AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Del Skrevet 12. august 2023 Hei! Jeg ser at trenden om voksne brudepiker også har kommet til Norge. Men hvordan fungerer det? Er det vanlig at det kun er brudepiker eller skal det også være like mange «brudesmenn?» skal de sitte ved siden av bruden under vielsen sammen med forloveren? Blir ikke det mange? Eller skal de sitte med gjestende? Anonymkode: ba12e...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Del Skrevet 12. august 2023 Dette lurer jeg også på, håper noen kan svare her Anonymkode: fe378...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Del Skrevet 13. august 2023 Den ene gangen jeg har vært i bryllup med voksne brudepiker, satt de sammen med gjestene. Kun "hovedbrudepiken", altså forloveren, satt oppe sammen med brudeparet. Anonymkode: 90682...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #4 Del Skrevet 13. august 2023 For øvrig var det ingen brudemenn i det bryllupet, kun en mannlig forlover. Anonymkode: 90682...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå