Gå til innhold

Hvordan gi han hysteriske orgasmer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et spørsmål. Vi er ganske unge og jeg ganske uerfaren. Jeg 20 og han 24 og erfaren. Vi har vært sammen i 6 måneder. Jeg gir han tror jeg da, gode orgasmer, men det virker ikke som han tar helt av lissom.

Hvordan gir jeg han sånne helt hysteriske orgasmer, sånne orgasmer du bare leser om. Venninnen min forteller om hun og kjæresten om hvordan han blir helt vill både før og under orgasme og han bråker å stønner sø høyt og det er helt sant, har hørt hans stønn å orgasmeskrik.

Jeg vil også oppleve typen min like vill og gal😅 Har spurt min venninne, men hun går ikke så inn på detaljer lissom.

Noen triks?

Anonymkode: 5f579...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen menn, ikke alle liker å bli sparket i ballene. 

Anonymkode: c9305...2ca

• Liker 1
Skrevet

Orgasmer faktisk.

Bare kvinner som kan få det i flertall.

Skrevet

Ikke alle kan få sånne orgasmer, eller reagere slik. Noen reagerer bra på prostatamassasje, andre ikke. Edging og sakte oppbygging virker bra hos meg. Helst når jeg bare ligger på rygg, totalt avslappet i hele kroppen. 

Kan dere ha sex i samme rom som venneparet, og lære hva de gjør? 

Anonymkode: b7f25...397

Skrevet
hocane skrev (1 minutt siden):

Orgasmer faktisk.

Hun ønsker vel å kunne gjenta det senere?  Multiorgasmiske menn er sjeldne, men de finnes jo også. Faktisk. 

Skrevet
hocane skrev (44 minutter siden):

Orgasmer faktisk.

Mannen min kan få flere orgasmer uten problem. Sjeldent han bare for én når vi har sex. 

TS: hvordan man reagerer under en orgasme trenger ikke å ha noe med orgasmen i seg selv å gjøre, det har mest med hvordan man er skrudd sammen som person. Samme gjelder jo kvinner; noen hyler og skriker mens andre bare puster litt tyngre. Slik er det for menn også. Hos mannen min er han ofte stillest under de kraftigste orgasmene. Da rykker det bare i kroppen hans.

Hvordan oppnå sterke orgasmer er også individuelt. Mannen min får definitivt sterkest orgasmer hvis vi stimulerer prostata. Edging øker også styrken på orgasmen. Også kan de bli kraftigere når han bare kan ligge å nyte (når jeg rir eller suger for eksempel). Hos ham er også orgasme nummer to oftest sterkere enn den første. 

• Liker 2
Skrevet
hocane skrev (1 time siden):

Orgasmer faktisk.

Feil. Med trening kan spurten og orgasmen skilles fra hverandre. 🤗

TS: Jeg er enig med Frkego. Vi reagerer alle forskjellig på orgasmer. Noen er mer stille enn andre selv om orgasmen(e) kan oppleves veldig intens(e). Så kanskje typen din er mer stille? Ingenting galt i det. 

Du kan jo prøve edging? Bring ham nær orgasme, stopp, ro ned og bygg opp igjen. Det kan bli ganske intenst. ;-)

• Liker 1
Skrevet

Ingen menn er like. Langt i fra alle blir «hysteriske» uansett hva du gjør. Det er også grenser for hvor kraftig og intens en orgasme kan bli rent fysiologisk. 

Koker til slutt ned til personlighet og hvor eksplisitt man gir uttrykk for hvordan man har det.

Det blir det samme som ved smerteuttrykk. En mann som slår seg kraftig kan komme med et lite sukk og et lavt «faen». En annen mann kan ved samme smertepåvirkning hyle i smerte.

Det er altså svært lite, til ingen ting du kan gjøre med hvordan hans orgasme kommer til uttrykk. Edging, analt osv kan selvfølgelig påvirke han sin opplevelse av orgasmen, men uttrykket trenger ikke forandre seg.

Anonymkode: 3ba0a...2b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen menn, ikke alle liker å bli sparket i ballene. 

Anonymkode: c9305...2ca

Hææææææ?? 

• Liker 1
Skrevet

En finger (eller mer..eller noe annet) i rumpa!

Anonymkode: d10bf...3b1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gi han prostata orgasme🤗

Anonymkode: 9791d...af2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gi han prostata orgasme🤗

Litt forklaring,  hi hi Litt uerfaren jeg

Vet det er noe med analt, men trenger litt forklaring

Skrevet

De fleste menn skriker ikke, eller stønner så høyt, eller får det så instenst. Veldig induviduelt. Akkurat som vi kvinner.

Noen menn kan få orgasme og er da ferdig(uten utløsning), og noen utlsøning (og helt ferdig). Edgeing er vrldig bra for mange men ikke for alle! Spør han , snakk med han. Prøv deg fram og se hva han liker!

Anonymkode: 11f10...5bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Litt forklaring,  hi hi Litt uerfaren jeg

Vet det er noe med analt, men trenger litt forklaring

En finger i analen bøyd opp. Og suge samtidig. 

Skrevet

Om du planlegger å stimulere prostata analt, så husk for all del å kommuniser dette først.

Selv liker jeg det overhode ikke.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Gi han prostata orgasme🤗

Dette er noe jeg som mann kunne tenkt meg å prøve og få, men kona nekter plent 

Anonymkode: 5c030...1b8

Skrevet

Du kan kun gi han prostataorgasmer om han vil det selv. Og det er ikke alle menn som jubler av glede med tanke på en finger eller leketøy i rumpa. Akkurat sånn som med kvinner. 

Men om han ønsker å prøve, så husk god tid, masse mer glidemiddel enn du tror er nødvendig og lytt til de signalene han gir. 
For noen er det nok med en finger, mens andre ønsker mer. 

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (29 minutter siden):

Du kan kun gi han prostataorgasmer om han vil det selv. Og det er ikke alle menn som jubler av glede med tanke på en finger eller leketøy i rumpa. Akkurat sånn som med kvinner. 

Men om han ønsker å prøve, så husk god tid, masse mer glidemiddel enn du tror er nødvendig og lytt til de signalene han gir. 
For noen er det nok med en finger, mens andre ønsker mer. 

Både jeg og kjæresten liker anal leking, og hun tenner veldig på tanken om å gi meg prostataorgasme. Men jeg opplever det ikke som noe veldig stimulerende, som enkelte andre. Til nød kommer jeg fortere, men ikke hardere. Tror ikke alle menn er skapt likt, der heller. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror ikke alle menn er skapt likt, der heller. 

Absolutt ikke. Selv opplever jeg ingen nytelse ved det. Kun litt ubehag.

• Nyttig 1
Skrevet
Frkego skrev (8 timer siden):

Mannen min kan få flere orgasmer uten problem. Sjeldent han bare for én når vi har sex. 

TS: hvordan man reagerer under en orgasme trenger ikke å ha noe med orgasmen i seg selv å gjøre, det har mest med hvordan man er skrudd sammen som person. Samme gjelder jo kvinner; noen hyler og skriker mens andre bare puster litt tyngre. Slik er det for menn også. Hos mannen min er han ofte stillest under de kraftigste orgasmene. Da rykker det bare i kroppen hans.

Hvordan oppnå sterke orgasmer er også individuelt. Mannen min får definitivt sterkest orgasmer hvis vi stimulerer prostata. Edging øker også styrken på orgasmen. Også kan de bli kraftigere når han bare kan ligge å nyte (når jeg rir eller suger for eksempel). Hos ham er også orgasme nummer to oftest sterkere enn den første. 

Fasit! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...