Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er intrisert i en dame. Mister dere fort interessen og hva er ofte grunnlaget?  

Anonymkode: 7647b...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis dere er intrisert i en dame. Mister dere fort interessen og hva er ofte grunnlaget?  

Du spør et spørsmål som er helt umulig å svare på, hver flørt/potensielle forhold er en unik situasjon, hvor lenge man holder interessen og hvor pågående man er kommer helt an på situasjonen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor langt er et tau? 

• Liker 7
Skrevet

Nei. Hvis jeg først blir skikkelig interessert, og det skal som regel litt til, så skal det nok også litt til før jeg mister interessen igjen.

Den interessen som går over i løpet av 24 timer er ikke egentlig interesse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
cisco1 skrev (34 minutter siden):

Hvor langt er et tau? 

Det kommer litt ann på lengden🤪

Anonymkode: 009b3...e94

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mister interessen hvis jeg merker at det ikke er noe sex i sikte. Verken på kort eller lang sikt. Må kunne se lyset i tunnelen, ellers gidder jeg satse.

Anonymkode: 6cdc4...122

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun må vise interesse for meg, ellers blir jeg ikke interessert uansett

Anonymkode: 64027...a78

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mister interessen hvis jeg merker at det ikke er noe sex i sikte. Verken på kort eller lang sikt. Må kunne se lyset i tunnelen, ellers gidder jeg satse.

Anonymkode: 6cdc4...122

Søker du da en kjæreste eller bare uforpliktende sex? 

Anonymkode: 9a996...a7f

• Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg tenner veldig på hennes interesse for meg. Avtar hennes interesse, avtar min også, da mister jeg motivasjonen til å lete etter det som er fint ved henne. 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Utseende og interesser skaper interessen. 

Personligheten bevarer eller dreper interessen.

M48

Anonymkode: 1b4e3...59d

Skrevet

Mister interessen om ikke interessen er gjensidig. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Kan miste interessen veldig fort dersom jeg oppdager at hun har en irriterende personlighet eller en luddrete fortid.

Kan miste interessen saktere dersom jeg rett og slett etter en stund konkluderer at hun ikke er interessert.

Gjest Anonymus51
Skrevet

Blir interessert hvis hun er smart og oppegående, har høyere utdanning, og virker imøtekommende og empatisk. Det er viktig at vi har god match når vi chatter, men viktigst er den kjemien som oppstår når vi møtes.
Utseende teller også litt men har ikke noen spesielle krav der, hun kan være blond eller mørk, kort eller langt hår osv. Hvis hun gjør seg kostbar øker min interesse noen ganger, men ikke alltid. Hvis hun tvert imot viser interesse kan det også enten trigge interessen eller redusere tiltrekningen. Det er ingen faste mønstere.

AnonymBruker
Skrevet

Hun skriver "intrisert".

Anonymkode: 55be5...5d5

AnonymBruker
Skrevet
Anonymus51 skrev (1 minutt siden):

Blir interessert hvis hun er smart og oppegående, har høyere utdanning, og virker imøtekommende og empatisk. Det er viktig at vi har god match når vi chatter, men viktigst er den kjemien som oppstår når vi møtes.
Utseende teller også litt men har ikke noen spesielle krav der, hun kan være blond eller mørk, kort eller langt hår osv. Hvis hun gjør seg kostbar øker min interesse noen ganger, men ikke alltid. Hvis hun tvert imot viser interesse kan det også enten trigge interessen eller redusere tiltrekningen. Det er ingen faste mønstere.

Hvorfor er høyere utdanning viktig? Selv har jeg bachelorgrad og har aldri datet menn med høyere grad enn meg selv. Det er noe med at du har høy utdanning selv?

K30+ 

Anonymkode: 9a996...a7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mister interessen hvis hun ikke er interessert tilbake, og er med på å drive ting framover. Dårlig og lite kommunikasjon er en del av dette. M54

Anonymkode: 4365b...e63

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Mister fort interessen om hun viser seg å være lite interessert/tar lite iniativ, virker negativ, sur osv.

Da hjelper ikke et bra utseende om du er slik.

Anonymkode: 8b4f6...014

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig sex.

Anonymkode: da6cc...af4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor fort jeg mister interessen er heller individuelt, men som regel skjer det fordi hun viser mindre interesse for meg enn jeg viser henne, at det skapes en ubalanse i relasjonen og kommunikasjonen. Innimellom gir det en opplevelse av at man er en god reserve, og jeg vet jeg er bedre enn å prioritere noen som ikke prioriterer meg tilbake. Jeg mister også interessen om hun etter hvert endrer seg og sin væremåte og hva hun innledningsvis har gitt inntrykk av og uttrykk for. Jeg setter pris på jordnære, autentiske mennesker som er seg selv og ikke føler behov for å late som hverken den ene eller den andre retningen.

Anonymkode: d08c1...860

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (6 timer siden):

Jeg tenner veldig på hennes interesse for meg. Avtar hennes interesse, avtar min også, da mister jeg motivasjonen til å lete etter det som er fint ved henne. 

Det må være trist for henne å vite at det er hennes interesse i deg som holder deg varm. Ikke at din interesse i henne, i kraft av å  bare være seg selv. Dette betyr jo at det alltid er hun som må lede ann, hun som må vise interesse for å få noe tilbake hos deg. Det blir jo det samme som når mannen har lavere sexlyst, hun blir konstant avvist dersom hun ikke tar initiativ, varmer deg opp og viser dmsin interesse for deg på riktig måte. Det blir en ubalanse, gjør det ikke?

De fleste kvinner ønsker jo en som også er villig til å jage dem, gjøre alt for å holde på hennes interesse? 

Anonymkode: adce4...228

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...