AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #61 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg har lagt mye tarot på dette forumet gjennom årene, men aldri for penger, penger betyr ikke alt. Livssituasjon har krevd min energi og fokus så det har ikke vært tid på lenge, men hvem vet, følg med. Anonymkode: 36c19...9cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #62 Del Skrevet 6. september 2023 Hmm... jeg spurte kortene mine hva du skal gjøre med denne situasjonen, ikke hva han gjør eller ikke, men hva som er hensiktsmessig best for deg. Glem ham, se deg ikke tilbake, gå videre. For den relasjonen med ham vil holde deg så opptatt og oppslukt at du ikke får levd. Jeg synes det er dårlig etikk av den klarsynte på forrige side å fortelle deg at det blir dere en eller annen gang i fremtiden, i stede for konkrete råd eller forslag til hva som er best for deg nå. Beklager, jeg vet det ikke er det du ville høre. Det er bedre ting for deg, dette her vil gjøre deg frynsete i nervene. Anonymkode: 36c19...9cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #63 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hmm... jeg spurte kortene mine hva du skal gjøre med denne situasjonen, ikke hva han gjør eller ikke, men hva som er hensiktsmessig best for deg. Glem ham, se deg ikke tilbake, gå videre. For den relasjonen med ham vil holde deg så opptatt og oppslukt at du ikke får levd. Jeg synes det er dårlig etikk av den klarsynte på forrige side å fortelle deg at det blir dere en eller annen gang i fremtiden, i stede for konkrete råd eller forslag til hva som er best for deg nå. Beklager, jeg vet det ikke er det du ville høre. Det er bedre ting for deg, dette her vil gjøre deg frynsete i nervene. Anonymkode: 36c19...9cc Takk for at du la kort. Ang den andre klarsynte som ser oss to sammen i fremtiden, så må jeg jo si at jeg gjerne vil vite sånt hvis det er det hun faktisk ser. Det er jo de meldingene som får meg til å slappe av litt og slippe ned veggene litt, tørre å drømme og håpe, og kjenne på den gode følelsen det gir. Selvsagt er det fint å få vite at en klarsynt ser det utfallet, hvis det faktisk er det hun ser. Meldinger om at jeg skal glemme han og gå videre, skaper mer frykt, spenninger og ubalanse, men jeg vil selvsagt høre det også, hvis det er det du faktisk ser. Men det er jo rart at dere ser så ulike ting da? 🤔 Er du klarsynt, eller bruker du bare kortene? Anonymkode: e1d1e...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #64 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for at du la kort. Ang den andre klarsynte som ser oss to sammen i fremtiden, så må jeg jo si at jeg gjerne vil vite sånt hvis det er det hun faktisk ser. Det er jo de meldingene som får meg til å slappe av litt og slippe ned veggene litt, tørre å drømme og håpe, og kjenne på den gode følelsen det gir. Selvsagt er det fint å få vite at en klarsynt ser det utfallet, hvis det faktisk er det hun ser. Meldinger om at jeg skal glemme han og gå videre, skaper mer frykt, spenninger og ubalanse, men jeg vil selvsagt høre det også, hvis det er det du faktisk ser. Men det er jo rart at dere ser så ulike ting da? 🤔 Er du klarsynt, eller bruker du bare kortene? Anonymkode: e1d1e...506 For alt man vet, så er dette veien til det utfallet i fremtiden, slikt vet man bare ikke, du skal aldri henge deg opp i eller fokusere på ett bestemt utfall, det er regelen for alle spådommer rett og slett. Det er ikke utfallet som gjelder, men veien dit. Hvis det skal bli som den klarsynte som så dere sammen, hva har du i såfall tenkt til å gjøre for å få det til å skje i det virkelige liv? Be ham på date? Ringe ham og bli kjent? Jeg er klarsynt og bruker kortene som verktøy for det. Noen ganger ser jeg ting uten de. Anonymkode: 36c19...9cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #65 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg er gravid med det tredje barnet. Hvilket kjønn blir det denne gangen? Anonymkode: 7eb57...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #66 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er gravid med det tredje barnet. Hvilket kjønn blir det denne gangen? Anonymkode: 7eb57...7f1 Kanskje du kan lage en egen tråd? Gratulerer, forresten😊 Anonymkode: e1d1e...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #67 Del Skrevet 6. september 2023 Hugabuga! BØ! Finnes det seriøst folk igjen som tror på sånt renspikket tull? Anonymkode: ad4da...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #68 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis det skal bli som den klarsynte som så dere sammen, hva har du i såfall tenkt til å gjøre for å få det til å skje i det virkelige liv? Be ham på date? Ringe ham og bli kjent? Vi er allerede godt kjent fra før, og vi dater allerede, på forsiktig vis😊 Anonymkode: e1d1e...