Gå til innhold

Hva har dere i tinder bioen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har ikke råd til charterferie eller fjellturer 🙈 Drikker sjeldent alkohol, men mye kaffe. Reiser ekstremt sjelden. Om det er turn off, får menn bestemme 😅

K38

Anonymkode: 2ac21...4cb

Tviler på at det er turnoff tvertimot.

Anonymkode: ae2ab...935

• Nyttig 1
AnonymBruker

Nei, det MÅ ikke være morsomt, eller forsøk på morsomt. Men mange menn sier de liker det, det skiller seg litt ut, og dessuten får du jo luka ut de som ikke skjønner din humor og stil. 

Sånn "jeg ser etter forhold. Jobber som sykepleier. Når jeg ikke er på jobb liker jeg å gå tur i skog og mark og det blir aldri feil med en god krim 😍" blir fort alt for standard, lite lekent, for formelt og knusktørt. 

Anonymkode: 435fa...eba

• Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det MÅ ikke være morsomt, eller forsøk på morsomt. Men mange menn sier de liker det, det skiller seg litt ut, og dessuten får du jo luka ut de som ikke skjønner din humor og stil. 

Sånn "jeg ser etter forhold. Jobber som sykepleier. Når jeg ikke er på jobb liker jeg å gå tur i skog og mark og det blir aldri feil med en god krim 😍" blir fort alt for standard, lite lekent, for formelt og knusktørt. 

Anonymkode: 435fa...eba

Jepp, det er ca. Sånn jeg skriver bioen min 😅 Bare kjedelig klisjé. Men har også hørt at de færreste av mennene gidder å lese teksten når de sveiper.. 🤔 

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror menn er mindre interessert i teksten enn kvinner, jeg erfarer i alle fall at menn ofte ikke har lest/fått med seg hva jeg har skrevet... Selv sveiper jeg vekk menn som ikke har tekst, for min erfaring er at de mennene som ikke gidder legge noen jobb i profilen ikke er ute etter noe serøst heller. Jeg vet ikke om det samme gjelder kvinner. Men for min del så blir det bortkastet å ikke si noe om hvem jeg er, for jeg ønsker ikke tiltrekke meg menn som søker noe helt annet.

Jeg har en henvisning i teksten til sangen jeg har lagt til, og teksten i den sier mye om hva jeg søker, men jeg tror det går høyt over hodet på de fleste mennene... 🙄 På den andre side så stiller de få som skjønner den ekstra sterkt.

Ellers er teksten for tiden:

"stor kjærlighet for friluftsliv, familien, god musikk, god mat og drikke, kaffe i sola og alt annet som gir glede😊 Ungdommer i huset annenhver uke."

Og jeg har en god del turbilder, fordi jeg er MYE ute på tur, så hvis han ikke gidder sånt er han ikke min type mann. Men har også et par andre bilder, både helfigur og ansiktsbilder. Og jeg har oppgitt sted og høyde (fordi jeg er litt over snittet høy) og at jeg ser etter et forhold selvfølgelig. Og det står også type jobb jeg har.

Kanskje litt kjedelig bio. Men de får en god del informasjon i alle fall.

Er 46 år.

Anonymkode: 7ab14...29a

• Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skal man tro Tinder så kryr det av damer på fjelltoppene rundt om, passe brisne på vitvinsfylla. 👍

Så i stedet for Tinder, så kan man jo bare stikke opp på nærmeste topp og raske med seg en håndfull av dem. 🤡

Anonymkode: 2af61...6c7

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Eventuelt så driver de med isbading eller kajakk

Anonymkode: a4f6f...583

Jepp, det er en god del av oss. Så de mennene som henger med på sånt kan velge og vrake. Forutsetter at de er i god nok form til å henge med opp bakkene, og selvfølgelig må du kunne tenne et bål og bære teltet og vinen på langtur.😁

Anonymkode: 7ab14...29a

• Liker 1
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror menn er mindre interessert i teksten enn kvinner

Dette med bio for menn har jo blitt sjekket ut, og konklusjonen er klar - menn får færre likes med bio enn uten bio. Dette gjelder ikke for kvinner.

Bare for å nevne det også - menn får færre likes om de smiler på bildene enn om de er alvorlige. Dette gjelder heller ikke for kvinner.

Bruk forskning og statistikk for å utforme en bra tinderprofil om du er en mann. Ikke hør på folk som mener de har fasiten. Og vær kjekk og høy da, ellers er det vel uansett meningsløst 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette med bio for menn har jo blitt sjekket ut, og konklusjonen er klar - menn får færre likes med bio enn uten bio. Dette gjelder ikke for kvinner.

Bare for å nevne det også - menn får færre likes om de smiler på bildene enn om de er alvorlige. Dette gjelder heller ikke for kvinner.

Bruk forskning og statistikk for å utforme en bra tinderprofil om du er en mann. Ikke hør på folk som mener de har fasiten. Og vær kjekk og høy da, ellers er det vel uansett meningsløst 😅

De fleste bioene til menn er jo elendige. Luket de ut bioene med sexvitser og dårlige sjekkereplikker før de undersøkte dette? 

Anonymkode: acb34...384

• Liker 1
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og jeg har oppgitt sted og høyde

Ja høyde er viktig for mange. Men en ting synes jeg var merkelig. Jeg har også oppgitt høyde (er helt gj.sn) og fikk "like" av en som er et par cm høyere. Why? Tenner hun på kortere menn eller leser hun ikke bio? 

M

AnonymBruker

"Treat me right, and I’ll treat you even better.”

