AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #1 Skrevet 12. august 2023 Jeg har alltid vært i heterofile forhold, og føler meg som en ganske "typisk" feminin jente som passer veldig bra med en maskulin mann, og at vi utfyller hverandre bra. Jeg har alltid trivdes veldig godt i forhold med menn og føler at sexlivet er bra. Jeg har også alltid vært en kvinne med veldig høy sexdrive (om det er relevant). Men har vært litt betatt/tiltrukket av visse jenter før opp gjennom årene, aldri på den måten at jeg tror jeg hadde ønsket å være i et forhold med dem, mer at jeg tror det kunne ha vært veldig spennende å kysse dem, ta på dem osv. Har fantasert i blant om å gjøre ting med venninner, men det er aldri noe jeg hadde villet i praksis fordi jeg ikke hadde villet ødelegge vennskapet vårt. Men bare tanken på å kysse en annen kvinne osv. gjør meg veldig tent, og det føles litt "forbudt ut..?" liksom. Spørsmålet mitt er vel egentlig.. hvordan skal jeg noen gang kunne utforske dette/denne siden av meg når jeg er i et lykkelig heterofilt forhold og egentlig vil gifte meg, stifte familie osv.? Jeg føler ofte når jeg onanerer at jeg kan se for meg å ha sex med en jente, og det tenner meg veldig. Jeg ser aldri for meg andre menn enn partneren min når jeg onanerer fordi jeg føler at jeg bare vil tenke på ham da. Men andre kvinner føles liksom ikke ut som utroskap (selv om jeg vet at det ville ha vært det om noe skulle ha skjedd utover min fantasi). Er det noen andre kvinner som er i samme båt eller kan relatere? Som har noen fantasier de skulle ønske de kunne ha opplevd en eller annen gang i livet? Jeg tror jentesex hadde vært kjempedeilig, men jeg hadde jo f.eks aldri oppsøkt en lesbisk eller bifil kvinne for dette da jeg ikke hadde villet såre henne hvis hun hadde villet ha mer enn bare sex/kos. I tillegg vil jeg jo i praksis bare være med partneren min, jeg bare klarer ikke å slutte å tenkte på at jeg skulle ønske noe skjedde spontant med en annen kvinne. Ikke at jeg har en spesiell person i tankene nå, bare sånn generelt. Please ingen foreslå trekant med meg, partneren min og en annen kvinne, det er jeg altfor sjalu/usikker for å noen gang gå med på, og det tror jeg aldri hadde gitt meg nytelse. Anonymkode: ed3ee...a41
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #2 Skrevet 12. august 2023 Jeg er heterofil og lever i et stabilt forhold med en mann som "alt" fungerer med. Tilsvarende gjelder min beste venninne. Men når vi to er alene på tur hjelper vi alltid hverandre til orgasme. Ingen av oss har nevnt det for noen andre, heller ikke for mennene våre. Det er aldri noe tema mellom oss utenom når vi er alene på tur. Anonymkode: 46c6f...ee6 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #4 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har alltid vært i heterofile forhold, og føler meg som en ganske "typisk" feminin jente som passer veldig bra med en maskulin mann, og at vi utfyller hverandre bra. Jeg har alltid trivdes veldig godt i forhold med menn og føler at sexlivet er bra. Jeg har også alltid vært en kvinne med veldig høy sexdrive (om det er relevant). Men har vært litt betatt/tiltrukket av visse jenter før opp gjennom årene, aldri på den måten at jeg tror jeg hadde ønsket å være i et forhold med dem, mer at jeg tror det kunne ha vært veldig spennende å kysse dem, ta på dem osv. Har fantasert i blant om å gjøre ting med venninner, men det er aldri noe jeg hadde villet i praksis fordi jeg ikke hadde villet ødelegge vennskapet vårt. Men bare tanken på å kysse en annen kvinne osv. gjør meg veldig tent, og det føles litt "forbudt ut..?" liksom. Spørsmålet mitt er vel egentlig.. hvordan skal jeg noen gang kunne utforske dette/denne siden av meg når jeg er i et lykkelig heterofilt forhold og egentlig vil gifte meg, stifte familie osv.? Jeg føler ofte når jeg onanerer at jeg kan se for meg å ha sex med en jente, og det tenner meg veldig. Jeg ser aldri for meg andre menn enn partneren min når jeg onanerer fordi jeg føler at jeg bare vil tenke på ham da. Men andre kvinner føles liksom ikke ut som utroskap (selv om jeg vet at det ville ha vært det om noe skulle ha skjedd utover min fantasi). Er det noen andre kvinner som er i samme båt eller kan relatere? Som har noen fantasier de skulle ønske de kunne ha opplevd en eller annen gang i livet? Jeg tror jentesex hadde vært kjempedeilig, men jeg hadde jo f.eks aldri oppsøkt en lesbisk eller bifil kvinne for dette da jeg ikke hadde villet såre henne hvis hun hadde villet ha mer enn bare sex/kos. I tillegg vil jeg jo i praksis bare være med partneren min, jeg bare klarer ikke å slutte å tenkte på at jeg skulle ønske noe skjedde spontant med en annen kvinne. Ikke at jeg har en spesiell person i tankene nå, bare sånn generelt. Please ingen foreslå trekant med meg, partneren min og en annen kvinne, det er jeg altfor sjalu/usikker for å noen gang gå med på, og det tror jeg aldri hadde gitt meg nytelse. Anonymkode: ed3ee...a41 En ting som slår meg stadig vekk er hvor mange i ellers trygge, stabile forhold som holder så store deler av seg selv skjult for samboere, forlovede, ektefeller. De skal dele livet, men seksualitet er fortsatt et så gedigent tabu? TS, snakk med partneren din, fortell han alt du har fortalt her, også at trekant er uaktuelt. Ingen par matcher hverandre 100% og spesielt ikke om den ene kjenner på biseksuell nysgjerrighet. For sannsynligheten er stor for at du kommer til å ha denne tiltrekningen av og på fremover. Og uforløst seksualitet kan murre i negativ retning. I mitt vedkommende, om hun hadde tatt opp tilsvarende hjemme, hadde jeg høyst trolig vurdert å gi henne et frikort for å undersøke og utforske dette. Spesielt siden jeg selv ikke kan hjelpe på noen som helst annen måte. Anonymkode: 78f5c...24c 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #5 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er heterofil og lever i et stabilt forhold med en mann som "alt" fungerer med. Tilsvarende gjelder min beste venninne. Men når vi to er alene på tur hjelper vi alltid hverandre til orgasme. Ingen av oss har nevnt det for noen andre, heller ikke for mennene våre. Det er aldri noe tema mellom oss utenom når vi er alene på tur. Anonymkode: 46c6f...ee6 Jeg har også ei turvenninne, vi møttes via en tidligere jobb. Nå drar vi på hytte/fjelltur 1-2 ganger pr mnd der vi har sex...aner ikke om hun er single. Bryr meg ikke 😅 Omgås ikke utenom dette.... Å ha sex med samme kjønn er så spesielt, du MÅ prøve....glem alt som heter båser/legning...bare gjør det uten å definere deg som noe. For meg er det den deilige kroppen hennes 😊 Fine hofter, lår og rumpe...pupper...hun slikker meg til mål raskt Hun liker å dominere meg litt også, noe som er nytt og spennende for min del. Anonymkode: 87b97...89b 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #6 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En ting som slår meg stadig vekk er hvor mange i ellers trygge, stabile forhold som holder så store deler av seg selv skjult for samboere, forlovede, ektefeller. De skal dele livet, men seksualitet er fortsatt et så gedigent tabu? TS, snakk med partneren din, fortell han alt du har fortalt her, også at trekant er uaktuelt. Ingen par matcher hverandre 100% og spesielt ikke om den ene kjenner på biseksuell nysgjerrighet. For sannsynligheten er stor for at du kommer til å ha denne tiltrekningen av og på fremover. Og uforløst seksualitet kan murre i negativ retning. I mitt vedkommende, om hun hadde tatt opp tilsvarende hjemme, hadde jeg høyst trolig vurdert å gi henne et frikort for å undersøke og utforske dette. Spesielt siden jeg selv ikke kan hjelpe på noen som helst annen måte. Anonymkode: 78f5c...24c Fordi mennesker er ikke laget for å ha samme partner heletiden/hele livet.....det er galskap. Ekteskap er galskap. Anonymkode: 87b97...89b 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #7 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fordi mennesker er ikke laget for å ha samme partner heletiden/hele livet.....det er galskap. Ekteskap er galskap. Anonymkode: 87b97...89b Nja, tja, for min del er det heller monogamiet som er galskap, men det er en helt annen tråd vi kan diskutere enn å avspore det helt for TS. Anonymkode: 78f5c...24c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #8 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): En ting som slår meg stadig vekk er hvor mange i ellers trygge, stabile forhold som holder så store deler av seg selv skjult for samboere, forlovede, ektefeller. De skal dele livet, men seksualitet er fortsatt et så gedigent tabu? TS, snakk med partneren din, fortell han alt du har fortalt her, også at trekant er uaktuelt. Ingen par matcher hverandre 100% og spesielt ikke om den ene kjenner på biseksuell nysgjerrighet. For sannsynligheten er stor for at du kommer til å ha denne tiltrekningen av og på fremover. Og uforløst seksualitet kan murre i negativ retning. I mitt vedkommende, om hun hadde tatt opp tilsvarende hjemme, hadde jeg høyst trolig vurdert å gi henne et frikort for å undersøke og utforske dette. Spesielt siden jeg selv ikke kan hjelpe på noen som helst annen måte. Anonymkode: 78f5c...24c Trådstarter her: Takk for svaret ditt. Jeg er enig med deg i det, det burde jo ikke være tabu. Vi har ganske åpen dialog om sex på et vis, og jeg føler at sexlivet vårt er bra nå. Men da jeg tok opp noen ting tidligere i forholdet om hvordan jeg tenkte det kunne bli enda bedre for meg, så reagerte han med å føle at han ikke var bra nok og at jeg ikke synes sexen var bra eller likte det han allerede gjorde. De få gangene jeg har tatt opp ting jeg vil at han skal gjøre så har han blitt ganske stille osv. og snudd seg vekk i senga. Når jeg da har sagt at jeg synes vi burde kunne ta opp ting om sex og ha en åpen dialog, så har han sagt at han er enig, men at det gjør at han føler det dårlig om seg selv og har ikke lyst lenger den kvelden (noe som er forståelig, enda jeg alltid prøver å si ting på en hyggelig måte). Allikevel merket jeg over tid at han gjorde flere av de tingene jeg nevnte, så ting gikk seg til, og sexlivet vårt har blitt veldig bra, selv om jeg gjerne skulle ønske vi hadde enda mer sex, og at vi kunne ha enda mer åpen dialog om det. For selv om ting er bra og han nå gjør mange av tingene jeg tok opp, så vil jeg kunne prate åpent om det for å finne ut enda bedre hva han liker og. Han bare sier at alt jeg gjør er magisk, og at jeg er perfekt. Tror han ikke er vandt med å snakke så mye om sex fra tidligere forhold, så da ble det kanskje litt overveldende at jeg var mer åpen om det? Jeg har nevnt for ham at jeg kan være tiltrukket av jenter osv/har vært det i fortiden. Men jeg tror det da betrygger ham at jeg bruker ordet "i fortiden". Fantasier og sånn føler jeg faktisk ikke jeg kan snakke med ham om. Og hvis jeg hadde sagt til ham at jeg ville utforske det med en jente, så hadde han nok vært den type person som ville sett på det som utroskap, selv om det er med samme kjønn. Det gjør jo mange, og jeg respekterer det. Jeg har ikke noe behov for å utforske det hvis det gjør ham ukomfortabel, men det kommer jeg nok aldri til å finne ut av heller... Anonymkode: ed3ee...a41 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #9 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nja, tja, for min del er det heller monogamiet som er galskap, men det er en helt annen tråd vi kan diskutere enn å avspore det helt for TS. Anonymkode: 78f5c...24c Trådstarter her: Det er et litt annet tema ja, men.. jeg respekterer at du/dere synes monogami eller det å holde seg til en partner resten av livet er galskap. Til tross for at jeg er bi-curious så er jeg ellers veldig fan av det tradisjonelle ekteskap og familieliv, og det er det jeg ønsker å være i selv. Og selv om monogami absolutt ikke er for alle og mange vil diskutere at det er unaturlig, så føler jeg at det er det som har blitt naturlig, og med god grunn med tanke på reproduksjon og det å gi barn en trygg hverdag og et trygt hjem med to foreldre. Selv synes jeg det å være med flere på en gang, være i et åpent forhold osv. høres ut som et mareritt. Anonymkode: ed3ee...a41 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #10 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trådstarter her: Det er et litt annet tema ja, men.. jeg respekterer at du/dere synes monogami eller det å holde seg til en partner resten av livet er galskap. Til tross for at jeg er bi-curious så er jeg ellers veldig fan av det tradisjonelle ekteskap og familieliv, og det er det jeg ønsker å være i selv. Og selv om monogami absolutt ikke er for alle og mange vil diskutere at det er unaturlig, så føler jeg at det er det som har blitt naturlig, og med god grunn med tanke på reproduksjon og det å gi barn en trygg hverdag og et trygt hjem med to foreldre. Selv synes jeg det å være med flere på en gang, være i et åpent forhold osv. høres ut som et mareritt. Anonymkode: ed3ee...a41 Tenk heller på hva du går glipp av som monogam...greit å ha forhold. Men ikke la de bli livslange uten å få utforske seksuell lyster med andre enn din partner. Anonymkode: 87b97...89b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #11 Skrevet 12. august 2023 om min kjæreste hadde kommet og sagt at han og tenner på andre menn, hadde jeg avsluttet forholdet der og da. Noen av oss hetero ønsker kun å omgås med andre hetero-folk, ikke bifile. Anonymkode: 0f591...6af 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #12 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tenk heller på hva du går glipp av som monogam...greit å ha forhold. Men ikke la de bli livslange uten å få utforske seksuell lyster med andre enn din partner. Anonymkode: 87b97...89b Trådstarter her: Jeg føler ikke at jeg går glipp av noe ved å være i et monogamt forhold. Jeg har en fortid hvor jeg har utforsket nok (minus med andre kvinner) uten å være i et forhold, og det var ikke noe for meg. Den beste sexen jeg har hatt har alltid vært i forhold. For meg er det noe utrygt med tanken på å gjøre noe utenfor et forhold (generelt). Det eneste er tankene mine om å være med motsatt kjønn, og bare ha prøvd det. Men jeg hadde aldri kastet vekk parforholdet mitt for å leve et poly liv. Hver til sin smak:) Anonymkode: ed3ee...a41 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #13 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): om min kjæreste hadde kommet og sagt at han og tenner på andre menn, hadde jeg avsluttet forholdet der og da. Noen av oss hetero ønsker kun å omgås med andre hetero-folk, ikke bifile. Anonymkode: 0f591...6af Trådstarter her: Jeg ser den.. Og det er nettopp derfor jeg aldri kommer til å ta det opp med ham ordentlig, fordi folk har de holdningene. Jeg ser ikke på det som noe jeg MÅ handle på. Det er også stor forskjell på å være bifil (altså at man kan forelske seg i det samme kjønn) og å være biseksuell (at man er seksuelt nysgjerrig på det samme kjønn). Jeg har vært "hetero" hele livet, og kunne vært det resten av livet uten å måtte handle på visse fantasier. Verdsetter forholdet mer. Anonymkode: ed3ee...a41
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #14 Skrevet 12. august 2023 Jeg ville ha snakket med partner om det. Si at det er noe du ønsker å prøve, men at det ikke er en trussel for ham eller forholdet dere har. Min mann er åpen for at jeg kan utforske med andre kvinner (har dog ikke tatt det lengre enn kyssing eller beføling så langt og vet ikke om det kommer til å skje) da det ikke oppleves som trussel for ham da det ikke er noe han kan tilby meg. Han er ikke åpen for at jeg skal utforske med andre menn bortsett fra trekant, men det ønsker jeg ikke heller. Ikke har jeg følt for trekant med ekstra mann heller, for den saks skyld. Jeg er også åpen for at han kan utforske med andre menn, men det ønsker han ikke. Dette med bi-nysgjerrighet er noe veldig mange kjenner på tror jeg. Bare det å få prøvd det og kjent hvordan det er. Og kanskje litt med det du sier, at det føles litt forbudt 😊 Må også legge til at jeg har samme opplevelse som deg ved at sexen er best i forhold. Nå har jeg hatt samme mann i 15 år og sexen vi har nå kan ikke måle seg med ons eller flyktige/kortvarige relasjoner jeg har hatt. Så jeg føler jeg taper mer på å ha sex med andre fremfor å holde meg til én partner og dyrke det forholdet. Vi utforsker, eksperimenterer, deler fantasier, kjenner hverandre ut og inn (pun intended), er åpne og frisluppet samtidig som vi virkelig begjærer hverandre. Vil til og med påstå at sexen vi har nå, etter 15 år, er bedre enn den noensinne har vært tidligere i forholdet. Det blir bare bedre og bedre og vi har fortsatt ikke utforsket alt som kan utforskes. Anonymkode: f6fb8...da2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #15 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville ha snakket med partner om det. Si at det er noe du ønsker å prøve, men at det ikke er en trussel for ham eller forholdet dere har. Min mann er åpen for at jeg kan utforske med andre kvinner (har dog ikke tatt det lengre enn kyssing eller beføling så langt og vet ikke om det kommer til å skje) da det ikke oppleves som trussel for ham da det ikke er noe han kan tilby meg. Han er ikke åpen for at jeg skal utforske med andre menn bortsett fra trekant, men det ønsker jeg ikke heller. Ikke har jeg følt for trekant med ekstra mann heller, for den saks skyld. Jeg er også åpen for at han kan utforske med andre menn, men det ønsker han ikke. Dette med bi-nysgjerrighet er noe veldig mange kjenner på tror jeg. Bare det å få prøvd det og kjent hvordan det er. Og kanskje litt med det du sier, at det føles litt forbudt 😊 Må også legge til at jeg har samme opplevelse som deg ved at sexen er best i forhold. Nå har jeg hatt samme mann i 15 år og sexen vi har nå kan ikke måle seg med ons eller flyktige/kortvarige relasjoner jeg har hatt. Så jeg føler jeg taper mer på å ha sex med andre fremfor å holde meg til én partner og dyrke det forholdet. Vi utforsker, eksperimenterer, deler fantasier, kjenner hverandre ut og inn (pun intended), er åpne og frisluppet samtidig som vi virkelig begjærer hverandre. Vil til og med påstå at sexen vi har nå, etter 15 år, er bedre enn den noensinne har vært tidligere i forholdet. Det blir bare bedre og bedre og vi har fortsatt ikke utforsket alt som kan utforskes. Anonymkode: f6fb8...da2 Skal dere prøve å ha med en ekstra kvinne/mann kan dere invitere noen til diskre treff mens dere har en hotel natt, da får man prøvd det ut. Gjorde det med min eks-samboer, vi inviterte ei ekstra jente vi fant på nettet. Som jeg hadde sex med mens han var noe delaktig etter eget ønske. Anonymkode: 87b97...89b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #16 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skal dere prøve å ha med en ekstra kvinne/mann kan dere invitere noen til diskre treff mens dere har en hotel natt, da får man prøvd det ut. Gjorde det med min eks-samboer, vi inviterte ei ekstra jente vi fant på nettet. Som jeg hadde sex med mens han var noe delaktig etter eget ønske. Anonymkode: 87b97...89b Jeg ønsker ikke trekant med en annen kvinne litt av samme årsak som ts. Mannen ønsker heller ikke trekant med en annen kvinne, men hadde ikke takket nei til å se meg ha sex med en annen kvinne. Jeg føler heller ikke for å ha trekant med en annen mann foreløpig, men vet mannen gjerne kunne tenke seg det, så vi får se hva det blir til. Vi kommer ikke til å gjøre det med mindre jeg er helt sikker på at det er noe jeg ønsker. Anonymkode: f6fb8...da2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #17 Skrevet 12. august 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: om min kjæreste hadde kommet og sagt at han og tenner på andre menn, hadde jeg avsluttet forholdet der og da. Noen av oss hetero ønsker kun å omgås med andre hetero-folk, ikke bifile. Anonymkode: 0f591...6af Men menn er jo mye mindre trangsynte på dette. Kvinner vil ikke ha menn som ikke er 100% hetero, menn har ikke slike holdninger Anonymkode: dfec3...743
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #18 Skrevet 12. august 2023 Ca i samme båt her 🙂 bortsett fra at jeg har fortalt mannen min at jeg er bifil. For min del så var det noe som jeg har undertykt i alle år og ikke tenkt videre på, det har kommet frem de senere år etter at vi begynte med å fantasere om situasjoner når vi hadde sex. Mannen min er forståelsesfull og liker at jeg tenner på jenter også 😄 Så vi får se om ikke det blir jentesex/trekant med ekstra jente en gang 😉 vi har snakket om det i mange år og det kribler like mye hver gang vi diskuterer scenariet. Anonymkode: 8e6f3...21d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #19 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): om min kjæreste hadde kommet og sagt at han og tenner på andre menn, hadde jeg avsluttet forholdet der og da. Noen av oss hetero ønsker kun å omgås med andre hetero-folk, ikke bifile. Anonymkode: 0f591...6af Herregud så trist og trangsynt. Anonymkode: cad0e...a72 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #20 Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ca i samme båt her 🙂 bortsett fra at jeg har fortalt mannen min at jeg er bifil. For min del så var det noe som jeg har undertykt i alle år og ikke tenkt videre på, det har kommet frem de senere år etter at vi begynte med å fantasere om situasjoner når vi hadde sex. Mannen min er forståelsesfull og liker at jeg tenner på jenter også 😄 Så vi får se om ikke det blir jentesex/trekant med ekstra jente en gang 😉 vi har snakket om det i mange år og det kribler like mye hver gang vi diskuterer scenariet. Anonymkode: 8e6f3...21d Men du blir ikke sjalu om han vil ligge med henne også? Anonymkode: 370ac...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå