Gå til innhold

Kroppsfett på menn og testosteron

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har lenge vært kjent at kroppsfett på menn senker testosteronnivået. Det er og en selvforsterkende effekt som fungerer begge veier - lavt testosteronnivå gir igjen mer fett på kroppen. Dette er tydelig hos menn når de blir eldre og får mindre testosteron, de blir rett og slett tjukkere.

Det er mange damer som synes bamsemenn er så maskuline, dette gir jo egentlig ingen mening? Høyt fettinnhold tyder jo på lavt testosteron som er det motsatte av maskulint.

Det er ikke nødvendigvis sånn at maskuline menn er bedre partnere, men mange synes å mene at bamsemenn er så maskuline - og det stemmer vel ikke?

image.png.7ecbdb74c07f3d2875243f5f060bc5bc.png

Anonymkode: b2e34...613

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle om disse mennene har mindre testosteron. De er dritkjekke uansett og «bamsemenn» er populære uansett. 

Anonymkode: debb2...931

AnonymBruker
Skrevet

Dette er samme kortslutningen som at «menn elsker damer med former» betyr tykke/overvektige damer.

Hvem tror du mener dette? Hovedsakelig de som er i forhold med sånne, eller som ser sånn ut selv.

Jeg tiltrekkes av menn som tar vare på kroppen og helsen sin. Ikke bamsemenn.

Anonymkode: c9d1e...df4

Skrevet

Jeg synes det er fint at menn kan spise mye og at de ikke er opptatt av å telle kalorier. Alt med måte og et variert kosthold er viktig. Men jeg tar gjerne en mann med noen ekstra kilo enn en treningsnarkoman med lav fettprosent som spiser lavkarbo 🤷🏼‍♀️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de ikke har hofter må de gjerne ha bittelitt ekstra fett

Anonymkode: ec1a1...d1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har lenge vært kjent at kroppsfett på menn senker testosteronnivået. Det er og en selvforsterkende effekt som fungerer begge veier - lavt testosteronnivå gir igjen mer fett på kroppen. Dette er tydelig hos menn når de blir eldre og får mindre testosteron, de blir rett og slett tjukkere.

Det er mange damer som synes bamsemenn er så maskuline, dette gir jo egentlig ingen mening? Høyt fettinnhold tyder jo på lavt testosteron som er det motsatte av maskulint.

Det er ikke nødvendigvis sånn at maskuline menn er bedre partnere, men mange synes å mene at bamsemenn er så maskuline - og det stemmer vel ikke?

image.png.7ecbdb74c07f3d2875243f5f060bc5bc.png

Anonymkode: b2e34...613

Det er 2 av 100 voksne menn som har teststeronnivå under det normale. Ikke noe stort problem altså.

Anonymkode: 45628...e76

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange overvektige damer også, de sympatiforelsker seg. Så har de noen å mumse snop med.

Anonymkode: 317a1...d38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mange overvektige damer også, de sympatiforelsker seg. Så har de noen å mumse snop med.

Anonymkode: 317a1...d38

Praktisk, så slipper vi å bli kritisert for å mumse snop 😅 (Satt på spissen).. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spiller ingen rolle om disse mennene har mindre testosteron. De er dritkjekke uansett og «bamsemenn» er populære uansett. 

De er ikke populære hos meg i hvert fall.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (32 minutter siden):

De er ikke populære hos meg i hvert fall.

Vi er nok av kvinner som konkurrerer om kraftige og lett overvektige menn. Det er kanskje også flere av slike «vanlige» menn, enn veltrente og slanke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...