Gå til innhold

Gjærlukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det lukter gjær av utfloden/urinen min. Kan dette komme av underlivssopp? Har vært plaget av gjentakende soppinfeksjon, men ikke kjent denne lukten før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for raskt svar tuij :) Har fått meg legetime senere i denne uka. Men ble litt bekymret når lukten endret seg. Synes det har luktet mer syrlig før. Håper i allefall legen kan gi meg noe sterkere enn canesten, så jeg blir kvitt det!

Skrevet
Synes det lukter gjær av utfloden/urinen min. Kan dette komme av underlivssopp? Har vært plaget av gjentakende soppinfeksjon, men ikke kjent denne lukten før...

:ler::ler: "brødbaking"

Skrevet

Et friskt underliv skal lukt og smake litt syrlig. Ved gsoppinfeksjon blir den beskyttende syrekappen og bakteiefloraen "ødelagt" og det kan lukte litt gjær ja...

Skrevet
Takk for raskt svar tuij  :) Har fått meg legetime senere i denne uka. Men ble litt bekymret når lukten endret seg. Synes det har luktet mer syrlig før. Håper i allefall legen kan gi meg noe sterkere enn canesten, så jeg blir kvitt det!

Spør om du kan få Diflucan. Det er 1 stk. tablett som du svelger. Hjelper mye bedre enn Canesten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...