AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #21 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får lokalbedøvelse ja, men som sagt, du får ikke bedøvelse i selve ryggmargen. Det går ikke helt ned dit de skal, så du vil kjenne noe. Jeg ble oppfordret til å ta imot valium, men takket nei. For jeg er som sagt vandt til smertefulle undersøkelser på sykehus. Noe jeg gjør uten bedøvelse, smertestillende eller beroligende. Anonymkode: 0f36a...40c Ja, det er bra, jeg er for pysete når det gjelder smerte så hvis det blir til at jeg skal ta den prøven så tar jeg imot alt av smertestillende jeg kan få der. Takk for svar 🙂 Anonymkode: c6f3a...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #22 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er bra, jeg er for pysete når det gjelder smerte så hvis det blir til at jeg skal ta den prøven så tar jeg imot alt av smertestillende jeg kan få der. Takk for svar 🙂 Anonymkode: c6f3a...c04 Lokalbedøvelsen sitter i i flere timer. Så er det bare å ta ibux/paracet i et par dager etterpå. Så det går nok helt fint Anonymkode: 0f36a...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #23 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg har tatt. Det gikk veldig fort og bra, jeg hadde en dyktig hematolog. Hun knakk en liten bit av beinet også og akkurat det gjorde vondt, men det varte heldigvis bare i et par sekunder. Det jeg selv syntes var det aller verste, var å vente på resultatet! Hadde ikke vondt etterpå, bare litt ømhet ved stikkpunktet. Ønsker deg lykke til med både prøve og resultat! 🤗🍀 Anonymkode: a8970...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #24 Del Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tatt. Det gikk veldig fort og bra, jeg hadde en dyktig hematolog. Hun knakk en liten bit av beinet også og akkurat det gjorde vondt, men det varte heldigvis bare i et par sekunder. Det jeg selv syntes var det aller verste, var å vente på resultatet! Hadde ikke vondt etterpå, bare litt ømhet ved stikkpunktet. Ønsker deg lykke til med både prøve og resultat! 🤗🍀 Anonymkode: a8970...2d4 Det beste er at det går fort unna, men litt skeptisk til at de knekker av biter, men de gjør vel det hvis de kan, men hørtes jo ikke så ille ut det du forklarer så det bør nok gå bra hvis jeg tar den. Resultatet er vel den verste biten og vente på ja. Takk for svar 🙂 Anonymkode: c6f3a...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #25 Del Skrevet 22. august 2023 Spanky skrev (På 6.8.2023 den 22.42): Det var ikke vondt etter min mening. De setter en liten lokalbedøvelse først, før de tar selve prøven. Det kjennes mer ut som et kraftig trykk/press i ryggen når de setter inn nålen. Så mens de tar prøven må en ligge helt i ro, for det tar en liten stund. Væsken skal dryppe ut i en viss hastighet, så det er litt tålmodighet som må til. Må legge til at jeg var bittelitt nervøs, for det var en lege i spesialisering som skulle ta den for første gang, under veiledning. Men det gikk veldig fint altså. De går ikke gjennom ryggen. Testen blir tatt ved brystbeinet eller hoftekammen. Anonymkode: 8038b...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 22. august 2023 #26 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): De går ikke gjennom ryggen. Testen blir tatt ved brystbeinet eller hoftekammen. Anonymkode: 8038b...393 Ja, jeg har allerede innrømmet at jeg tenkte feil da spørsmålet ble stilt. Så det er allerede avklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå