AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Del Skrevet 12. august 2023 Hva tenker dere andre om dette: Vi er forlovet, men ingen har interesse av et bryllup. Vi tenkte at det holder med en vielse i rådhuset med to vitner også ut på en middag med vitnene etterpå. Jeg sparer heller penger til en skikkelig flott reise senere. Føler dette virker som en skikkelig sær plan Anonymkode: 9fa7e...bdc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Del Skrevet 12. august 2023 Så hyggelig! God tur! Mange av oss synes det å være gjest er mye styr, og en kostbar affære. Jeg angrer på at vi ikke gjorde noe slikt, men brukte 100 000kr på en dag (lenge siden). Anonymkode: f5be6...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #3 Del Skrevet 12. august 2023 Hvis det er dette dere vil så gjør det. Bryllupsplanlegging er noe mas og alle har noe de skulle ha sagt, det er stress og dyrt. Kos dere masse. Anonymkode: 0f5de...5db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Del Skrevet 12. august 2023 Det var akkurat sånn vi gjorde det. Ingen visste noe før uka etterpå. Forventer selvfølgelig ikke gaver når vi ikke hadde invitert til noe. Ingen sure miner fra andre på det 😊 (som vi vet om). Anonymkode: 28d2a...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. august 2023 #5 Del Skrevet 12. august 2023 Høres ut som en super plan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Del Skrevet 12. august 2023 Hva med å gifte seg på en ambassade i utlandet? Flere vennepar har gjort det, bl.a. Paris, London og Roma. Ambassaden ordnet vitner så de trengte ikke ha med noen. Så kombinerte de det med bryllupsreisen. men helt fint å gjøre det sånn du har skissert ig 😊 Anonymkode: 76cc9...d62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtepåse Skrevet 12. august 2023 #7 Del Skrevet 12. august 2023 Det gjorde vi, og det var veldig koselig❤️ Men fått høre at jeg skylder folk en fest, og vi ikke får gave før vi har hatt fest. Akkurat det er litt slitsomt i lengden, siden det er noen få som har fått oppheng og sier noe hver gang vi ser dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Del Skrevet 12. august 2023 Vi gjorde det samme, men det var på grunn av korona da. Nå ble det ikke så veldig lite, nesten hele familien på begge sider kom og møtte oss på utsiden av rådhuset😅 Vi skulle egentlig ha et lite selskap, men vi turte ikke siden de åpnet lockdown bare noen dager før vi giftet oss🫣 Det ble en fin dag og jeg ville ikke gjort noe annerledes☺️ Anonymkode: 9bee9...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 12. august 2023 #9 Del Skrevet 12. august 2023 Jeg tenker, dette er kjærlighet mellom 2 personer. Dette angår ingen andre. Gå får det ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Del Skrevet 12. august 2023 Vi giftet oss med forlovere med partnere tilstede, middag på fin restaurant etterpå. Det var helt fantastisk! Anonymkode: fc8c2...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 13. august 2023 #11 Del Skrevet 13. august 2023 Ikke noe sært med det, mange velger faktisk den løsningen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. august 2023 #12 Del Skrevet 13. august 2023 Det er vel ikke så uvanlig? Jeg har generelt ikke så sterke meninger om andres valg i sånne sammenhenger, jeg regner med at de tar de valgene som passer dem, deres situasjon og ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #13 Del Skrevet 13. august 2023 Søsteren min giftet seg i kirken en vanlig formiddag. Kirken stilte med vitner. Bare brudeparet med barn. Enklere å få time i kirken, ingen ventetid på hverdager. Vi giftet oss på tinghuset. Hadde med forlovere som stilte som vitner. Det var på formiddagen, så forlovere gikk til bake til jobb, vi gikk ut og spiste en god lunsj. Anonymkode: 61ed9...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #14 Del Skrevet 13. august 2023 Om det er det dere ønsker; kjør på! Kjenner flere som har valgt omtrent den løsningen og de har vært fornøyde. Anonymkode: 1659d...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #15 Del Skrevet 14. august 2023 On 8/12/2023 at 7:47 PM, Godtepåse said: Det gjorde vi, og det var veldig koselig❤️ Men fått høre at jeg skylder folk en fest, og vi ikke får gave før vi har hatt fest. Akkurat det er litt slitsomt i lengden, siden det er noen få som har fått oppheng og sier noe hver gang vi ser dem. Fortell dem i klartekst det ikke blir noen fest, i stedet for å la dem forbli i troen at festen kommer på et tidspunkt. Anonymkode: 766a0...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #16 Del Skrevet 14. august 2023 On 8/12/2023 at 3:26 PM, AnonymBruker said: Hva tenker dere andre om dette: Vi er forlovet, men ingen har interesse av et bryllup. Vi tenkte at det holder med en vielse i rådhuset med to vitner også ut på en middag med vitnene etterpå. Jeg sparer heller penger til en skikkelig flott reise senere. Føler dette virker som en skikkelig sær plan Anonymkode: 9fa7e...bdc Rådhuset kan stille med vitner hvis du ikke har lyst til middag-med-vitner heller. Anonymkode: 766a0...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godtepåse Skrevet 14. august 2023 #17 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fortell dem i klartekst det ikke blir noen fest, i stedet for å la dem forbli i troen at festen kommer på et tidspunkt. Anonymkode: 766a0...4ad Ja sier også at det ikke blir noen fest, og at vi ikke trenger flere gaver. Vi er ikke noen festfolk, så det er nok helst for å trekke litt i oss😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #18 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (På 12.8.2023 den 15.26): Hva tenker dere andre om dette: Vi er forlovet, men ingen har interesse av et bryllup. Vi tenkte at det holder med en vielse i rådhuset med to vitner også ut på en middag med vitnene etterpå. Jeg sparer heller penger til en skikkelig flott reise senere. Føler dette virker som en skikkelig sær plan Anonymkode: 9fa7e...bdc Så hyggelig! Slik vil jeg og gjøre det om jeg gifter meg. Gaver og fest bryr jeg meg ikke om. Har det jeg trenger uansett. Kos dere på tur! Anonymkode: 2151c...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 14. august 2023 #19 Del Skrevet 14. august 2023 Vi gjorde det sånn. Tinghuset med to venner av mannen som vitner , lunsj sammen etterpå og ikke noe mer. Har vært i flere flotte bryllup i ettertid men angrer ikke på vårt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #20 Del Skrevet 14. august 2023 Er ikke noe sært med det? Gjør akkurat som dere vil. Anonymkode: 236a7...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå