Frøken Labb Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Har veldig lyst til å spandere på min kjære et wekendopphold på et spa-senter, gjerne på hotell/høyfjellshotell. Han og vi fortjener det! Gjerne i nærheten av Oslo, togavstand går fint, men vil helst slippe dyre flyreise-utgifter. Veldig fint om noen vet av steder som ikke er så dyre... Er ikke akkurat stinne av gryn... Vil gjerne overraske han med opphold som inneholder massasje, gode middager, romantiske aktiviteter (?), avslapping og kosing. Noen som kan anbefale noe? Endret 17. januar 2006 av heldigemeg
Siam Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Det er fint på Holmen Fjordhotell i Asker og på Holmsbu. Jeg har ikke prøvd Hankø, men en venninne var der akkurat og var sånn passe fornøyd
Frøken Labb Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2006 Tusen takk! Alle alternativene så meget behagelige ut. Da blir det bare å velge og vrake!
Tinken Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Min mor skal hit: http://www.vestlia.no/index.asp?segment=6&id=18 Synes det ser veldig fint ut, og er ganske misunnelig ja !
Leonora Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 Vi skal ha en spa helg i Budapest. Betaler nå under 4000\- for 2 stk. kjøpte billige flybiletter og bestilte hotell på nett. Vi skal ha 3 netter på hotell. Jeg regner med at spa behandlingene kommer i tilegg. Ellers har jeg hørt mye bra om Holmsbu.
Frøken Labb Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2006 Jøss!! Under 4000,- Det var jo RÅBILLI!! Kan jeg spørre deg Leonora hva hotellet heter og hvor du bestilte flybillettene...? Det er jo billigere enn noen av alternativene i Oslo-området...(for like mange overnattinger...) ! Wow..dette fristet!
Snuppelure Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 Jeg skal til Geilo snart, og bo på www.drholms.no de har spa og www.vestlia.no har spa. Får ikke helt bestemt meg hvor jeg skal bestille behandling... fint ser det ut begge steder. Og hit kan du jo ta tog til døren...
alicante Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Jeg kan anbefale Riga. Dit kan du fly med Norwegian til ned i 196,- pr vei. Hotell er veldig billig der, og spabehandlinger også. Jeg tror de fleste spahotellene ligger utenfor selve Riga, men ikke langt fra flyplassen. Sjekk for eksempel denne http://www.hoteljurmala.lv/en/ Prisene er absolutt ikke avskrekkende (1 latvisk lat er ca 11 kroner mener jeg å huske). Selv bodde vi i Riga, og var kun på dagspa, og vi betalte feks kr 190,- for en times kroppsskrubb- og massasje. Vi var også heldig og fant billig overnatting, kjempestort rom og bad med boblebad og badstu til ca kr 400,- pr natt for 2 personer inkl frokost. Dessuten er Riga en fin by!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå