Mimmii Skrevet 6. august 2023 #1 Skrevet 6. august 2023 Det er ingen begrensninger i abonnementet mitt, og MMS er aktivert i innstillinger. Alikevel får jeg beskjed om at meldingen ikke kunne sendes, og et rødt utropstegn. Noen som har opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Sjekk nettsiden til operatøren din for oppsett mms og sjekk om du har det samme under innstillinger. Her har du et eksempel fra telenor. (oppsettet forsvinner ofte hvis man har vært utenlands og kommer hjem og får ikke sendt pga innstillingene forsvinner ref mms) https://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/mobil/oppsett/ Jeg sier ikke at dette er løsningen men kan være til hjelp 🙂 Anonymkode: 065ac...250
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #3 Skrevet 6. august 2023 Mimmii skrev (8 timer siden): Det er ingen begrensninger i abonnementet mitt, og MMS er aktivert i innstillinger. Alikevel får jeg beskjed om at meldingen ikke kunne sendes, og et rødt utropstegn. Noen som har opplevd lignende? mms eller iMessage? Kan være forskjell der. For noen år tibake hadde jeg android, og ene venninnen min med iPhone fikk aldri mms-er fra meg. Anonymkode: 17b13...26f
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 Jeg må ha mobildata slått på for å sende og motta mms, ellers så får jeg også beskjed om at meldingen ikke kunne sendes. Det kommer opp et rødt utropstegn. Anonymkode: 70170...b1d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Kan du motta mms da? Anonymkode: 065ac...250
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Prøvd å slått telefonen av/på igjen (ps: Husk pin kode for å komme inn igjen) Det går også ann å prøve å nullstille nettverksinnstillingene men da vil wifi kobles av samt bluetooth, så det må kobles opp igjen i etterkant. Står en oppskrift lenger ned på siden her hvordan man evt nullstiller nettverksinnstillinger. PS: På eget ansvar! https://www.telenor.no/kundeservice/mobil/din-mobil/mobildata-og-mms/ Anonymkode: 065ac...250
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå