AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Skrevet 8. august 2023 Kanskje litt clickbait. Flyttet helt ifra sentrum og til Oslo-Øst nærmere Bogerud og helt inne i et skogholt nesten. Kjenner ingen. Om kvelden seint når jeg har vært ute på byen tar jeg bussen alene, før tok jeg følge med venner. Det er nesten ingen butikker, kjøpesenteret langt unna. Apotek vet jeg ikke hvor er. Jeg er en festjente vanligvis og jeg har kjøpt bolig her pga jeg tenkte en langsiktig investering. Hadde såklart lyst nærmere, men de var for dyre. Busstoppet tar 10 min å komme seg dit. Hele nettverket er i Oslo S og nordområder. Har klart å bli kjent med en fyr ombord på bussen for et par dager siden, aner ikke hva han heter. Snill var han. Han skulle gå av 2 busstopp før meg, men fulgte meg helt hjem istedet, pga det er tryggere sa han. Fikk ikke noe kontaktinfo. Men glemte å spørre om kontaktinfo fordi jeg var altfor trøtt. Husker jeg sa hadet idet jeg gikk inn hjem, og så etter det dro han sin vei. når skal jeg selge boligen isåfall 2024 eller 2025? Jeg bare trives ikke her. Er bare pensjonister og nesten familiefolk som bor her. Ikke et treningssenter i nærheten engang. Umulig å bli kjent med naboer også. Hadde det vært en bar eller café her så hadde det vært lettere men nei altså. når vinteren kommer, og blir det enda kjedeligere og kaldt. jeg ser ikke et eneste menneske i gata nesten ikke, bare noen småbarn iblant. Er som at jeg har flyttet ut på landet. Til og med på butikkene er det en slags kald stemning, som de butikkene som var i gamle dager eller en Narvesen butikk. Dro på joggetur en dag og ikke et eneste menneske nesten å se, bare masse skog og veier. Om jeg hilse på naboer hilser de ikke tilbake, mitt forrige bosted kjente jeg altfor mange, hele tiden så kjentfolk i gata, kunne dra tidlig på morgenen på kaffebesøk hos vennine som bodde i andre siden av veien. Hadde også mange guttekompiser der, som jeg var ofte med. Anonymkode: 9849e...740 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #2 Skrevet 9. august 2023 Mange bommer litt når de kjøper sin første bolig (eller sin andre eller tredje 😅). Det går jo helt fint. Du MÅ jo ikke bli boende. Du har jo ingen barn som ikke kan forlate skolekretsen eller lignende. Ved neste boligkjøp så er du mye mer årvåken på hva som er viktigst for deg. Du er jo ennå ung. Lykke til med neste bolig, dette går så fint så! 😊 Bare husk å selge før du kjøper, i disse tider. Anonymkode: b17f8...f1d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2023 #3 Skrevet 11. august 2023 Lei ut og lei i byen en stund? Og du..selv om han virket snill..., så ikke la fremmede følge deg til døra på natta når du bor så alene, uansett om de sier de gjør det for å være beskyttende og snill. Du vet faktisk aldri... Anonymkode: e712a...93e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå