AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #21 Del Skrevet 9. august 2023 Det som er bra med "vy" er bussene, nettbussene. Eneste som faktisk fungerer. Tog? Nei, ikke faen. Vi kjører heller bil 8 timer inkludert stopp med bil til østlandet enn tog, fra Rogaland eller tar vy Nettbuss. Anonymkode: 0112c...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #22 Del Skrevet 9. august 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Er godt å se at flere har piggene ute her og ikke bare meg Toget er kansellert til Bergen og de setter ikke opp buss, da jeg var flink denne gangen og kjøpte billetter i god tid for å få den beste prisen, 1800 kr tur retur oslo Bergen, så får jeg heller ikke noe tilbake da det er "billig" billetter. Så det var penger rett ut av vinduet og på kundeservice er det fortsatt mega kø og ingen som vet noe som helst annet enn igjen å henvise meg til nettsiden sin med null informasjon. Anonymkode: e0145...465 Er toget kansellert, skal man ha pengene tilbake eller ny reise/alternativ transport, uansett hvor "billig" billetten var. Anonymkode: 68f8f...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #23 Del Skrevet 10. august 2023 Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare kansellerer togavganger i morgen-når jeg søker på buss på den strekningen jeg har billett til står det buss for tog🤔og Bergensbanen er vel ikke oppe og går i morgen😬 Anonymkode: fe75d...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #24 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (På 8.8.2023 den 16.34): Jeg tror ikke det er noen aktører i Norge som driter i kundene sine så mye som VY gjør. Jeg har ventet i kø på chat i 2 timer for å få svar ang reise med tog i morgen, på tlf legger de bare på fordi det er for stor pågang. Nettsiden deres er så dårlig opplyst og oppdatert at der er det lite å hente, selv om de stadig henviser til at man skal finne informasjon der. Ikke bare er det med "Hans" nå, men hele tiden er det forsinkelser og prisene stiger mer og mer. Det er ikke mulig nesten å reise med tog i Norgen, likevel oppfordrer de oss til å tenke grønt. Hvor blir det av alle penger som gis til dem, regner med de går til høye lønninger og bonuser, og vi bare finner oss i det, kanskje fordi det ikke er noe alternativ enn VY når det gjeler tog. Vet ikke hva jeg vil med dette her men måtte bare lufte når gubben ba meg "ta det med ro" Anonymkode: e0145...465 Ta det med ro sier han fordi du har blitt opprørt og det løser ingenting. Forklar problemet rolig. Sannsynligvis kan han ikke hjelpe deg. Hver dag er det en lotto om toget går. Min medlidenhet til de som pendler til byen for jobb hver dag Anonymkode: cdddc...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #25 Del Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta det med ro sier han fordi du har blitt opprørt og det løser ingenting. Forklar problemet rolig. Sannsynligvis kan han ikke hjelpe deg. Hver dag er det en lotto om toget går. Min medlidenhet til de som pendler til byen for jobb hver dag Anonymkode: cdddc...cf1 Uff, jeg er på nippet å tenke at en rønne på 25m2 i Oslo må være bedre enn å være avhengig av det helvetes toget. Jeg tar tog ca en gang hver mnd, og annenhver gang er det tull. Hadde klikket om dette var daglig. Anonymkode: fe75d...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå