Bovina sancta Skrevet 11. august 2023 #21 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Venstre. Jeg er stort sett enig med dem, og syns de er fornuftige. Så tør de å ta upopulære avgjørelser når det trengs. Vi trenger sånne som ikke snur kappa med vinden hele tiden, så vi får kontinuitet og gjennomføringsevne. Her i Bergen har Venstre vært i koalisjon med blant annet AP siden sist valg, og APs byrådsledere har gjort en god jobb. Jeg håper de (AP) gjør det bra i år igjen også, selv om jeg aldri ville funnet på å ønske dem lykke til i sentralvalg. Endret 11. august 2023 av Bovina sancta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concert Skrevet 11. august 2023 #22 Del Skrevet 11. august 2023 Stemmer alltid motsatt av saueflokken Det fleste stemmer jo ap, høyre eller frp...der er flertallet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura1986 Skrevet 11. august 2023 #23 Del Skrevet 11. august 2023 Ap så klart. Dem tenker på alle ikke bare de med feit lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 11. august 2023 #24 Del Skrevet 11. august 2023 FrP. Fordi det er det partiet jeg ønsker mest av politikken til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 11. august 2023 #25 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg kommer til å stemme Arbeiderpartiet fordi de er de største på venstresiden. Nettopp flyttet og har ikke satt meg inn i lokalpolitikken. Ei heller bryr jeg meg noe særlig om lokalpolitikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldertøsa Skrevet 11. august 2023 #26 Del Skrevet 11. august 2023 Venstre (kommune) og Høyre (fylket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husflue Skrevet 11. august 2023 #27 Del Skrevet 11. august 2023 Oslo her og skal stemme INP. De står får sunn fornuft! 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SITC Skrevet 11. august 2023 #28 Del Skrevet 11. august 2023 Er relativt ny i fylket (og kommunen) så er usikker. Er på venstresiden, så en del partier er utelukket i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 11. august 2023 #29 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg stemte Rødt denne gangen for det passer best med det jeg ønsker her hvor jeg bor. Kunne nok like gjerne tatt SV eller AP for det blir jo samme greia men nå ble det slik. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 11. august 2023 #30 Del Skrevet 11. august 2023 FrøkenMånestråle skrev (16 minutter siden): Jeg stemte Rødt denne gangen for det passer best med det jeg ønsker her hvor jeg bor. Kunne nok like gjerne tatt SV eller AP for det blir jo samme greia men nå ble det slik. Bortsett fra at det ene partiet fortsatt er kommunistisk, mens de andre har lagt den tanken fra seg for flere tiår siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 11. august 2023 #31 Del Skrevet 11. august 2023 KrF. Pga familiepolitikk, at de vil støtte frivillige organisasjoner, vil styrke helsestasjonene, de har innført flere helsesykepleiere i skolen , satser på psykisk helse, forebygge dårlig miljø for barn og unge, ja listen er lang!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abley Skrevet 11. august 2023 #32 Del Skrevet 11. august 2023 Demokratene 🔵 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutemora Skrevet 11. august 2023 #33 Del Skrevet 11. august 2023 Rødt, fordi "fordi fellesskap fungerer" er mer enn bare et slagord for meg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldertøsa Skrevet 11. august 2023 #34 Del Skrevet 11. august 2023 Husflue skrev (1 time siden): Oslo her og skal stemme INP. De står får sunn fornuft! Virkelig ikke... 🥴 For meg så holder det at de vil ha vekk EØS avtalen til å la være å lese resten av programmet dems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantha Skrevet 11. august 2023 #35 Del Skrevet 11. august 2023 Høyre har jeg stemt siden jeg gikk ut av vgs. Høyre til den dagen jeg dør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 11. august 2023 #36 Del Skrevet 11. august 2023 AP ble det i år, de er jeg mest enig med lokalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panna Skrevet 11. august 2023 #37 Del Skrevet 11. august 2023 Høyre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 11. august 2023 #38 Del Skrevet 11. august 2023 Var 100% sikker på at jeg skulle stemme INP, helt til jeg googlet lederen og fant ut at han har vært medlem i AP i mange år. Er det noen jeg IKKE skal stemme på så er det AP eller deres støttespillere. Kjenner lite til INP og det er første gang de stiller liste i min kommune, men er det noen som vet om INP er et parti av misfornøyde APere? Er også skeptisk til at det er hemmelig hvilken blokk de støtter, man risikerer jo at de støtter den ordføreren man ikke vil ha. Huff, det er et vanskelig valg. Det positive med de, bortsett fra at de er mot elektrifiseringen av Melkøya, er at det er nye fjes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 11. august 2023 #39 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Norgesdemokratene. Må stemme noe annet enn den gamle røkla Endret 11. august 2023 av Ænema 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 12. august 2023 #40 Del Skrevet 12. august 2023 Concert skrev (12 timer siden): Stemmer alltid motsatt av saueflokken Det fleste stemmer jo ap, høyre eller frp...der er flertallet. Hva er det motsatte av ap, høyre og frp? Er det de fleste du kjenner , eller de fleste i kommunen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå