Gå til innhold

Hva har dere i tinder bioen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er det som ikke stemmer med hva hun skrev? Er ikke jeg som skrev kommentaren, men lurer🤨

Anonymkode: d7134...499

10 til 20 matcher er jo skikkelig bra. Så hun er nok mer populær enn hun tror. Men jeg lurer på hva hun gjør med matchene? Samler hun på de? Er det for å få matcher hun er på Tinder, eller er det for å faktisk møte noen?  

• Liker 2
AnonymBruker

Bør man skrive noe artig i bioen når man er 40+? 

Er man for kjedelig hvis man bare beskriver seg selv og hva man evt søker? 

Btw. Jeg sveiper vekk alle damer uten bio og interesser. Alltid. 

Anonymkode: 2af61...6c7

AnonymBruker

Min filosofi er at hvis du vil ha noe seriøst, må du ha en seriøs profil. Dvs, du må skrive hva du søker, hvem du er og hva du driver med. Trenger ikke bli tørt og kjedelig. F.eks noe a la:

Isbader som slett ikke har kalde føtter for forpliktende forhold. Men vi kan begynne med å finne ut om vi passer sammen som kjærester. Hvis du spiser Jarlsberg (eller snegler, eller noe annet som passer for deg) er det mindre optimalt, men siden jeg er en tolerant dame gir jeg deg en sjanse likevel. Har ikke barn, men ca 800 potteplanter og det er ca det samme. 

Eller:

Har innsett at det ikke blir kjæreste på meg av å sitte i sofaen og strikke gensere, så i stedet for å lage strikkekonto på insta, ble det profil på tinder i stedet. Kaffeelsker (eller noe annet som passer deg). 

Eller:

Målet mitt de neste 6 mnd er å lære meg å stå på hendene. Fordi ingenting er bortkastet å lære, det prøver jeg å forklare husets 7. klassing når hen skal skrive stil om litterære epoker i barokkens Frankrike. Obs; jeg tar jobben med meg hjem, kan du lage te til meg når jeg sitter med rettebunkene en søndags kveld? 

Anonymkode: 435fa...eba

• Liker 4
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og alle har de samme bildene. Ett med vinglass, restaurant, bading/bikini, fjelltopp, ski, italia/spania/hellas

Anonymkode: ae2ab...935

Hva er galt med sånne bilder og en sånn hverdag? Høres jo flott ut, bra for dem. 

Anonymkode: b5f7f...4bf

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva er galt med sånne bilder og en sånn hverdag? Høres jo flott ut, bra for dem. 

Problemet er at de skiller seg ikke ut fra mengden med slike bilder når det går tretten på dusinet. Et bilde sier mer enn tusen ord, men det er opp til hver enkelt å gi meg noe å lese mellom linjene om hvorfor jeg skal vurdere et vinglass eller utenlandsreise med de i stedet for en av de fem neste med lignende portefølje. Helt enig med den som skrev at profiler uten tekst og interesser sveipes vekk. 

Anonymkode: 8dba5...896

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker

Problemet er at de skiller seg ikke ut fra mengden med slike bilder når det går tretten på dusinet. Et bilde sier mer enn tusen ord, men det er opp til hver enkelt å gi meg noe å lese mellom linjene om hvorfor jeg skal vurdere et vinglass eller utenlandsreise med de i stedet for en av de fem neste med lignende portefølje. Helt enig med den som skrev at profiler uten tekst og interesser sveipes vekk. 

Anonymkode: 8dba5...896

Priviligert livs problem, fra noen som ikke har slike glansbilder. Snakk med dem, du vet ingenting om kvinner du møter på gata heller.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min filosofi er at hvis du vil ha noe seriøst, må du ha en seriøs profil. Dvs, du må skrive hva du søker, hvem du er og hva du driver med. Trenger ikke bli tørt og kjedelig. F.eks noe a la:

Isbader som slett ikke har kalde føtter for forpliktende forhold. Men vi kan begynne med å finne ut om vi passer sammen som kjærester. Hvis du spiser Jarlsberg (eller snegler, eller noe annet som passer for deg) er det mindre optimalt, men siden jeg er en tolerant dame gir jeg deg en sjanse likevel. Har ikke barn, men ca 800 potteplanter og det er ca det samme. 

