AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #1 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg har alltid vært relativt flink til å tegne. Når jeg prøver så får jeg det stort sett til, men tegner veldig lite og kunne tenkt meg å bli litt bedre til det. Og rett og slett gjøre det mer. Men jeg har helt elendig fantasi, hvordan kommer dere andre på ting dere vil tegne når dere for eksempel skal øve? Eller bare tegne? Jeg er best på å kopiere bilder/tegninger/tegne ting. Helt elendig på tegning for frihånd. Men ja, noen tips? Anonymkode: da1c8...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Del Skrevet 17. september 2023 Se youtubefilmer og lån bøker om tegning på biblioteket. Så øv masse hver dag. Tegning handler ikke bare om teknikken med hånda, det handler like mye om å «se» og å forstå form, skygge og farge. Da kan det være lurt å lese noen bøker parallellt med at man øver. Anonymkode: 203fc...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #3 Del Skrevet 18. september 2023 Jeg er heller ikke noe god på å komme på ting helt ut av ingenting, og tenkte lengde at jeg derfor var en «dårlig» tegner. Men nå embracer jeg og har gjort litt nisje av å finne ulike karakterer som jeg setter sammen. Feks kan jeg finne et bile av donald og tegne hanC men så kan jeg finne et bilde av en by, og legge til en by i bakgrunnen. Kan også bare finne foto av en gutt, tegne denne gutten, finne andre bilder jeg så legger til. Da blir det ikke kopi. Anonymkode: 3a4c5...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå