Gå til innhold

ting du syns er koselig


jordbær86

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er kodelig å høre på radio i mørket, helst på høsten og vinteren. Det skal helst være bekmørkt. Så har på radioen om natta, har rullegardiner nede så blir veldig mørkt. Sover bedre med radioen på.

Se på skumle filmer eller krim på mørke høstkvelder.

Gå i skogen tidlig på morgenen, spesielt på høsten og vinteren

Husker jeg likte så godt å se på lokalsendingene på Tv Norge. Var Tv Innlandet der jeg kommer fra. Var høydepunktet hver kveld i ukedagene å se på dette. Syns det var kjempekoselig og savner veldig de sendingene.

 

Hva er dine? Fortell 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jordbær86 skrev (15 minutter siden):

Jeg syns det er kodelig å høre på radio i mørket, helst på høsten og vinteren. Det skal helst være bekmørkt. Så har på radioen om natta, har rullegardiner nede så blir veldig mørkt. Sover bedre med radioen på.

Se på skumle filmer eller krim på mørke høstkvelder.

Gå i skogen tidlig på morgenen, spesielt på høsten og vinteren

Husker jeg likte så godt å se på lokalsendingene på Tv Norge. Var Tv Innlandet der jeg kommer fra. Var høydepunktet hver kveld i ukedagene å se på dette. Syns det var kjempekoselig og savner veldig de sendingene.

 

Hva er dine? Fortell 🙂

Mørket er lik koselig for meg så lenge det ikke er på låven eller nede i kjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå å legge meg i senga mi og høre at dyra følger etter for å sove sammen med meg.

Lage te og sitte i sofaen med tente lys og pledd og tekopp og lese bok for snuppa. Nå har vi fått bakeri nesten rett over veien også, så nå blir sofakosen komplett også🤪

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...