Gå til innhold

Annonserer dere bryllupet til alle og enhver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal gifte oss snart men syns det er så rart og «skrytete» å fortelle alle man møter rundt forbi om bryllup. Hva tenker dere? Tenker da på bekjente som ikke er invitert. 

Anonymkode: 4f3cd...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes det blir en litt klein situasjon å berette i detaljer om et arrangement man er vert for, til noen man har valgt å ikke invitere. (Altså folk det ikke hadde vært helt uaktuelt å invitere i andre omstendigheter, som hvis man hadde valgt et litt større bryllup). 

Anonymkode: fab0b...e30

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg synes det blir en litt klein situasjon å berette i detaljer om et arrangement man er vert for, til noen man har valgt å ikke invitere. (Altså folk det ikke hadde vært helt uaktuelt å invitere i andre omstendigheter, som hvis man hadde valgt et litt større bryllup). 

Men blir folk fornærmet hvis de ikke får vite at man skal gifter seg? Har feks en gammel barndomsvenn som jeg ikke har kontakt med lenger som ble lei seg når h*n fant det ut. Man har da ikke meldeplikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Men blir folk fornærmet hvis de ikke får vite at man skal gifter seg? Har feks en gammel barndomsvenn som jeg ikke har kontakt med lenger som ble lei seg når h*n fant det ut. Man har da ikke meldeplikt. 

Nei, jeg mener ikke man har meldeplikt til folk man kjente en gang for lenge siden, eller «fortelle-plikt» i det hele tatt. (Tolket du mitt svar dit?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg mener ikke man har meldeplikt til folk man kjente en gang for lenge siden, eller «fortelle-plikt» i det hele tatt. (Tolket du mitt svar dit?)

Nei tolket ikke svaret ditt sånn, jeg bare stilte et åpent spørsmål😊 beklager misforståelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bortsett fra de inviterte visste kolleger at vi skulle gifte oss, men ikke alle andre. 

Anonymkode: da483...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan alltids poste ett bilde og tekst på sosial medier om at man er forlovet etc. Men jeg hadde ikke gått rundt og sagt det til alle og en hver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer insisterte på å holde alt veldig hemmelig.

Anonymkode: 1d6d5...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...