Gå til innhold

Topptekst og sidenummerering fra side 2


Gjest kenneth

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth

Sett at du har mange brevmaler som alle inneholder en topptekst. Så finner du ut at du også trenger sidenummerering (som bunntekst) på disse malene.

I god tro prøver du da en Insert Page Numbers og huker bort "Show numbers on first page" og klikker OK.

Vips, så forsvinner toppteksten gett! Den vil tydeligvis ikke ha noe av at du har topptekst på side 1, men ikke bunntekst.

I omvendt rekkefølge, dvs. hvis man først setter inn bunnteksten/sidenummer, deretter toppteksten, så går det bra.

Men, dette er jo noget tungvint hvis man har 30 brevmaler allerede.

Anyone?

Trodde topp- og bunntekst fungerte uavhengig av hverandre jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper det å gå inn i utskriftsformatering og hake av for spesiell førsteside? Ligger under fanen Oppsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Hjelper det å gå inn i utskriftsformatering og hake av for spesiell førsteside? Ligger under fanen Oppsett?

Jeg la inn malene på nytt jeg. (Fikk jo betalt for det, så da er det greit :))

Prøvde tipset ditt nå, men i det jeg huker av for "different first page", så sletter den også toppteksten. I det du setter inn sidenummer, og angir at du ikke skal ha nummer på side 1, settes den samme opsjonen ("different first page").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ender ofte med å printe ut først side 1 slik jeg skal ha den, så endre fram/tilbake og så printe side 2-xxx bare for å slippe å knote med slike ting. Skal det lagres og sendes videre fungerer ikke dette så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...