Gå til innhold

Hva har dere i tinder bioen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev at jeg hadde barn og ikke var flyttbar pga det. Skrev om personligheten min og hva jeg søkte etter i en kjæreste. Skrev også at jeg likte en del nerdete ting og la til en humoristisk tvist på slutten med tanke på fisking. Bildene mine var alt fra nærbilde på kontoret, 2 selfier, ett helprofilbilde, bilder fra fisking, gaming og et tullebilde i cosplay onepiece. Lite sminke og ingen oppdalling eller fakter. Ingen fjelltopper, hvitvinsglass eller treningsbilder. What you see is what you get her i gården.

Var da 39 og svømte i likes.  Et lite tips herfra er å velge de som ikke går for treningsbilder hit og dit såfremt du ikke er treningsnarkoman selv. Velg de som er seg selv slik at du slipper å luke ut så mange i etterkant. Har hjulpet flere menn med tinderprofilene deres og samtlige av dem skrev lite eller dårlig fordi de ikke visste noe bedre. Se gjennom alle bildene og les bioene :)

Anonymkode: 15615...109

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja høyde er viktig for mange. Men en ting synes jeg var merkelig. Jeg har også oppgitt høyde (er helt gj.sn) og fikk "like" av en som er et par cm høyere. Why? Tenner hun på kortere menn eller leser hun ikke bio? 

M

Anonymkode: 2af61...6c7

Det er faktisk ikke sånn at alle kvinner kun vil ha en mann som er høyere enn seg. Og mange menn har null problem med en kvinne som er like høy eller litt høyere heller. Jeg får mye oppmerksonhet fra menn som er lavere enn meg (også når de vet høyden), og har selv vært gift med en mann som er 5 cm lavere enn meg. har også flere par i vennekretsen hvor hun er høyere enn han. men når mennene begynner å bli 10 cm lavere så er det jo en grense...

Anonymkode: 7ab14...29a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...