Gå til innhold

Er dette en estetisk reklame for øredobber?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For første gang har jeg sett en reklame der modellen ikke er 22 år.Screenshot_20230805_084923_Instagram.thumb.jpg.f3127f0357639437dacd05c80976e83a.jpg Det er iScreenshot_20230805_084923_Instagram.thumb.jpg.f3127f0357639437dacd05c80976e83a.jpgkke så vakkert med skrukkete hud og synlige hår, men slik ser vi altså ut når vi blir eldre.

Tror ikke de selger så mye til unge damer

Anonymkode: 14fb8...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At dette må være en litt eldre modell, det hadde jeg ikke tenkt på hvis ts ikke påpekte det. Kjempefint.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke unge damer målgruppen deres heller? 
 

Damer i høyere aldersgruppe har ofte bedre økonomi enn veldig unge/ ungdommer, og vil dermed handle mer på Søstrene Grene når de først handler. 
 

For eksempel: mine døtre kjøper smånips der, kanskje 1-3 små, billige ting. Jeg derimot, når jeg først handler der, ender på flere hundrelapper. Så da er det jo smartere å appellere til meg i reklamer enn til døtrene mine. 

Anonymkode: fc31b...ea1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ikke merke til huden før du påpekte det. Så øredobbene og tenkte de var kule og ikke noe mer. 

Anonymkode: 212da...59e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som modellen har en liten infeksjon/irritasjon i selve hullet der øreringen går inn.

Det ser litt rødt ut som heller ikke var så fint, men det skal vel se mest mulig folkelig ut.

Anonymkode: 14fb8...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 9.05):

Æsj det var ekkelt

Anonymkode: daf4e...629

Er du 12 år? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppspositivitet er fint og alt det der, men ørehår synes jeg man med god samvittighet kan redigere vekk når man tar slike nærbilder.

Anonymkode: 690b7...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...