Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 Jeg trenger å legge på meg... hva slags mat inneholder mest kalorier og karbohydrater? (proteinrik mat er sunt og fint, men jeg legger ikke på meg av det, må ha feitere saker ) Hva slags mat bør jeg spise?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #2 Skrevet 17. januar 2006 Spis for all del sunt fordi om du vil legge på deg! Fet fisk,olje,karbonade,avokado,brød,melk,yoghurt,ost er matvarere som inneholder masse kalorier MEN som er sunne! Spis samme mat som før,men større mengder! Unngå for mye kardio-økter, tren heller masse styrke. Men for eks gåtur hver dag bør alle ha!
Gjest 1111 Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Sier meg enig med gjest og vil i tilegg nevne nøtter. For all del spis sunt, ikke spis masse raske karbohydrater for det legger du bare på deg fett av.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Sier meg enig med gjest og vil i tilegg nevne nøtter. For all del spis sunt, ikke spis masse raske karbohydrater for det legger du bare på deg fett av. ← Jammen det går greit... Så får jeg heller omdanne de til muskler sånn etter hvert
Gjest 1111 Skrevet 18. januar 2006 #5 Skrevet 18. januar 2006 Å "omdanne" fett til muskler er ikke mulig. Men kanskje du mener at du skal gå ned i fettprostent igjen og så opp i muskelmasse? I så fall skjønner jeg ikke at du tar den store omveien ved å legge på deg fett nå, spis heller sunt og legg på deg på en sunn måte.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #6 Skrevet 18. januar 2006 Å "omdanne" fett til muskler er ikke mulig. Men kanskje du mener at du skal gå ned i fettprostent igjen og så opp i muskelmasse? I så fall skjønner jeg ikke at du tar den store omveien ved å legge på deg fett nå, spis heller sunt og legg på deg på en sunn måte. ← Problemet er at det går ikke.. Jeg har prøvd å spise MASSE av det dere foreslår, og en boks med nøtteblanding fra nøttolf hver dag, men det har ingen effekt. jeg har høy forbrenning... la på meg litt én gang, og da hadde jeg spist noe helt vanvittig og mye junk osv. da la jeg på meg litt og ble ganske fin. jeg har ikke mulighet til å få noe særlig fett på kroppen uansett. pr i dag har jeg ikke fett på kroppen i det hele tatt, men man skal jo ha LITT fett??
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #7 Skrevet 18. januar 2006 Jammen det går greit... Så får jeg heller omdanne de til muskler sånn etter hvert ← Jeg så et tips i I Form eller Shape up som jeg ga videre til datteren min, som sliter med det samme. Hun skulle trene styrke, og gjerne spise hvitt brød, ris, pasta og poteter. Spis ikke masse fett og sukker, selv om du legger på deg av det også, for det er så usunt. Men du har tydeligvis veldig god forbrenning og tåler godt de raske karbohydratene. Men tren i tillegg, og spis sunt og variert. Variasjon er veldig viktig.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #8 Skrevet 18. januar 2006 Spis havregryn til frokost, og is etter kveldsmaten, halv til 1Liter... Da får du fart på sakene. Ikke for søt is, og mest mulig fet. Gjerne den med sjokolade biter, fordi sjokolade gir ekstra effekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå