Gå til innhold

Utseende, 1-10 skala for kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inverto

Haha, så nettopp disse videoene i går. Typisk incel shit, hvis det er seriøst ment altså.
Ikke gå inn i denne verdenen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama i thumbnailen er ikke 5/10. Selve videoen gidder jeg ikke å se.

Anonymkode: cd33f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du på dette selv, Ts?

Vet du om alle kvinnene i videoen har samtykket til å bli vist i videoen?

Og de par siste kategoriene - kjære vene, der er de fleste enten redigert, har fikset utseendet på annen måte OG/eller har seksualiserte bilder.

Dette er bare incel-bullshit, ser ut som noe en bitter mann har laget i fylla.

Hvorfor deler du slikt, Ts?

Anonymkode: e01ae...6a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne videoen gidder jeg ikke å se på. Hele utgangspunktet virker menneskefiendtlig, og dessuten er skjønnhet subjektivt: Jeg kan finne skjønnhet i noe du synes er heslig og vice versa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/13/2023 at 10:18 PM, AnonymBruker said:

Tror du på dette selv, Ts?

Vet du om alle kvinnene i videoen har samtykket til å bli vist i videoen?

Og de par siste kategoriene - kjære vene, der er de fleste enten redigert, har fikset utseendet på annen måte OG/eller har seksualiserte bilder.

Dette er bare incel-bullshit, ser ut som noe en bitter mann har laget i fylla.

Hvorfor deler du slikt, Ts?

Anonymkode: e01ae...6a6

Fordi det er helt fjollete og forrykt.

Anonymkode: e6fed...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at med tanke på the disclaimeren så tror jeg ikke videoen er alvorlig ment.

 

 

Anonymkode: f3ec6...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke helt se forskjell på 1-3, 4-5 og 6-7. Eller 8/10 og 9/10. Det var jo vidt forskjellige damer hulter til bulter i kategoriene. Tror ikke den som har laget filmen klarer helt å bestemme seg for hva han (eller hun) egentlig mener.

Men ja, uansett et idiotisk konsept.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger merke til at ingen reagerte på denne.

 

 

Anonymkode: f3ec6...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Legger merke til at ingen reagerte på denne.

 

 

Anonymkode: f3ec6...50a

Fordi ikke like mange så den (93 visninger, mot denne som har 292 visninger)? Den første og eneste kommentaren sa jo dessuten alt. Sånne filmer er idiotisk uansett om den omhandler menn eller kvinner.

Anonymkode: 5470d...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/13/2023 at 10:44 PM, Pawn Hearts said:

Denne videoen gidder jeg ikke å se på. Hele utgangspunktet virker menneskefiendtlig, og dessuten er skjønnhet subjektivt: Jeg kan finne skjønnhet i noe du synes er heslig og vice versa.

Ikke at jeg støtter incel filosofien generelt, men akkurat denne oppfatningen om at skjønnhet er fullstendig subjektivt er rett og slett feil. Det har blitt gjort mye forskning hvor man ber menn rangere diverse kvinner etter attraktivitet, og man finner ganske klare mønstre. 

F.eks sier forskningen at alle tegn som tilsier høy grad av fertilitet og helse korrelerer med attraktivitet, deriblant annsiktssymmetri, langt hår, faste pupper, liten nese, små føtter, klar og myk hud, gjennomsnittlig/lav BMI og en lav midje-hofte ratio på ca 0.6. Så klart vil det finnes menn som har preferanser utenom disse, men disse er en minoritet. Hvis attraktivitet var 100 % subjektivt ville en ikke sett slike tydlige tendenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flere i scalaen 4-5 og 6-7 som fortjener å ligge på 8-10 scalaen. 

Flere som ligger i 8-10 scalaen fortjener ikke den plassen da de er oversminka og operert/full i fillers. Altså mer fake utseende, men noen av de fortjener den plassen.

Denne videoen er tydeligvis lagt ut av noen som ikker liker det naturlig, men liker mest mulig fake utseende på kvinner, og fillers i leppene er ikke fint. Sorry. 

Uansett, alle er fin på sin måte. Folk liker også forskjellig utseende. Så det der er ingen fasit på hva som er vakkert og ikke. 

Endret av Elooon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele videoen virker jo som det er helt random nesten, flere av de i 1-3 kategorien var ganske pene, greit nok mange av de absolutt tilhører den kategorien. Eneste forskjellen mellom 4-5 og 6-7 var mengden sminke, og flere av de som var 8/9ere burde absolutt ikke være der. Veldig mange PENE damer fra 4-5 og 6-7 i videoen også som fortjener 8+. Den peneste dama i videoen var i 4-5 kategorien.

Jenta i Thumbnailen som liksom er 5/10 er også utrolig vakker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer veldig bra den videoen der.  Utseende er litt subjektivt ja, men de aller aller fleste har et slikt syn på hva som er vakkert.  At noen veldig få tenner på deformitet betyr ikke at skjønnhet er subjektivt, ikke i så stor grad.  Det vil alltid finnes syke folk som liker syke ting, men de kan vi ikke telle med.

Anonymkode: d1e84...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...