Gå til innhold

Panel.no


BlackBerry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får rett og slett tilsendt spørreskjema med jevne mellomrom, evt invitasjoner til fokusgrupper (flere som samles for å diskutere et produkt). Så får du betalt for hvert skjema du svarer på (bedre betalt for gruppesamtalene) i form av gavekort. Helt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.. og så er jeg med på www.zapera.no (Som forøvrig sendte en undersøkelse med førstespm "Er du schizofren?" sist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Eg også. Men korleis får ein ut gåvekorta?

På panel går du bare inn i menyen til venstre der det står "utveksling av poeng" etter du har logget inn. På Zapera så får du ikke noe gavekort. Der må du veksle poengene du har tjent inn i varer eller lodd. Der logger du deg inn og går inn i panelstore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også medlem i Panel, og syns det fungerer veldig greit. Har snart nok poeng til gavekort! :)

Ellers hadde jeg tenkt å veksle inn poeng til varer i shopen på Zapera, men det fikk jeg ikke til, så jeg utsatte moroa....! Jeg som er dum? Fikk opp et valgalternativ å betale med kredittkort, og skjønte derfor ikke stort, da jeg hadde nok poeng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også medlem i Panel, og syns det fungerer veldig greit. Har snart nok poeng til gavekort!  :)

Ellers hadde jeg tenkt å veksle inn poeng til varer i shopen på Zapera, men det fikk jeg ikke til, så jeg utsatte moroa....! Jeg som er dum? Fikk opp et valgalternativ å betale med kredittkort, og skjønte derfor ikke stort, da jeg hadde nok poeng..

Kanskje for frakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...kanskje det, det tenkte jeg ikke på. Innbilte meg at prisene var inkludert frakt. 2000 poeng = 2000 kroner som jeg skulle bruke på en tørkerullholder, ganske lite man får for pengene der egentlig da, hvis ikke frakten er inkludert engang. Men på Panel virker det bra og man får raskt fine "premier". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline
Panelstore leverer fraktfritt, og det kommer IKKE noe ekspedisjonsgebyr i tillegg til prisen.

I Panelstore kan du betale med poeng du har spart opp som paneldeltaker hos Zapera.com A/S. Poengene blir justert når du bestiller en vare. Hvis du ikke har nok poeng til å kjøpe varen du har lyst på, kan du betale resten av beløpet med betalingskort.

Hvis du har brukt opp poengene dine, kan du betale med følgende betalingskort: Visa, MasterCard/Eurocard og Diners.

Her er vel forklaringen på hvorfor Sweetie-pie fikk beskjed om å betale. Du hadde nok ikke nok poeng til den tingen du ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er vel forklaringen på hvorfor Sweetie-pie fikk beskjed om å betale. Du hadde nok ikke nok poeng til den tingen du ønsket.

Hmm...så rart, jeg mente jeg hadde litt over 2000 poeng og prøvde å kjøpe noe som kostet litt under, kanskje det var rett over...? Tror jeg får se nærmere på dette, bør jo klare å få det til når dere andre gjør det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg på panel.no. Hvor ofte kommer spørreskjemane..? Må man være med en liten evighet før man kan få ut noe premie.. (Fikk 15 poeng for første spørreundersøkelsen jeg deltok i..)

Hilsen ny og grønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madeline
Har meldt meg på panel.no. Hvor ofte kommer spørreskjemane..? Må man være med en liten evighet før man kan få ut noe premie.. (Fikk 15 poeng for første spørreundersøkelsen jeg deltok i..)

Hilsen ny og grønn..

Det varierer veldig. Noen ganger kan du få flere undersøkelser i uka og andre ganger kan det gå mange uker mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...