Gå til innhold

Er dette en estetisk reklame for øredobber?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For første gang har jeg sett en reklame der modellen ikke er 22 år.Screenshot_20230805_084923_Instagram.thumb.jpg.f3127f0357639437dacd05c80976e83a.jpg Det er iScreenshot_20230805_084923_Instagram.thumb.jpg.f3127f0357639437dacd05c80976e83a.jpgkke så vakkert med skrukkete hud og synlige hår, men slik ser vi altså ut når vi blir eldre.

Tror ikke de selger så mye til unge damer

Anonymkode: 14fb8...75f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:roll:

Anonymkode: 4c868...b16

Skrevet

At dette må være en litt eldre modell, det hadde jeg ikke tenkt på hvis ts ikke påpekte det. Kjempefint.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke unge damer målgruppen deres heller? 

Damer i høyere aldersgruppe har ofte bedre økonomi enn veldig unge/ ungdommer, og vil dermed handle mer på Søstrene Grene når de først handler. 

For eksempel: mine døtre kjøper smånips der, kanskje 1-3 små, billige ting. Jeg derimot, når jeg først handler der, ender på flere hundrelapper. Så da er det jo smartere å appellere til meg i reklamer enn til døtrene mine. 

Anonymkode: fc31b...ea1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Æsj det var ekkelt

Anonymkode: daf4e...629

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la ikke merke til huden før du påpekte det. Så øredobbene og tenkte de var kule og ikke noe mer. 

Anonymkode: 212da...59e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det ser ut som modellen har en liten infeksjon/irritasjon i selve hullet der øreringen går inn.

Det ser litt rødt ut som heller ikke var så fint, men det skal vel se mest mulig folkelig ut.

Anonymkode: 14fb8...75f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.8.2023 den 9.05):

Æsj det var ekkelt

Anonymkode: daf4e...629

Er du 12 år? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kroppspositivitet er fint og alt det der, men ørehår synes jeg man med god samvittighet kan redigere vekk når man tar slike nærbilder.

Anonymkode: 690b7...21d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...