Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når hadde du sex etter keisersnitt, og gjorde det vondt (og var orgasmen vond?) vet de anbefaler 6 uker, og hvis før bør man ha kondom. 

Anonymkode: 2f605...40c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Operasjoner i mageregion kan for mange kvinner gi store smerter ved samleie i etterkant. 

Anonymkode: f6262...793

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fortsatt vondt etter vaginal fødsel for 7 mnd siden og ser for meg at det «må» være bedre med keisersnitt, så fortell meg gjerne om jeg har rett eller feil!

(ja jeg skjønner at det vil være forskjell fra kvinne til kvinne)

Anonymkode: f7ec0...1ef

AnonymBruker
Skrevet

Etter nøyaktig 6 uker og det gjorde vondt som fy, men jeg skjønte etterhvert at det var pga såre slimhinner pga ammehormoner. Orgasmen gjorde ikke vondt, for jeg hadde ikke vondt andre steder enn i slimhinnene ved friksjon. 

Anonymkode: 742a3...7be

AnonymBruker
Skrevet

Et par dager over 6 uker, var helt uproblematisk. Merket ikke noe til keisersnittet.

Anonymkode: f523b...40e

AnonymBruker
Skrevet

5 uker etter. 

Anonymkode: 3a923...3a3

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde ca 6 uker etter - det var bare vondt og rart. Et par uker det igjen var det ålreit! Anbefaler å teste litt med vibrator eller dildo alene først, faktisk…

Anonymkode: 76a98...2a8

AnonymBruker
Skrevet

10 dager etterpå med kondom😊

Anonymkode: 12012...fae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

10 dager etterpå med kondom😊

Anonymkode: 12012...fae

Vanskelig å kontrollere seg?

Anonymkode: 87689...887

AnonymBruker
Skrevet

Ventet ca. 5 uker etter første keisersnitt. Merket egentlig ikke noen forskjell. Nå er det 5 uker siden andre keisersnitt, og føler meg ikke klar. Satser på at det går like greit denne gangen når den tid kommer!

Anonymkode: 151cd...6d3

Skrevet

Ca. 2 uker etter KS. Hadde ingen plager og var i god form. 

Skrevet

Ca 2-3 uker etter KS med kondom. Gikk veldig fint, ikke vondt.

Til sammenligning så tok det 3-4 måneder før sex ikke var vondt lenger etter vaginal fødsel. Og kanskje 6 måneder før det var deilig. Hadde en liten rift bare.

Skrevet

Ca 5-6 uker etter tror jeg. Vondt var det ihvertfall ikke. Ikke som jeg kan huske ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har fortsatt vondt etter vaginal fødsel for 7 mnd siden og ser for meg at det «må» være bedre med keisersnitt, så fortell meg gjerne om jeg har rett eller feil!

(ja jeg skjønner at det vil være forskjell fra kvinne til kvinne)

Anonymkode: f7ec0...1ef

Så leit å høre at du har smerter så lenge etter fødsel😕 Vet du om det er arrvev som forårsaker smertene? Håper det snart blir bedre!

Jeg hadde samleie igjen 3-4 uker etter vaginal fødsel (med kondom så klart) og det gikk veldig fint og smertefritt😊 Forsøkte to uker etter, men da var det sårt og ubehagelig, så avsluttet kjapt! Hadde min første orgasme to uker etter fødsel og det føltes greit, så tenkte jeg var klar for samleie, men nei. Fikk en overfladisk rift og et klipp som begge grodde veldig raskt og fint.

Har ikke hatt KS, så det kan jeg ikke sammenligne med (så beklager hvis mitt bidrag er irrelevant for tråden). Regner med det vil være av betydning om det er planlagt KS eller haste-/katastrofesnitt.

Anonymkode: 74a72...099

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vanskelig å kontrollere seg?

Anonymkode: 87689...887

Hva er problemet? Lå selv med mannen 7 dager etter vaginal fødsel med nr 2. Null problem, gikk kjempefint 😊

Anonymkode: f523b...40e

Skrevet

Hadde sex med kondom etter 11 dager med første KS baby og 17-18 dager med den andre KS baby

Tok det veldig rolig. Jeg fikk ikke orgasme.

Men da jeg onanerte senere blødde jeg MYE rett etterpå. 

Anonymkode: 9e778...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...