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #69 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hugabuga! BØ! Finnes det seriøst folk igjen som tror på sånt renspikket tull? Anonymkode: ad4da...51e Tenker du kan få lov til å hoppe like fort ut av denne tråden som du hoppet inn i den😉 Anonymkode: e1d1e...506 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #70 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er allerede godt kjent fra før, og vi dater allerede, på forsiktig vis😊 Anonymkode: e1d1e...506 Husk at du alltid har et valg og at ingenting er skrevet i sten, ikke bli så fokusert på resultatet fremme at du glemmer det som er her og nå, stopp og kjenn etter om det gjør deg lykkelig. Et forhold som startet vanskelig eller har problemer tidlig, blir ikke bedre. Lykke til. Anonymkode: 36c19...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #71 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Husk at du alltid har et valg og at ingenting er skrevet i sten, ikke bli så fokusert på resultatet fremme at du glemmer det som er her og nå, stopp og kjenn etter om det gjør deg lykkelig. Ja dette er viktig å tenke på, øver på å være her og nå😊 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Et forhold som startet vanskelig eller har problemer tidlig, blir ikke bedre. Dette kan jeg ikke tenke på, for da har jeg allerede tapt i denne relasjonen. Anonymkode: e1d1e...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #72 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hmm... jeg spurte kortene mine hva du skal gjøre med denne situasjonen, ikke hva han gjør eller ikke, men hva som er hensiktsmessig best for deg. Glem ham, se deg ikke tilbake, gå videre. For den relasjonen med ham vil holde deg så opptatt og oppslukt at du ikke får levd. Jeg synes det er dårlig etikk av den klarsynte på forrige side å fortelle deg at det blir dere en eller annen gang i fremtiden, i stede for konkrete råd eller forslag til hva som er best for deg nå. Beklager, jeg vet det ikke er det du ville høre. Det er bedre ting for deg, dette her vil gjøre deg frynsete i nervene. Anonymkode: 36c19...9cc Hvorfor er det dårlig etikk når det er det bildet jeg får opp? Skal innrømme at jeg også har vært innom den samme tanken som deg, å råde ts til å trekke seg midlertidig ut av relasjonen, løfte blikket og åpne seg for nye inntrykk. Dette er dog bare en mening jeg har, det jeg SER er det jeg forteller ts. Hvordan hun vil gå frem med sin hverdag er ikke opp til meg. Dersom det gir henne glede å fortsette relasjonen slik den er pr i dag, gjør det ikke noen skade selv om hun definitivt ville hatt det bedre uten denne mannen i livet sitt akkurat nå. Han kommer på banen, men han er ikke der ts er akkurat nå. Jeg ser han tydelig. Anonymkode: 5a845...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #73 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kommer på banen, men han er ikke der ts er akkurat nå. Jeg ser han tydelig. Betyr det at han ikke har følelser for meg akkurat nå? Evt bare antydninger til følelser? Vi hadde nylig en fin samtale som han åpnet, hvor han antydet at han var usikker på hvor han hadde meg, og ut i samtalen nevnte jeg at jeg også var litt usikker på han, og da sa han «er ikke det dumt da, at vi skal gå rundt å være usikker på hverandre, når vi ikke trenger å være det?» Og han nevnte noe om å sees oftere, finne på kjekke ting, og også ha de mer dype samtalene. Så da fikk jeg følelsen av at vi var på samme sted, jeg? Lyger han bare da, mener du? Ikke med overlegg, men at han likevel gir inntrykk av at han er mer interessert enn han er? Anonymkode: e1d1e...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #74 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor er det dårlig etikk når det er det bildet jeg får opp? P.S, jeg syns ikke det er dårlig etikk, jeg vil gjerne vite det du ser😊 Anonymkode: e1d1e...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #75 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Betyr det at han ikke har følelser for meg akkurat nå? Evt bare antydninger til følelser? Vi hadde nylig en fin samtale som han åpnet, hvor han antydet at han var usikker på hvor han hadde meg, og ut i samtalen nevnte jeg at jeg også var litt usikker på han, og da sa han «er ikke det dumt da, at vi skal gå rundt å være usikker på hverandre, når vi ikke trenger å være det?» Og han nevnte noe om å sees oftere, finne på kjekke ting, og også ha de mer dype samtalene. Så da fikk jeg følelsen av at vi var på samme sted, jeg? Lyger han bare da, mener du? Ikke med overlegg, men at han likevel gir inntrykk av at han er mer interessert enn han er? Anonymkode: e1d1e...506 Det hørtes ut som en veldig god og ærlig samtale. Vanskelig å få tak i akkurat detaljene, men det handler ikke om mangel på følelser, slik jeg fornemmer det handler det mer om at han er redd for å hoppe inn i noe seriøst, han har noen indre demoner han sloss med. Timingen er vanskelig for han så han prokastinerer. Dersom han likevel våger å ta skrittet mot hyppigere møter er jo det bare hyggelig. Følg hjertet ditt, det vet ❤️ Anonymkode: 5a845...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #76 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor er det dårlig etikk når det er det bildet jeg får opp? Skal innrømme at jeg også har vært innom den samme tanken som deg, å råde ts til å trekke seg midlertidig ut av relasjonen, løfte blikket og åpne seg for nye inntrykk. Dette er dog bare en mening jeg har, det jeg SER er det jeg forteller ts. Hvordan hun vil gå frem med sin hverdag er ikke opp til meg. Dersom det gir henne glede å fortsette relasjonen slik den er pr i dag, gjør det ikke noen skade selv om hun definitivt ville hatt det bedre uten denne mannen i livet sitt akkurat nå. Han kommer på banen, men han er ikke der ts er akkurat nå. Jeg ser han tydelig. Anonymkode: 5a845...100 Da bør du følge den tanken du hadde, og så kanskje vurdere hvor vits det er å si til ta at du ser de langt der fremme når det helt klart er det hun ønsker mest å høre. Da burde du også inkludere råd eller veiledning for nåværende tidspunkt. Du ser jo selv hvor enkelt det er å bli fokusert på et utfall. Ingenting er skrevet i stein, fri vilje kan når som helst sørge for at synet ditt aldri skjer, rådene mine aldri tatt osv. Anonymkode: 36c19...9cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #77 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Betyr det at han ikke har følelser for meg akkurat nå? Evt bare antydninger til følelser? Vi hadde nylig en fin samtale som han åpnet, hvor han antydet at han var usikker på hvor han hadde meg, og ut i samtalen nevnte jeg at jeg også var litt usikker på han, og da sa han «er ikke det dumt da, at vi skal gå rundt å være usikker på hverandre, når vi ikke trenger å være det?» Og han nevnte noe om å sees oftere, finne på kjekke ting, og også ha de mer dype samtalene. Så da fikk jeg følelsen av at vi var på samme sted, jeg? Lyger han bare da, mener du? Ikke med overlegg, men at han likevel gir inntrykk av at han er mer interessert enn han er? Anonymkode: e1d1e...506 Det betyr at du skal gi faen i teorier og forholde deg til hva denne fyren gjør og sier, sjekk om det han sier matcher det han gjør osv. Anonymkode: 36c19...9cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #78 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det hørtes ut som en veldig god og ærlig samtale. Vanskelig å få tak i akkurat detaljene, men det handler ikke om mangel på følelser, slik jeg fornemmer det handler det mer om at han er redd for å hoppe inn i noe seriøst, han har noen indre demoner han sloss med. Timingen er vanskelig for han så han prokastinerer. Dersom han likevel våger å ta skrittet mot hyppigere møter er jo det bare hyggelig. Følg hjertet ditt, det vet ❤️ Anonymkode: 5a845...100 Jeg føler det stemmer godt det du sier om at han er redd for å hoppe inn i noe seriøst fordi han sliter med indre demoner. Det gjør egentlig jeg også, og jeg har følt litt at vi har det samme behovet for å ta ting sakte. Men hva mener du med at timingen er vanskelig for han? Ser du hva det dreier seg om? Anonymkode: e1d1e...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #79 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da bør du følge den tanken du hadde, og så kanskje vurdere hvor vits det er å si til ta at du ser de langt der fremme når det helt klart er det hun ønsker mest å høre. Da burde du også inkludere råd eller veiledning for nåværende tidspunkt. Du ser jo selv hvor enkelt det er å bli fokusert på et utfall. Ingenting er skrevet i stein, fri vilje kan når som helst sørge for at synet ditt aldri skjer, rådene mine aldri tatt osv. Anonymkode: 36c19...9cc Det er jeg fullstendig klar over, akkurat som ts da jeg presiserte at ting kan endre seg. Klarsyn er et utsnitt og et mulig utfall. Jeg formidlet det synet jeg fikk og det var et meget tydelig bilde, med dette svarte jeg på spørsmålet til ts. Mange spør om ting her inne hvor jeg ikke får opp bilder, eller hvor bildene er svært uklare, da svarer jeg ikke, eller svarer vagt. Hvilket råd ts velger å følge må være opp til henne også får vi mene hva vi vil om hverandres råd. Jeg er ikke hverken profesjonell eller betalt, jeg har ikke peiling på hva som er god og dårlig etikk i denne sammenhengen, jeg er en helt vanlig person med en helt vanlig jobb og familie, tilfeldighetene vil ha det til at jeg i tillegg har klarsyn og kontakt. Har ingen vonde intensjoner med svarene mine til hverken ts, deg eller andre. Alt godt 🌛🌝🌜 Anonymkode: 5a845...100 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #80 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg føler det stemmer godt det du sier om at han er redd for å hoppe inn i noe seriøst fordi han sliter med indre demoner. Det gjør egentlig jeg også, og jeg har følt litt at vi har det samme behovet for å ta ting sakte. Men hva mener du med at timingen er vanskelig for han? Ser du hva det dreier seg om? Anonymkode: e1d1e...506 Dere vet hvilken sti dere skal følge og det høres ut som dere har god dialog rundt hvordan dere skal stake ut kursen videre. Det jeg ser er disse demonene, indre konflikt. Det handler om at han må lande seg selv først… på en eller annen måte. Husk å ta vare på deg selv underveis og finn dine egne gleder! Anonymkode: 5a845...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå