Gå til innhold

Hvordan komme igang med bdsm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har visst i mange år at jeg tenner veldig på å bli dominert. Jeg og eksen hadde veldig sjelden sex, men vår beste sex var da han dominerte meg (mest i starten av forholdet). Elsker å bli bundet, blindfoldet, slått og kvelt.

Min nye sexpartner er klar over dette, men vi har ikke kommet så langt ennå. Har bare hatt vaniljesex hittil. Jeg er litt redd for å foreslå å gjøre det mer dirty, særlig siden han er klar over at jeg liker det og han har mye sexerfaring før, men tar ganske lite initiativ til å gjøre det mer dirty annet enn littt kveling. Han er veldig på å la meg styre hva vi skal gjøre og nesten litt for fokusert på mine behov. Selv om han har sagt at han liker både å dominere og bli dominert. Dette er en fyr jeg har datet en stund, vi begynner å falle litt bort fra hverandre og begge vet at det ikke vil bli oss, kommunkasjonen er heller ikke så bra.. så er litt usikker på hvor mye jeg skal investere i sexen. Kanskje jeg heller bør finne en ny partner når jeg har avsluttet med daten. 

Men vil ikke finne en helt random fyr på tinder heller, det syns jeg er skummelt. Vil gjerne finne en å  bli forelska i og ha bra sex med, men er åpen for å ha en fwb også. Har tenkt på å foreslå for han jeg dater at vi bare skal vi fwb, men da burde vi i så fall begynne å ha litt mer skitten sex.

Og jeg er utrolig nysgjerrig på å utforske bdsm.. så hvordan skal jeg gå fram her? Syns som sagt det er ganske skummelt å møte fremmede for sex! 

Anonymkode: 93a94...b70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da kan jeg anbefale å opprette en bruker på fetlife utforske div der inne. Bli med på noen treff, eller finn deg noen som du kan bli trygg på som du kan bli kjent med denne delen av seksualiteten din sammen med.

Lykke til!

Anonymkode: 35891...a09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...