Eller:

Har innsett at det ikke blir kjæreste på meg av å sitte i sofaen og strikke gensere, så i stedet for å lage strikkekonto på insta, ble det profil på tinder i stedet. Kaffeelsker (eller noe annet som passer deg). 

Eller:

Målet mitt de neste 6 mnd er å lære meg å stå på hendene. Fordi ingenting er bortkastet å lære, det prøver jeg å forklare husets 7. klassing når hen skal skrive stil om litterære epoker i barokkens Frankrike. Obs; jeg tar jobben med meg hjem, kan du lage te til meg når jeg sitter med rettebunkene en søndags kveld? 

Anonymkode: 435fa...eba

MÅ det være skrevet sånn tullete og morsomt? Ser på min egen tekst at den er dritkjedelig i forhold til dette over her. 
Jeg vet ikke 🤷🏼‍♀️ Er ei vanlig dame på 38 som søker kjæreste. Teksten i bioen bør verken være for lang eller for kort, er min erfaring. Jeg haker av for interesser, og dropper sjernetegn (stjernetegn synes jeg er litt kleint 🙈). 

Anonymkode: 2ac21...4cb

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

MÅ det være skrevet sånn tullete og morsomt?

Nei. Å skrive en helt normal tekst som beskriver kjapt deg selv og hva du ønsker er vel det beste.

Sånn enlinjers visdomsord eller tulledikt er for de spesielt interesserte.

Noen få setninger om deg selv, uten kravliste og liste over ting du ikke vil ha, da kommer du langt. Trenger ikke nevne hobbyer eller interesser heller. Isbading, kajakk, ski og friluftstliv er sikkert viktig for kvinner, men ikke for menn.

Anonymkode: a4f6f...583

• Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fordi 98% av alle damer på Tinder har nøyaktig samme bilder.

Anonymkode: 8892b...023

• Liker 4
AnonymBruker

Fordi 98% av alle damer på Tinder har nøyaktig samme bilder.

Anonymkode: 8892b...023

Så de fleste kvinner på tinder har et greit liv. Er det en kreativitets konkurranse eller er det meningen å vise hverdagslivet sitt? 

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Så de fleste kvinner på tinder har et greit liv. Er det en kreativitets konkurranse eller er det meningen å vise hverdagslivet sitt? 

Skal man tro Tinder så kryr det av damer på fjelltoppene rundt om, passe brisne på vitvinsfylla. 👍

Så i stedet for Tinder, så kan man jo bare stikke opp på nærmeste topp og raske med seg en håndfull av dem. 🤡

Anonymkode: 2af61...6c7

• Liker 1
AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal man tro Tinder så kryr det av damer på fjelltoppene rundt om, passe brisne på vitvinsfylla. 👍

Eventuelt så driver de med isbading eller kajakk

Anonymkode: a4f6f...583

Annonse
AnonymBruker
23 minutter siden, t0nje said:

Den gang da hadde jeg: 🥄

Kjedelig og enkelt men mer enn ingenting. Endte opp med fast forhold og samboer men det er nok veldig tilfeldig vil jeg tro

Betyr det at du er bortskjemt eller at du har litt tungt for det?

Anonymkode: 9353b...8ea

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er sykt kjedelig. Ingen tekst bare de samme bildene som sier ingenting om deg som person. Annet enn at du liker vin, har råd til charterferie, har tatt heisen opp på Gaustatoppen og stått på ski en gang siste 5 år.

Jeg nekter å tro at alle kvinner mellom 20 og 40 her på østlandet kun gjør det samme.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er sykt kjedelig. Ingen tekst bare de samme bildene som sier ingenting om deg som person. Annet enn at du liker vin, har råd til charterferie, har tatt heisen opp på Gaustatoppen og stått på ski en gang siste 5 år.

Jeg nekter å tro at alle kvinner mellom 20 og 40 her på østlandet kun gjør det samme.

Jeg har ikke råd til charterferie eller fjellturer 🙈 Drikker sjeldent alkohol, men mye kaffe. Reiser ekstremt sjelden. Om det er turn off, får menn bestemme 😅

K38

Anonymkode: 2ac21...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...