Gå til innhold

Underskjørt?


Løven

Anbefalte innlegg

Dette er noe man bør ha, har jeg fått forståelsen av. Har prøvd noen forskjellige, både med og uten spiler. Likte det uten spiler best. Men jeg glemte å spørre i brudesalongen om det er vanlig å kjøpe dette eller leie? Og hva er isåfall prisen på noe sånt? Og hvis det er noen av dere som har et hengende, så send meg gjerne en PM.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte kjolen min nokså lenge før bryllupet, og tenkte ikke så mye på underskjørt da.

På brudesalongen var de ikke så veldig villige til å leie meg underskjørt, da jeg hadde egen kjole. Dessuten skulle de ha 1100 kroner hvis jeg skulle kjøpe det.

Jeg endte opp med å kjøpe fra Ebay. Kjempeflott skjørt, i postkassen min etter en uke, til 250 kroner inklusiv frakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi et lite tips.. Når jeg kjøpte kjolen min, sørget jeg for å få en avtale om leie av underskjørt samtidig. Jeg fikk leien inkludert i prisen på kjolen og en leiekontrakt for underskjørtet sånn at jeg har det svart på hvitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag köpte min kjol och det var också naturligt att köpa underkjolen också (bl.a eftersom vi ju skulle till Norge).

Jag tycker att det är naturligt att köpa underkjolen om du köper brudklänningen och på samma sätt tycker jag att underkjolen borde ingå (ev. med litet tillägg) när du hyr/leier kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...