Gå til innhold

Tar du hjemmekontor i morgen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjelder det i Oslo og altså? Hvorfor det? Hele Oslo? Jeg er på kontoret i Oslo nå, var ikke noe regn og tørre veier hit... Kontor på Fornebu. Trodde det bare var innlandet osv som skulle være hjemme.

Anonymkode: c9339...25a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjelder det i Oslo og altså? Hvorfor det? Hele Oslo? Jeg er på kontoret i Oslo nå, var ikke noe regn og tørre veier hit... Kontor på Fornebu. Trodde det bare var innlandet osv som skulle være hjemme.

Anonymkode: c9339...25a

Ja det gjelder Oslo. Raymond gikk ut å sa det igår. 

Anonymkode: c7e50...bf4

• Liker 2
Skrevet

Jobber på sykehus, så hjemmekontor er ikke en mulighet. 

Skrevet

Hvorfor i alle dager tenker du det er kleint å ta hjemmekontor når alle som kan det er oppfordret til det.

De oppfordrer jo til hjemmekontor for at færrest mulig skal være ute i gatene om en er så uheldig at været ødelegger veier eller kloakken blir overfylt og begynner å renne gjennom gatene. Ville du likt å gå 1mil hjem i kloakkvann, eller ville du da hatt behov for hjelp til å komme deg hjem?

Godt mulig det er tørre veier i Oslo, det er ikke ekstremt med nedbør her heller. Men i følge værprognosene så kan det bli/skulle det vært verre, vær er uforutsigbart og derfor vet de jo ikke på forhånd om rødt/gult/oransje farevarsel er 100% det rette, de går jo bare etter hvordan de tror regn/vind... treffer.

AnonymBruker
Skrevet

"Kleint" er det vel bare hvis man ikke gjøre jobben sin fra hjemmekontoret. 

Anonymkode: 35385...bf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar hjemmekontor ved enhver mulighet og dette var en glimrende anledning 😄

Anonymkode: 00fe2...545

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det regnet ikke en dråpe her i Oslo i morges og ingen vei var oversvømt eller noe. Alt som vanli og t- banen fikk meg på jobb på ett blunk. Trenger ikke hjemmekontor pga ekstremvær som ikke finnes her jeg bor.

Anonymkode: 77a50...79a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ikke pga været. Har knapt nok regnet her i dag. 

Anonymkode: 494de...67d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor og jobber i «rød sone». Har en jobb som gjør at jeg kjører bil rundt i hele kommunen hele dagen. Hjemmekontor er ikke en mulighet.

Deler av kommunen er isolert og avstengt da eneste vei inn/ut er flommet over og rast ut. Så var en spesiell dag på jobb.

Anonymkode: 65075...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...