AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Føler meg egentlig litt teit, men jeg får ikke til det med å dekorere med krem på kake. Jeg har prøvd et par forskjellige ikke-engangs sprøyter, men problemet er at de slutter å sprøyte mens det fortsatt er mye krem igjen. Jeg har faktisk aldri prøvd engangsposer, for jeg har innbilt meg at det er så styrete å klippe til tuten og dyrt å kjøpe nye poser hele tiden, men kanskje dette er løsningen? For da får man vel klemt ut alt? Kan noen komme med erfaringer og anbefalinger?🙏 Anonymkode: 290eb...4a0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #2 Skrevet 6. august 2023 Jeg vil også ha erfaringer og anbefalinger😊 Anonymkode: 8a861...68e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #4 Skrevet 6. august 2023 visp skrev (56 minutter siden): Æh... bare ta en skje og klask det på:) Hvis man ikke ønsker å lage rosetter o.l så er jo det selvfølgelig en grei løsning, men jeg ønsker å lage kaker med mønstre. Ts Anonymkode: 290eb...4a0 1
Pal Fungi Skrevet 6. august 2023 #5 Skrevet 6. august 2023 Anbefaler disse. Synes det er mye greiere å bruke engangsposer i stedet for sånne av stoff. Så fins det jo veldig mange ulike tipper å få kjøpt, alt etter hva slags mønster/rosetter du er ute etter🙂 https://slikkepott.no/produkt/kee-seal-sproyteposer-45cm/
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #6 Skrevet 6. august 2023 Du kan kjøpe en pakke i noen butikker hvor du får 10 engangssprøyteposer og 4 sånne tuter, så kan du prøve deg frem. Det er lett. Anonymkode: 687b1...bef
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. august 2023 #7 Skrevet 7. august 2023 Invester i Wilton-tipper og engangsposer ☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå