Gå til innhold

Har noen handlet på hjemsol.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får stadig opp reklamer på instagram og rett som det er ser det ut som noe jeg kunne ha tenkt meg å prøve til kjøkkenet, men stedet er helt nytt for meg og jeg må spørre her om det er noen som har våget seg på en handel. Mange fristende "kjekt å ha"-ting der. :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest Adobyen
Skrevet

Jeg har bare god erfaring med Hjemsol. Kjøpt noe småtteri til rundt 200 kr noen ganger. Det tar en drøy uke og leveres rett i postkassa.  De samme tingene kan vi nok finne billigere på eBay eller aliexpress, men jeg er ikke så dreven på nettshopping.

Skrevet

Alltid lurt å sjekke nye steder på trustpilot.no først :jepp:

• Nyttig 1
Skrevet

Tusen takk alle tre. Ser ut til at det er litt russisk rulett; kan være kjempeheldig der eller det motsatte. 
Wish har jeg snust litt på, men ikke våget å kjøpe noe fra... 

Skrevet

Wow...ser flere like anmeldelser der, liksom fra forskjellige kunder og det var mange negative tilbakemeldinger der etter hvert...tror jeg ikke tar sjansen på det der.   :klo:  

Vurdert til 4 av 5 stjerner
For 5 dager siden

Det flatterende snittet og det…

Det flatterende snittet og det iøynefallende mønsteret fikk meg til å føle meg som et moteikon.

Datoen for opplevelsen: 31. juli 2023

NyttigDel dette

Vurdert til 4 av 5 stjerner
For 5 dager siden

Det flatterende snittet og det…

Det flatterende snittet og det iøynefallende mønsteret fikk meg til å føle meg som et moteikon.

Datoen for opplevelsen: 31. juli 2023

Skrevet

Hjemsol kjøper ting billig fra Aliexpress/Wish/osv, legger på prisen og selger det videre. 

Mange av anmeldelsene er høyst sannsynlig fabrikkert. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Handlet der en gang. 1 bh som virket å være av relativt ok kvalitet og noen stoff-/plastbokser til å ha i skuffer som var av veldig dårlig kvalitet.

Ok leveringstid. Problemet for meg var at eg ville returnere pga feil størrelse. Vanskelig å få tak i kundeservice og var generelt vanskelige på retur. Kjøper ikke noe der igjen.

Anonymkode: 87f24...ff8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte strømpebukse som hadde ræva kvalitet og ble stygg etter første bruk.

Kontaktet kundeservice med bilde og fikk penger tilbake før jeg rakk å trekke pusten.

Kjøpte samme sjanger strømpebukse fra Ditt og Deres. Den kom med hull pga skade under frakt. De har det vært umulig å få svar fra til tross for mange forsøk.

Så må lete opp en ny selger til neste vinter, for ElSKER disse strømpebuksene som ser tynne ut, men er tykke varme loddne og varme.

Anonymkode: 4fc9e...db0

• Nyttig 1
Skrevet

Sykt lang leveringstid, fant ut i ettertid at de driver med drop shipping. 

Kunne kjøpt samme tingene på aliexpress for brøkdelen av summen jeg betalte til hjemsol. 

AnonymBruker
Skrevet

Som andre sier, du får akkurat det samme produktet fra wish og aliexpress. Dog langt billigere.

Anonymkode: a83bd...804

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...