Gå til innhold

Mørke striper?


Gjest diorgirly

Anbefalte innlegg

Gjest diorgirly

Heihei. Jeg har tenkt å stripe det fra før av blondstripede håret mitt i noen litt mørkere striper for å lage litt liv i det ;)

Akkurat nå har jeg ikke råd til farging hos frisør, så jeg tenkte jeg skulle prøve selv.

Men jeg har aldri sett striping i mørk farge før ? Er det mulig å bruke vanlig hårfarge, og lage striper med?

Blir fargen for flytende? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg pleide å kjøpe vanlig mørk hårfarge til å stripe mørke striper. Men husk å kjøp hette ved siden...(om du skal ha slike striper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Jeg har tenkt å stripe det fra før av blondstripede håret mitt i noen litt mørkere striper for å lage litt liv i det ;)

Akkurat nå har jeg ikke råd til farging hos frisør, så jeg tenkte jeg skulle prøve selv.

Men jeg har aldri sett striping i mørk farge før ? Er det mulig å bruke vanlig hårfarge, og lage striper med?

Blir fargen for flytende?  :klø:

Det finnes hårfarger til privatbruk som er for striping. Hadde planer om å grave frem noen linker for deg, men får ikke tid. Du kan evnt stikke innom H&M, vet de selger det der!

Å bruke den vanlige hårfargen for hele håret er nok ikke særlig lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke den vanlige hårfargen for hele håret er nok ikke særlig lurt.

jeg har gjort dette mange ganger uten at det har vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen problem nei, du må bare huske å ikke ta for mørk farge, jeg tok lys brun og farget hele håret med hår jeg var helt blond og det ble MØRK mørk brunt.. så en mellom-mørk blond eller noe karamell farge ville jeg gått for... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...