Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det må være trist for henne å vite at det er hennes interesse i deg som holder deg varm. Ikke at din interesse i henne, i kraft av å  bare være seg selv. Dette betyr jo at det alltid er hun som må lede ann, hun som må vise interesse for å få noe tilbake hos deg. Det blir jo det samme som når mannen har lavere sexlyst, hun blir konstant avvist dersom hun ikke tar initiativ, varmer deg opp og viser dmsin interesse for deg på riktig måte. Det blir en ubalanse, gjør det ikke?

De fleste kvinner ønsker jo en som også er villig til å jage dem, gjøre alt for å holde på hennes interesse? 

Anonymkode: adce4...228

Interesse er ikke noe som må flagges tydelig for alle.  Interesse kan du observere på mange meters avstand i butikken. Enda mindre skal til fra en du elsker. Et blikk kan inneholde mer enn nok interesse, tonefall i en stemme kan også fortelle deg mer enn ord. Er det ingen interesse så må en søke andre steder. Når begge har interesse for hverandre burde det ikke være ubalanse. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvis dere er intrisert i en dame. Mister dere fort interessen og hva er ofte grunnlaget?  

Anonymkode: 7647b...39d

For meg er ofte grunnen lite interesse i retur. Kan også være hun gjør eller har gjort noe jeg ikke synes noe om.

Kan ta tid å miste interessen, men jeg vet når det er fornuftig for meg å gi slipp. Da gjør jeg det jeg kan for å få interessen vekk.

Anonymkode: fae36...094

Skrevet
Paramount skrev (17 timer siden):

Jeg tenner veldig på hennes interesse for meg. Avtar hennes interesse, avtar min også, da mister jeg motivasjonen til å lete etter det som er fint ved henne. 

Oi, spennende vinkling! Lurer på om kjæresten min er litt lik. Han sier at noe av det deiligste han vet er at jeg begjærer han og at jeg viser med hele meg at jeg vil ha nettopp han, og kun han. Kanskje det er noe lignende som det du opplever?

Hvordan utarter dette seg? For interessen endrer form etter noen uker, måneder, år... et forhold har ulike faser. Slår du opp da, eller bare blir lei og viser mindre interesse?

Anonymkode: d623c...ef0

• Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Oi, spennende vinkling! Lurer på om kjæresten min er litt lik. Han sier at noe av det deiligste han vet er at jeg begjærer han og at jeg viser med hele meg at jeg vil ha nettopp han, og kun han. Kanskje det er noe lignende som det du opplever?

Hvordan utarter dette seg? For interessen endrer form etter noen uker, måneder, år... et forhold har ulike faser. Slår du opp da, eller bare blir lei og viser mindre interesse?

Det er nok slik det er for de fleste. Viser hun ikke interesse, så er det liten vits å søke nærmere. Viser hun interesse, så drives du av nysgjerrigheten, fordi veien er åpen for deg. Dette utarter oftest til kjærlighet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvordan er dette for deg da?

Ønsker du ikke noen ganger at han bare skal vise det samme intense begjæret til deg, uten at du må jobbe for det først? Det blir veldig ensidig, når det er den ene som må vise mest interesse i den ene tenker jeg? Den ene som hele tiden må bekrefte sin interesse, lyst og begjær?

Anonymkode: adce4...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...