MarianneE Skrevet 7. august 2023 #21 Skrevet 7. august 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Det er litt verre ja. Derfor jeg har Mann😂👍 Menner ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #22 Skrevet 7. august 2023 Akhenaton skrev (På 5.8.2023 den 17.05): Pass på at du mottar alt du har bestilt. Det har manglet varer to ganger vi har bestilt der. Dette skjedde riktignok for over et år siden, og vi har ikke hatt problemer siden, så kanskje de har forbedret rutinene sine - eller sparka han som slurva. Uansett greit å sjekke over, ble litt forbanna da jeg sto på kjøkkenet og lagde middag og oppdaget at en av ingrediensene jeg hadde kjøpt manglet. Gøy å se hvordan folk tror pakking av varer på Oda fungerer 🤭 Anonymkode: fca63...6dc 2 1
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2023 #23 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gøy å se hvordan folk tror pakking av varer på Oda fungerer 🤭 Anonymkode: fca63...6dc Tenkte det samme😂 RobotRoger må sparkes! 😡🤖 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #24 Skrevet 8. august 2023 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Tenkte det samme😂 RobotRoger må sparkes! 😡🤖 Åh, men det er ingen RobotRoger heller 😅 Anonymkode: fca63...6dc
Frøkenfryden Skrevet 8. august 2023 #25 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Åh, men det er ingen RobotRoger heller 😅 Anonymkode: fca63...6dc Det er en blanding kanskje? Før har de hatt robotplukkere i alle fall👍
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #26 Skrevet 8. august 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Det er en blanding kanskje? Før har de hatt robotplukkere i alle fall👍 Null robotplukking nå, i hvert fall ☺️ Anonymkode: fca63...6dc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #27 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Null robotplukking nå, i hvert fall ☺️ Anonymkode: fca63...6dc Opplys oss, da! Anonymkode: f29f3...58b 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2023 #28 Skrevet 8. august 2023 MarianneE skrev (16 timer siden): Jeg går alltid og sjekker opp mot bestillingsbekreftelsen når jeg pakker ut. Elsker Oda, men hva i alle dager gjør dere med pappeskene etterhvert? Jeg har handlet der mye og er veldig fornøyd med varene. Et par ganger har jeg skrevet e-post og klaget; løsning med en gang, uten den minste vanskelighet. Anbefaler dem i bøtter og spann. MarianneE skrev (16 timer siden): Men... de nye eskene er jo umulig å brette. Jeg pleier å løsne de smale sidene oppe som holder eska sammen. De må rives løs fra hjørnene. Så tar jeg tak på midten, oppe på hver langside...og bretter dem først utover for å tøye og bøye litt på dem. Disse skal altså brettes innover, den ene før den andre, og så skulle de med litt håndkraft legge seg på plass, så en kan folde eska sammen på midten (jeg trør den litt sammen der) og feste "låseflappene" på toppen til sist. Når en bretter de sammen på dette viset virker det som at de er litt for brede for "moderkassen" som de skal samles oppi, men lett press løser alt. Jeg samler også en kasse helt full og gir til sjåføren. Ser at det av og til flyter litt fra kasser som ikke er fullstappet inni bilen, så jeg sørger for at mine kasser ikke kunne fått plass til en eneste en til, før jeg leverer. Fikk takk av sjåføren. Det er jo hyggelig. Million skrev (15 timer siden): Jeg bretter dem sammen (se anvisning for hvordan på undersiden av eskene) så de blir flate, og tar dem med ut og kaster dem i papp/papir-innsamlingscontaineren ute. Det gjør jeg samme dag som jeg fikk varene. Man kan eventuelt skyve dem under en seng e.l. og oppbevare dem flatpakket til man har turen forbi et slikt innsamlingspunkt for papp og papir, hvis det er langt dit. EDIT; ser du skriver at "de nye eskene" er umulige å brette? Hvor nye er dette du snakker om? Jeg har ikke bestilt hos Oda på noen uker nå, så lurte på om det er noe veldig nytt. Men jeg bestilte i begynnelsen av juli, fikk levering i pappesker, og da gikk det fint å brette eskene sammen som før? Størrelsen er litt endret og ja, det var litt enklere med dem vi fikk før, men i nåtid er de nye ikke umulige. En må lese bruksanvisning nøye og være bestemt når en setter i gang, så går det. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gøy å se hvordan folk tror pakking av varer på Oda fungerer 🤭 Anonymkode: fca63...6dc Jeg hadde likt at de laget en liten video og viste oss. Jeg skrev en e-post og spurte, for jeg var faktisk i tvil selv. Er veldig fornøyd med å kunne levere en sekk med panteflasker innimellom også. Kun èn gang har den ikke blitt registrert og det er nok en forglemmelse av sjåføren som hadde mye å tenke på/hastverk etc....jeg tok kontakt, de rettet opp og ga meg en femtilapp ekstra som plaster på såret. Uklanderlig oppførsel og topp karakter fra meg så langt.
Million Skrevet 8. august 2023 #29 Skrevet 8. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Null robotplukking nå, i hvert fall ☺️ Anonymkode: fca63...6dc Mener du at de har hatt robotplukking av varer, men sluttet med det? Hvorfor? RobotRoger krevde jo bare litt olje til smøring, og ikke noe lønn og overtidsbetalt! 😄 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #30 Skrevet 8. august 2023 Jeg ER SÅ FERDIG med Oda!!! Slettet appen i raseri i går etter 3. gangen på rad med tull! uke 1: manglet vare uke 2: dårlig vare uke 3: en time for sen - OG manglet vare. Den varen som manglet var i tillegg melk av alle ting. Jeg sto og ventet med middagen fordi det skulle være melk i og Oda skulle jo egentlig komme i god tid før middag. Så klarer de altså å utelate MELKEN av alle ting. Akkurat som det ikke er noe særlig essensielt. Tørkerull klarte de å levere da.. Jeg måtte selvfølgelig forsere Hans og GÅ på Kiwi for å handle melk mens sur gubbe ventet hjemme med små barn. Har ikke ord for hvor drittlei jeg var av Oda og hvor elendige de er da. Hvordan klarer de å gjøre feil HVER GANG?? Aldri mer. Anonymkode: 2e4d9...2dc 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. august 2023 #31 Skrevet 9. august 2023 Hmm...det var jo ikke bra, AB over her. Jeg skulle ha likt å vite litt om hvordan de velger "plukkere" til jobben, som jo er en alvorlig sak og den skal gjøres skikkelig, ellers går det ut over både oss og Oda. I tillegg kunne de godt hatt et lite skilt på skjorta si for at vi skulle vite om de snakket norsk eller gebrokkent engelsk, slik mange av de utenfra dessverre gjør. Enkeltord og enkel grammatikk ofte.
Arkana Skrevet 9. august 2023 #32 Skrevet 9. august 2023 Med Hans som holder på kan jeg godt forstå at de var en time forsinket så det klarer jeg ikke helt å se at man skal hisse seg opp over, men at det tre av tre ganger har manglet eller vært dårlig vare er selvsagt ikke bra. Du må si i fra til dem så de får sjansen til å både bedre seg og ordne opp. Det vanlige er at man får rabattkupong samt gratis levering neste gang. Som sagt har vi bestilt fra Oda ukentlig i flere år og aldri har det manglet en vare eller vært dårlige varer og forsinkelse altså bare to ganger og da var det helt åpenbare værproblemer som jeg antar var årsaken og det må man også kunne tilgi dem for. Selvsagt helt greit hvis man ikke synes de fortjener flere sjanser da. 2
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2023 #33 Skrevet 23. august 2023 Når jeg har bestilt buketter de siste to gangene, så lå ikke plastposen med blomster på toppen av eska og det syns jeg er en selvfølge. Blomster skal ikke ha ting oppå seg.
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2024 #34 Skrevet 28. august 2024 Frem til nå har det ikke vært sånn, men nå har de endelig gitt oss muligheten til å slette varer i bestillingen og det er jeg glad for. Pleier å bestille flere dager i forveien og da kan jeg ombestemme meg noen ganger, ettersom jeg finner ting på tilbud eller i det hele tatt har lyst på noe annet. Hurra for valgfriheten og ODA! 2 1
Frøkenfryden Skrevet 28. august 2024 #35 Skrevet 28. august 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Frem til nå har det ikke vært sånn, men nå har de endelig gitt oss muligheten til å slette varer i bestillingen og det er jeg glad for. Pleier å bestille flere dager i forveien og da kan jeg ombestemme meg noen ganger, ettersom jeg finner ting på tilbud eller i det hele tatt har lyst på noe annet. Hurra for valgfriheten og ODA! Ååå har de😃 Så bra! Oda 1
Arkana Skrevet 28. august 2024 #36 Skrevet 28. august 2024 Ja, det er kjempebra at det er mulig å fjerne varer. Vi har brukt Oda ukentlig i flere år og er veldig fornøyde. Kan telle på én hånd de gangene noe er glemt eller de har blitt forsinket. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2024 #37 Skrevet 29. august 2024 Jeg har også brukt dem i flere år nå og jeg er veldig fornøyd på alle vis. Bare fornøyd. Ikke et eneste problem med dem!
Kartoffel Skrevet 29. august 2024 #38 Skrevet 29. august 2024 Veldig fornøyd med Oda. Eneste jeg synes er dumt er at de ikke har noen form for bleieavtale. Må derfor innom Kiwi uansett.
Million Skrevet 29. august 2024 #39 Skrevet 29. august 2024 Så de har fått mulighet til å fjerne varer nå fra bestillingene? Det var nytt for meg, men veldig greit å ha den muligheten. Jeg har brukt Oda i 6 år nå, tror jeg det er, og har enda ikke hatt behov for å slette en vare, men jeg liker at muligheten er der! Noen ganger ombestemmer man seg jo, eller har bestilt feil og oppdager det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå