Gå til innhold

Tilbords i Oslo eller Sandvika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som kan anbefale ein Tilbords-butikk med godt utval i Oslo eller Sandvika?

Vi skal til Oslo i helga, og tenkte å få satt opp ei ønskeliste medan vi var i ein by med litt større Tilbords-butikk enn vi har her heime... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er bare en i Bærum, på Bærums Verk... Jeg har ikke vært på den, men i Oslo er det jo Steen og Strøm http://www.tilbords.no/butikker.asp?location=Oslo så ville kanskje satset på Oslo...

Visste ikkje at det var på Bærums Verk eg, men det hadde jo vore fint å gått der, for pappaen min (han vi skal på besøk til) bur 5 min unna! :)

Nokon som veit om det er ein stor butikk?

Har notert meg Oslo-butikkane også, er det nokon av dei som er betre enn andre?

Endret av veslo
Skrevet
Visste ikkje at det var på Bærums Verk eg, men det hadde jo vore fint å gått der, for pappaen min (han vi skal på besøk til) bur 5 min unna! :) Er det ein stor butikk?

Har notert meg Oslo-butikkane også, er det nokon av dei som er betre enn andre?

Jeg holder meg i grunn til pakninger med glass fra ikea, så skal ikke skryte på meg den største erfaringen innenfor områdets glassmagasiners størrelse og utvalg, men jeg vil TRO at Den på Steen og Strøm kanskje er dugandes. Men Oslo er lite, så er ikkeno stress å besøke flere av de. To av de ligger jo nærmest vegg i vegg.

Skrevet
Jeg holder meg i grunn til pakninger med glass fra ikea, så skal ikke skryte på meg den største erfaringen innenfor områdets glassmagasiners størrelse og utvalg, men jeg vil TRO at Den på Steen og Strøm kanskje er dugandes. Men Oslo er lite, så er ikkeno stress å besøke flere av de. To av de ligger jo nærmest vegg i vegg.

Supert!! Takk skal du ha! :)

Skrevet

Daglig leder på Tilbords på Steen & Strøm har vært veldig imøtekommende når vi har hatt spørsmål. Bor utlandet og må ta alt per mail og telefon, og hun har derfor måttet gjøre langt mer jobb med oss enn med en vanlig liste, men som sagt, veldig hyggelig og hjelpsom :)

Skrevet

Er en avdeling på Oslo City også, men vet ikke hvor stor den er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...