Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #1 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Blir denne buketten veldig "tam"? Tenker ha litt mer "grønt" innimellom.,. Endret 17. januar 2006 av Epica
Floja Felíz Skrevet 17. januar 2006 #3 Skrevet 17. januar 2006 Det kommer jo litt an på kjolestilen da, men til en enkel kjole synes jeg de er fine. :enig_anim:
Gjest baby-E Skrevet 17. januar 2006 #4 Skrevet 17. januar 2006 Kommer jo som sagt over her, veldig ann på hvilke kjole du har. Personlig syns jeg ofte det enkle er penest! Det blir jo som regel så mange andre detaljer i et bryllup
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #5 Skrevet 17. januar 2006 (endret) Har lyst at kjolen skal "komme frem".. så jeg vil helst ha en enkel bukett. Her er kjolen Skal ha et langt slør til, og en (mer som hårbøyle-)tiara. Men.. Passer kanskje bedre med noen få blodrøde roser til denne type kjole? Endret 20. januar 2006 av Epica
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Nydelig kjole. Jeg syns buketten blir litt for enkel til denne kjolen. Jeg tror roser (slik du selv antyder) eller kanskje orkideer eller nelliker vil bli finere til.
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Nydelig kjole. Jeg syns buketten blir litt for enkel til denne kjolen. Jeg tror roser (slik du selv antyder) eller kanskje orkideer eller nelliker vil bli finere til. ← hmm. ja? For når jeg ser på kjolen, passer vel egentlig ikke liljer til..
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #8 Skrevet 17. januar 2006 Jeg synes ikke buketten og kjolen stod i stil, på en måte, men de er fine hver for seg. Kjolen var virkelig vakker, tror jeg ville hatt røde roser ja
lil Skrevet 17. januar 2006 #9 Skrevet 17. januar 2006 Enig med kommentarene her. Nydelige blomster, men jeg ser for meg en hvit "ren" kjole til dem. Kjolen din var fantastisk! Jeg likte den kjempegodt! Og jeg syntes den "fortjener" en bukett i samme stil. Som røde (el hvite..?) roser. Pent og elegant, men allikevel ikke altfor enkelt.
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #10 Skrevet 17. januar 2006 har lyst på mørkerøde roser.. ikke lett å finne en enkel bukett på nettet. Takk for tips alle!
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #11 Skrevet 17. januar 2006 Vil noesånt passe? Litt mørkere roser og kanskje ikke fullt så mange...
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #12 Skrevet 17. januar 2006 hmmmm.. begynner å lure om jeg skal ha noen få liljer eller hvite roser mellom de mørkerøde rosene... Ikke enkelt
IdaC Skrevet 17. januar 2006 #13 Skrevet 17. januar 2006 Jeg hadde lyst på mørke røde roser med noen hvite orkideer, men fikk beskjed om at denne kombinasjonen ikke var helt heldig, kontrasten blir for stor. Så det ble rosa roser istedenfor, men jeg syns fremdeles at røde roser med hvitt er nydelig
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #14 Skrevet 17. januar 2006 Buketten på bildet var kjempefin, rosene altså. Jeg tror egentlig at det kunne vært fint med en slags enkel hengende bukett av røde roser til kjolen din jeg, gjerne med litt pynt som står i stil med kjolen, gull eller sølvtråder for eksempel, og kanskje noen hvite orkideer. Ser liksom bilde av den i hodet mitt, men finner ikke helt noe som likner på nettet dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #15 Skrevet 17. januar 2006 Fantastisk brudekjole. Fikk nesten lyst til å gifte meg igjen. Tror og røde roser blir flott til, men ikke i en sånn tradisjonell dråpebukett. Det må være litt mer dramatisk.
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #16 Skrevet 17. januar 2006 En venninne av meg hadde rundt bukett med mørke røde roser. Og på en siden var det 3 hvite roser. Syns kontrasten ble kjempefin jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #17 Skrevet 17. januar 2006 Fantastisk brudekjole. Fikk nesten lyst til å gifte meg igjen. Tror og røde roser blir flott til, men ikke i en sånn tradisjonell dråpebukett. Det må være litt mer dramatisk. ← Enig!!! Kan du ikkje skrive ut eit bilde av kjolen og ta deg ein tur i første og beste blomsterbutikk og forhør deg der? I blomsterbutikkane har dei ofte mange fine bukett-bilder! Dessutan begynner det vel å nærme seg tid for å bestille buketten kanskje?
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2006 #18 Skrevet 18. januar 2006 Ja, tenkte jeg skulle det Ah, glimrende om de har bilder! Bare dumt, for jeg hørte jeg kunne få for 1000-lappen mindre om jeg sa det var bukett, og ikke brudebukett
IdaC Skrevet 18. januar 2006 #19 Skrevet 18. januar 2006 Men husk Epica at dersom du sier vanlig bukett,så lager de den med tanke på at de skal settes i vann snarest mulig, mens når de lager brudebukett, bruker de annen tektinkk og pleier å spraye den med et eller annet for at den skal holde hele dagen.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #20 Skrevet 18. januar 2006 Ville nok hatt en dråpeformet ganske tettpakket bukett av så mørke røde røser som mulig. Tror ikke jeg ville blandet så mye annet inn i den, kanskje litt brudeslør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå