Gå til innhold

90 Days UK


Flowery

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Begynte i går, har sett to episoder så langt. Det er mye rart der, ja 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er så gøy :D Jeg syns Shane er kul, men skjønner ikke helt hva hen skal med en tyrkisk mann, de har jo totalt forskjellig kultur. Han tyrkiske sier selv han kan drikke alkohol, men at Shane ikke får lov. Spesielt. 

Louise som giftet seg med han colombianske reggaeton-artisten er noe for seg selv.. Han kan knapt engelsk, går bare rundt og fniser og sier "I love you chicken". Sønnen hennes virker mer voksen en han! Hva har de til felles? 

90 Day Fiancé UK: Jose's Hilarious "I Love You Chicken" Controversy Explained (screenrant.com)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (2 minutter siden):

Louise som giftet seg med han colombianske reggaeton-artisten er noe for seg selv.. Han kan knapt engelsk, går bare rundt og fniser og sier "I love you chicken". Sønnen hennes virker mer voksen en han! Hva har de til felles? 

Jeg er så flau på hennes vegne, han er jo fullstendig borte vekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (Akkurat nå):

Jeg er så flau på hennes vegne, han er jo fullstendig borte vekk.

Ja, og sønnen virker rimelig oppgitt. Ikke så rart, skjønner han ikke syns det er så gøy med en stefar som er 8 år eldre 😮 Jeg forstår bare ikke hva de har til felles, hva snakker de om? Han virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen (eller hva det heter på norsk). Mistenker at han bare vil til UK og bli kjent. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ada@ skrev (På 12.8.2023 den 15.08):

Mye rart ja, spesielt han der «chicken» fyrenfra Colombia. Hvordan i alle dager skal det ende?🤷🏻‍♀️

Spoiler

Vet ikke hva som er verst jeg.

At han må bestå en engelsk test uken etter for å få forlovelses visa. Og de tror han skal klare å lære alt på noen dag.

Eller at hun er gravid 😖

Var tar det jo ikke seriøst overhodet.

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hun Tionne..! For en bitch! 
Hun mener hun skal ha det beste, han skal kjøpe det dyreste og hun skal shoppe og shoppe med hans penger og hun er bare sur. Ingenting er godt nok. Håper han dumper henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (På 4.9.2023 den 11.38):

Hun Tionne..! For en bitch! 
Hun mener hun skal ha det beste, han skal kjøpe det dyreste og hun skal shoppe og shoppe med hans penger og hun er bare sur. Ingenting er godt nok. Håper han dumper henne. 

100 % enig. Hun klager på alt, ingenting er bra nok. Det virker ikke som hun forstår at Dominikanske Republikken har mye fattigdom, og at kjæresten ikke har all verdens å rutte med. Han brukte 100 USD  på mat til henne, og likevel klaget hun bare. Skjønner ikke hvordan sånne kjerringer får seg kjæreste?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tionne 😧 Hun må jo være en dårlig spøk. Stakkars fyr, hun blir nok aldri fornøyd. Håper og han dumper henne. 

Er jo underholdning, sikkert endel staget og godt klippet. Men det er ingenting som er positivt med den jenta😅

De a ndre parene... Mert og Shane  er artige, kan gå bra. 

Christian og Rebekah... blir katastrofe ..

Kyllingparet...😅Altså..nei ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (13 minutter siden):

Tionne 😧 Hun må jo være en dårlig spøk. Stakkars fyr, hun blir nok aldri fornøyd. Håper og han dumper henne. 

Kan ikke skjønne at han holder ut med dette av noen annen grunn enn oppholdstillatelse. Hun er jo helt motbydelig. 

Men klarer han det fortjener han det oppholdet, all ære til han for å ta på det spetakkelet hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (På 18.9.2023 den 13.04):

Kan ikke skjønne at han holder ut med dette av noen annen grunn enn oppholdstillatelse. Hun er jo helt motbydelig. 

Men klarer han det fortjener han det oppholdet, all ære til han for å ta på det spetakkelet hun er.

Hun har 0 sjarm og er egosentrisk, bortskjemt og er fullstendig blottet for virkelighetsforståelse.

Om hun vil bli skjemt bort av en mann så er det jo merkelig å finne seg en mann fra ett fattig land som DR er.

Selv om han er lærer og forsåvidt har en god jobb så er det langt fra å kunne opprettholde en snobbete engelsk livsstil.

Hun fremstår som veldig utakknemlig og berettighet.

Når man ser de første episodene hvor mammaen henne og bestemoren hennes er med hvor de omtaler henne som prinsesse osv så skjønner man kanskje mer av hvorfor hun er som hun er.

 

Syntes forsåvidt hun Mercy virker ganske ustabil og usmakelig.

Ikke minst hun Assel også, snakk om å være blottet for personlighet og varme.

Virker som Robert begynner å miste tålmodighet med henne (har ikke sett de siste episodene) men kan ikke skjønne hvorfor han i det hele tatt er interessert når hun direkte sier at hun er sjalu og ser på datteren som en konkurrent.

Endret av moroklompen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Kadie gravid, blitt dumpa av mannen og er alene i UK. Utrolig trist, og veldig nysgjerrig på hva som har foregått der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besina skrev (14 timer siden):

Kadie gravid, blitt dumpa av mannen og er alene i UK. Utrolig trist, og veldig nysgjerrig på hva som har foregått der!

Hva? Hvor har du sett/lest dette? Jeg trodde det var et solid par!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (11 timer siden):

Hva? Hvor har du sett/lest dette? Jeg trodde det var et solid par!!

På Kadie's instagram! Sånn jeg tolket det, var ting mer annerledes enn det vi så på tv. Han ønsker ikke å ha noe med barnet å gjøre, selv om de alltid har hatt lyst på barn sammen.. Skikkelig forvirrende. Det var det eneste paret jeg hadde tro på 😅

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Besina skrev (4 timer siden):

På Kadie's instagram! Sånn jeg tolket det, var ting mer annerledes enn det vi så på tv. Han ønsker ikke å ha noe med barnet å gjøre, selv om de alltid har hatt lyst på barn sammen.. Skikkelig forvirrende. Det var det eneste paret jeg hadde tro på 😅

Det var rart..og trist!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besina skrev (På 10.10.2023 den 18.13):

På Kadie's instagram! Sånn jeg tolket det, var ting mer annerledes enn det vi så på tv. Han ønsker ikke å ha noe med barnet å gjøre, selv om de alltid har hatt lyst på barn sammen.. Skikkelig forvirrende. Det var det eneste paret jeg hadde tro på 😅

Så merkelig - og trist! Jeg heiet på dem jeg også… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...