Hadde vært fint å møtt en som digger meg like mye som jeg digger deg. Humor er viktig for meg og at du er en stødig og positiv fyr. 

Jeg ser på meg som snill, morsom, nysjerrig, raus og er en utadvendt livsnyter som nyter de små tingene i livet. Jeg har barn, så har du barn er det bare koselig🥰

Særboer/kjæreste virker ganske så fint det også?  Så kjøper vi en hytte sammen ved sjøen?  

Jeg er ikke handy er du? Og kan du kjøre båt?😅

Her er min og jeg får mye likes😅

Anonymkode: 17a09...9b0

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruk forskning og statistikk for å utforme en bra tinderprofil om du er en mann

Det kommer jo an på hva du er ute etter. Hvis det er et numbers game og du bare er ute etter ONS, så ja. Menn med bio har trolig en mer bestemt oppfatning om målgruppe og filtrerer dermed vekk alle som ser med en gang at dette ikke er match. 

Så om du vil bruke Tinder mer effektivt, ha færre, men bedre matcher, så har du selvfølgelig bio.

Jeg sveiper vekk alle damer som:

* mangler bio

* kun har 1 eller 2 bilder (som forteller lite om utseende) 

* som kun har anonyme bilder, fake bilder

• Nyttig 1

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ikke Tinder, men ser for meg at profilen min ville vært veldig kjedelig, noe i retning av:

"Er du på jakt etter en pakkeløsning? Da har du kommet til rett sted! Her får du 1 stk skilt dame på 40, med 3 barn, katt, elbil, hus på landet, fulltidsjobb og diverse frivillige verv. Har såvidt tid til noen sene kvelder på sofaen sammen med noen - er det deg?"

Og så to-tre bilder i helfigur (for det har jeg skjønt at er viktig) pluss en ansiktsselfie.

Anonymkode: e1856...a9a

• Nyttig 1
AnonymBruker

Det er påfallende mange kvinner som ikke leser bio også, eller som leser det de vil lese. Både på Tinder og et par andre nettsteder jeg har forsøkt meg på blir det fort stopp i dialogen når jeg dobbeltsjekker at vi har samme innstilling til monogami. 

Anonymkode: 8dba5...896

AnonymBruker

Kan dele teksten i min bio:

«Søker dating og ønsker å møte den mannen som er riktig for meg. Fint med humor og noen like og ulike interesser i et forhold, og se positivt på tilværelsen. Du må gjerne trene/ være litt aktiv, men ikke et must. Håper du er glad i kaffe som meg.
Vil gi mye av meg selv til den rette mannen.

To barn i skolealder 50%».

Min høyde nederst.

K38 

Jeg sliter litt med å vite hva jeg burde skrive. Som sagt ikke mange spennende interesser, men har haket av: Turgåing, trening, jogging, utendørs og kaffe. 

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har ikke råd til charterferie eller fjellturer 🙈 Drikker sjeldent alkohol, men mye kaffe. Reiser ekstremt sjelden. Om det er turn off, får menn bestemme 😅

K38

Sjeldent man stadig vekk er på charterreise eller fjelltur, er tross alt hverdagene det er flest av og hva man gjør ut av de som spiller størst rolle. Men, om dette er tinderbioen din så ville jeg nok endret den litt. Alt for mange definerer seg utfra hva de ikke gjør og ikke liker. Da jobber det i mot deg om du ellers er et positivt og humørfylt individ.

• Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kan dele teksten i min bio:

«Søker dating og ønsker å møte den mannen som er riktig for meg. Fint med humor og noen like og ulike interesser i et forhold, og se positivt på tilværelsen. Du må gjerne trene/ være litt aktiv, men ikke et must. Håper du er glad i kaffe som meg.
Vil gi mye av meg selv til den rette mannen.

To barn i skolealder 50%».

Min høyde nederst.

K38 

Jeg sliter litt med å vite hva jeg burde skrive. Som sagt ikke mange spennende interesser, men har haket av: Turgåing, trening, jogging, utendørs og kaffe. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sjeldent man stadig vekk er på charterreise eller fjelltur, er tross alt hverdagene det er flest av og hva man gjør ut av de som spiller størst rolle. Men, om dette er tinderbioen din så ville jeg nok endret den litt. Alt for mange definerer seg utfra hva de ikke gjør og ikke liker. Da jobber det i mot deg om du ellers er et positivt og humørfylt individ.

Se rett over 👆 Her er bioen min.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fleste bioene til menn er jo elendige. Luket de ut bioene med sexvitser og dårlige sjekkereplikker før de undersøkte dette? 

Anonymkode: acb34...384

Det kan de umulig ha gjort. De siste fem minuttene har jeg kommet over 

«liker å knulle», og «jeg slikker deg til du kommer på første date», i tillegg til de mer vanlige «leter etter en dame som kan passe på meg/holde meg i ørene». 

Anonymkode: 435ab...b32

AnonymBruker
On 8/7/2023 at 7:59 PM, AnonymBruker said:

Begynner å gå litt lei av min tinder bio.. hatt det samme ganske lenge.. 

Noe tips? Helst noe artig 😊 

Jeg har: «Hjelper ikke med god utsikt om det er null innsikt» 

J. 22 

Anonymkode: 79a48...669

Dette er det samme som ingen bio overhode. Da blir utseendet ditt alt de ser, og alt du blir valgt på. Sikkert greit om det bare er tilfeldig sex du er ute etter, men ville skrevet noe annet om du vil ha et forhold.

Anonymkode: 03791...203

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...