjerrighet eller tidsfordriv. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer fra en liten plass. Av og til laster jeg ned salgsoppgave for å se hvem som skal selge huset av nysgjerrighet. Ble litt stressa nå, kan selger eller megler se at jeg har gjort det? 

Skrevet
vil ikke skrev (6 timer siden):

Jeg kommer fra en liten plass. Av og til laster jeg ned salgsoppgave for å se hvem som skal selge huset av nysgjerrighet. Ble litt stressa nå, kan selger eller megler se at jeg har gjort det? 

Nei

• Liker 3
Skrevet
vil ikke skrev (11 timer siden):

Man kan se antall som har lastet ned eller lagret, men ikke hvem. Kun et tall på antall ganger nedlastet. 

Anonymkode: 0dac7...3c8

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker å se på annonser, men er ikke på jakt nå da vi har kjøpt hus for noen år siden. Likevel lagrer jeg annonser og laster ned prospekt. Er nysgjerrig på hvor mye det blir solgt for, hvilke løsninger de har brukt, hvilken tilstandsgrad de har fått og så videre. Nærmest som en hobby.

Anonymkode: 3affc...c96

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...