Gå til innhold

Tidsklemme og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
Han er ikke akkurat i toppform og inntar horisontalen i sofaen heller enn å trene, så overskuddet han har til sex er bortimot ikke-eksisterende....sukk 

Du får trimme han oftere i senga,sex er god trim.

Hvis du spicer på med noe kinky inni mellom skal jeg love deg at han blir mere enn villig ;)

Samme sangen hver gang blir kjedelig i lengden :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så dere setter av en time annen hver kveld (f.eks. 22-23)?

Kan du forklare hvordan dere det prioriterer det? Vil gjerne ha noen ideer!

Nei, det kommer nok mer spontant. I den forstand at vi heller kommer litt for seint til noe, eller ikke rekker å gjøre en oppgave fordi vi måtte ha oss litt. :ler: For meg er det minst like viktig å ta seg tid til sex, som det er å huske å handle mat for uken, rydde og vaske, være med venner, osv.

Men dersom dere har kommet litt "ut av sporet", er det sikkert en idé å sette av et tidspunkt, er ikke helt sikker jeg.

Tror det var Manic som sa det en gang, at dersom man setter av tid til å tenke på eller ha sex (daglig, eller noen dager i uken, alt ettersom), så blir det av seg selv en naturlig prioritet.

Skrevet
Enda et spm (sikkert dumt sett med øynene til dere som stadig har kvikkiser, men, jeg tar sjansen på å tabbe meg ut igjen.);

hvordan kan vi bli flinkere til kvikkiser i stedenfor bare lange (og sjeldne) seanser?

Du kan jo forføre han rett før dere skal noe annet, slik at det eneste dere har tid til er en kjapp en..

Skrevet

Enda et spm (sikkert dumt sett med øynene til dere som stadig har kvikkiser, men, jeg tar sjansen på å tabbe meg ut igjen.);

hvordan kan vi bli flinkere til kvikkiser i stedenfor bare lange (og sjeldne) seanser?

En kjapp en i dusjen er iallfall en klassiker for meg. ;) En bakfra mens du lager mat, et nummer i sofaen mens dere ser på TV, et sug i bilen?

;)

Gjest gjest i dag
Skrevet

Det har jeg prøvd, men det blir bare til at han sier at vi har så lite tid og så kliner vi litt, men det var det. Han trenger vanligvis ganske lang tid, så vi behøver visst litt ekstrahjelp på kjappisområdet...

Skrevet
Det har jeg prøvd, men det blir bare til at han sier at vi har så lite tid og så kliner vi litt, men det var det. Han trenger vanligvis ganske lang tid, så vi behøver visst litt ekstrahjelp på kjappisområdet...

Blir han raskere klar om du jobber litt med bare han før dere setter igang?

Gjest gjest i dag
Skrevet

Da blir det ofte til at bare han har en fordel av det. Ok å skjemme han bort i blant, men liker best når vi begge har det fint sammen.

Skrevet
Da blir det ofte til at bare han har en fordel av det. Ok å skjemme han bort i blant, men  liker best når vi begge har det fint sammen.

Men er det ikke mulig å avbryte for så å gå over på noe dere begge har glede av?

Gjest gjest i dag
Skrevet

Tja, som regel har jeg ikke hjerte til å stoppe når det går så bra! :blunke:

Men jeg forstår hva du mener, og skal forsøke å få til en overgang til tosommere aktiviteter.

Noen flere tips?

Skrevet
En kjapp en i dusjen er iallfall en klassiker for meg.  En bakfra mens du lager mat, et nummer i sofaen mens dere ser på TV, et sug i bilen?
Skrevet
Å ikke gidde har med overskudd å gjøre.

Når du heller vil sitte i sofaen enn å ha sex er det fordi du er sliten/trøtt/mangler overskudd, ikke fordi dere ikke har god sex, for det har dere sikkert når det først skjer. Det er liksom det å komme dit - ikke sant? ;)

Du har rett.

Og det har Lois-Lane også. Jeg vet jo at jeg får overskudd. Men blir også lys våken dersom det blir for sent. Og det får jeg fnatt av å tenke på når jeg i utgangspunktet er sliten.

Men jeg skal ta meg sammen, jeg skal det.

Fikk ikke svar på om Fly-lady-tråden tar opp slike opprydningsprosjekter? Noen som vet?

Skrevet

En kjappis er en kjappis, ingen kan bruke lang tid på det :ler:

Ring på døra når du kommer hjem fra jobben, overfall ham i gangen; kast deg over ham i sofaen (og skru av TVen); utnytt alle kosestunder og omfavnelser; dra på biltur ( :sjarmor: ); før middagen, etter middagen, våkn opp med ham om morgenen. Kanskje dere bare trenger å snu et mønster?

Nå får jeg det til å høres ut som han ikke vil, men hvis han er litt treg så må du bare kaste deg i det og bruke de situasjonene som oppstår hvis han ikke gjør det. Og gjør han det, vel, say no more.

Ellers er jeg helt enig med deg at trening gir overskudd så det er ikke på dét området du/dere skal nedprioritere.

Gjest gjest i dag
Skrevet

Hei igjen...

jeg hadde jo gode forsetter i går, og sendte samboeren min en frekk liten hilsen på mail før jeg dro på jobb. Da jeg kom hjem, var soverommet fullt av stearinlys. Så stresset som jeg var etter jobben, tenkte jeg først et kort øyeblikk på brannfare før jeg tok meg sammen og bestemte meg for å gå til "angrep". Litt senere frydet jeg meg over at vi endelig skulle klare å ha en av disse berømte kjappisene, for vi var allerede i senga. Men...

...da ringer telefonen. Jeg gjør mitt beste for å ignorere den, men samboeren overtaler meg til å ta den, med kommentaren "Vi har ikke tid nå allikevel, maten er snart ferdig" (Det var oppvarmet mat, han hadde selvfølgelig heller ikke hatt tid til å lage mat, utrolig at han hadde rukket det med stearinlysene :) )

Tja, det var det. To timere senere sovnet jeg :sove: , etter masse kosing og kyssing, men det er ikke det som mangler i samlivet vårt.

I dag går det ikke tidsmessig, men i morgen vil jeg forsøke en gang til. Men jeg vil ha en av disse kjappisene dere skryter av. :klø:

Men hvordan skal jeg får det til?

Skrevet

Jeg synes dette var tafatt innsats fra mannen din sin side. Det viser bare at dere ikke tar det alvorlig nok å prioritere sex. Ta en alvorsprat om det. :)

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Hvis man fokuserer for mye på tidsklemma og for lite på tissklemming dukker sånne problemer fort opp.

Sex er god trening, både aerob og anaerob etter type aktivitet. Og som med all annen trening er oppvarming viktig. Uttøyning etterpå, derimot, slurves det gjerne litt mer med.

Skrevet

Vi befinner oss og i tidsklemma, han drar på jobb kl 07.00 og jeg kl 15.00, og når vi møtes på kvelden er begge to for slitne. Ikke er han "typen" som liker kjappiser heller, han mener at man skal elske i en time for å få kvalitet på sexen.

Så jeg følger med her jeg, for å se om jeg får noen tips :sjarmor:

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

Har man ikke tilstrekkelig lyst på hverandre til å la sex gå foran det meste i fritida, så er det noe alvorlig galt med forholdet.

Skrevet
han mener at man skal elske i en time for å få kvalitet på sexen.

Hva mener du da???

En kort en er vel bedre enn ingeting!

Har bare hørt unskyldninger for og slippe,ingenting er såååå viktig at det ikke kan vente.

Uten sex og nærhet derimot dør forholdet ganske fort ut,kanskje sex`n det er noe feil med.

Jeg for min del sover mye bedre etter en runde i senga :)

Skrevet
Hva mener du da???

En kort en er vel bedre enn ingeting!

Har bare hørt unskyldninger for og slippe,ingenting er såååå viktig at det ikke kan vente.

Uten sex og nærhet derimot dør forholdet ganske fort ut,kanskje sex`n det er noe feil med.

Jeg for min del sover mye bedre etter en runde i senga  :)

I følge ham er det ikke nok kvalitet over en kjappis, og jeg har ikke alltid overskudd til en lang elskov. Selv er jeg veldig for kjappiser, noen stjålne øyeblikk er sexy synes jeg :sjarmor: Han skal ha langt fårspill, og en del stillinger i senga, og tenker alltid på at jeg må komme før ham. Noen ganger skulle jeg ønske at han bare stakk den inn og fyllte meg opp, uten all denne tiden først :sjenert:

Gjest gjest i dag
Skrevet

"Noen ganger skulle jeg ønske at han bare stakk den inn og fyllte meg opp, uten all denne tiden først sjenert.gif"

Saskia, jeg er så enig! Kanskje er en del av problemet mitt også at kjæresten min vil være for snill og god mot meg. Jeg har forsøkt å få ham til å forstå at jeg ønsker at vi kan være litt kjappere en gang i blant, men det har ikke virket så langt. Derfor håper jeg på flere tips fra dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...