Gå til innhold

Hvorfor er søringer så dramatiske?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med én gang vi får fantastisk sol og deilige temperaturer, så må dere klinke til med ekstremvær og evakueringer. Hvorfor?

Anonymkode: 2e350...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er nordlendinger så opptatt av folk sør for Bodø? Vi tenker aldri på dere men dere virker besatt av oss. 

Anonymkode: ff046...e9d

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med én gang vi får fantastisk sol og deilige temperaturer, så må dere klinke til med ekstremvær og evakueringer. Hvorfor?

Anonymkode: 2e350...aa5

Ha ha, vi måtte jo ofre litt for at dere skulle få varmen i de iskalde kroppene deres vet du.  Vi unner dere alt godt, inkl. Sommer og sol 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tycho Urke skrev (Akkurat nå):

Jeg bor i sør, er ikke noe ekstremvær og evakuering her jeg bor. 

Fjuh, det var godt å høre. Trodde dere var alle i livsfare elns. Og det ville jo vært veldig trist.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er nordlendinger så opptatt av folk sør for Bodø? Vi tenker aldri på dere men dere virker besatt av oss. 

Anonymkode: ff046...e9d

Snodig. Sa aldri noe om hvor i landet jeg er fra, men du antar at jeg er nordlending? Seems like someone’s got a hangup on nordlendinger 😉

 

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Ha ha, vi måtte jo ofre litt for at dere skulle få varmen i de iskalde kroppene deres vet du.  Vi unner dere alt godt, inkl. Sommer og sol 🌞

Så bra! Kanskje vi slipper å blakke oss på d-vitamintilskudd i vinter? Den som lever, får se 😆

Men takk for godheten💕 håper at det kommer en dag da vi får bade oss i sol fra Nordkapp til Lindesnes!🤞🏼

Anonymkode: 2e350...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo noe ekstremt til for at dere skal få såå fint vær. 

Anonymkode: f6a2a...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Med én gang vi får fantastisk sol og deilige temperaturer, så må dere klinke til med ekstremvær og evakueringer. Hvorfor?

Anonymkode: 2e350...aa5

Unnskyld ddt var et uhell, nyt sola og varmen. Kjedelig at været deres ikke fikk tv fokus denne gangen. Skal ikke gjenta seg håper jeg....

Anonymkode: ca1da...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke dramatiske, derimot er mediene det. Men klart, det skaper litt mer kaos med flere folk som rammes, så det er ikke rart det oppleves dramatisk for enkelte. Selv bor jeg i Oslo og merker ingenting til uværet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor nå på sørøstlandet. Ikke noe ekstremvær her. Men man skal jo bare kjøre to timer før man er der hvor ras tar hus og veier og det faktisk er ganske krise. 

Har bodd mange steder og reist mye rundt omkring i både nord og sør. Har aldri vært i Finnmark da, men det er høyest på lista mi. 

Skjønner ikke helt den  'konkurransen' rundt hvem som har best og dårligst vær, og hvem som tåler mest av snø, storm, flom, kalde og varme temperaturer. 

Ja, det er høyere snittemperatur i sør. Ja det blåser mer på kysten. Og så? Alle skjønner vel at ekstreme værsituasjoner er vanskelig uansett hvor man bor.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem fra nord er rene innvandrere. Makan til folkeslag. Sjalue, motbydelige og har store snev av "hæstkuk!"

Hilsen NORDLENNING som fløtta til solfylte strøk. Drithoder. 

Anonymkode: 2017f...b91

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Adobyen said:

Ha ha, vi måtte jo ofre litt for at dere skulle få varmen i de iskalde kroppene deres vet du.  Vi unner dere alt godt, inkl. Sommer og sol 🌞

Nøyaktig det jeg hadde tenkt å si! 
Var jo tom om solen i nord på nyhetene i dag, Hans kan jo ikke få all oppmerksomheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det må jo noe ekstremt til for at dere skal få såå fint vær. 

Anonymkode: f6a2a...8af

Det har du faktisk rett i.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Unnskyld ddt var et uhell, nyt sola og varmen. Kjedelig at været deres ikke fikk tv fokus denne gangen. Skal ikke gjenta seg håper jeg....

Anonymkode: ca1da...5b5

Vi satser på det. Fint om dere kan samkjøre dere med oss 😁

SPOCA skrev (11 timer siden):

Vi er ikke dramatiske, derimot er mediene det. Men klart, det skaper litt mer kaos med flere folk som rammes, så det er ikke rart det oppleves dramatisk for enkelte. Selv bor jeg i Oslo og merker ingenting til uværet. ;)

Det var godt å høre. Trodde nesten at sør for Mjøsa hadde forsvunnet i vannmassene, med alle overskriftene 😆

solmåneogstjerner skrev (11 timer siden):

Jeg bor nå på sørøstlandet. Ikke noe ekstremvær her. Men man skal jo bare kjøre to timer før man er der hvor ras tar hus og veier og det faktisk er ganske krise. 

Har bodd mange steder og reist mye rundt omkring i både nord og sør. Har aldri vært i Finnmark da, men det er høyest på lista mi. 

Skjønner ikke helt den  'konkurransen' rundt hvem som har best og dårligst vær, og hvem som tåler mest av snø, storm, flom, kalde og varme temperaturer. 

Ja, det er høyere snittemperatur i sør. Ja det blåser mer på kysten. Og så? Alle skjønner vel at ekstreme værsituasjoner er vanskelig uansett hvor man bor.  

Er det en konkurranse? Hvor finner man oversikten over hvem som leder?

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dem fra nord er rene innvandrere. Makan til folkeslag. Sjalue, motbydelige og har store snev av "hæstkuk!"

Hilsen NORDLENNING som fløtta til solfylte strøk. Drithoder. 

Anonymkode: 2017f...b91

Er det et folkeslag?

Da regner jeg med at du hører til Krenka-folket.

Rufs skrev (10 timer siden):

Nøyaktig det jeg hadde tenkt å si! 
Var jo tom om solen i nord på nyhetene i dag, Hans kan jo ikke få all oppmerksomheten. 

Isj, samma det. Vi er ferdig med godværet nå. Sitter klar med telysene og venter på høst og mørke kvelder.

Anonymkode: 2e350...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

det en konkurranse? Hvor finner man oversikten over hvem som leder?

Følges daglig opp på vg.no. 

Nå leder østlandet for verst vær. Og Nord-Norge for best vær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solmåneogstjerner skrev (3 timer siden):

Følges daglig opp på vg.no. 

Nå leder østlandet for verst vær. Og Nord-Norge for best vær. 

Ok! Heldigvis kommer det noen regndråper her i morgen. Begynner å bli litt for tørt. 🤞🏼

Anonymkode: 2e350...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...