Gå til innhold

Liker BDSM men vil ikke prøve

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som eventuelt liker å fantasere om situasjoner der du er bunden fast – dvs. har BDSM fantasier men på en eller annen grunn ikke vil prøve det med partner. 

Hva er det som hindrer deg i å prøve?

Skam, flauhet, redsel for å ikke ha kontroll eller noe annet?

Anonymkode: dfc46...c72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Redd for at virkeligheten blir skuffende i forhold til fantasien. Vil ikke ødelegge fantasien for meg selv.

Anonymkode: 37199...ca3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen fantasier som er bedre i virkeligheten så er det bdsm fantasier.

Anonymkode: 18d1f...14d

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg prøvd. Mye bondage av meg utgår på grunn av sirkulasjonsvansker, panikk på grunn av traumer og at det er langt og lengre enn langt mellom gangene jeg har lyst å bli bundet. De få gangene jeg har lyst og har en villig partner jeg stoler på (jepp, er en grunn til at jeg er singel, har vært med folk jeg ikke greide å stole på) er jeg en entusiastisk bottom som vet hvordan jeg vil ha det.

Anonymkode: 10435...271

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd. Vanskelig å få det til, men fikk det til slutt til med en litt tilfeldig fyr jeg møtte på ferie.

Vi møttes noen ganger etter, vi bodde langt fra hverandre og det var stor aldersforskjell. Veldig avklart at det bare var for sex. Tror det er derfor det fungerte. 

Anonymkode: 3b63d...d13

Skrevet

Handler mest om at jeg har en del fantasier som jeg kun nyter i fantasien, og ingen interesse av å gjøre selv, vet jeg ikke ville likt det, men allikevel kan fantasiene tenne

AnonymBruker
Skrevet

Har levd ut BDSM-livet med mine to foregående partnere, men vet ikke om jeg gjør det igjen med noen ny.
Det krever en helt spesiell form for tillit, respekt for hverandre og en god personkjemi, der begge tenner på det som skal skje. Det er ikke gitt at man får en slik match igjen.

For meg er dette en måte å vise følelser på, og ikke noe jeg tenner på å teste med tilfeldige eller kortvarige bekjentskap.

Anonymkode: 7da31...46b

Skrevet

Bruker mye penisbur, som er utrolig opphissende. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 19.44):

Du som eventuelt liker å fantasere om situasjoner der du er bunden fast – dvs. har BDSM fantasier men på en eller annen grunn ikke vil prøve det med partner. 

Skam, flauhet, redsel for å ikke ha kontroll eller noe annet?

Er ikke en spesiell grunn til at jeg ikke vil prøve.

Det er en fantasi. Ikke et ønske.

Anonymkode: 44cb6...992

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 19.44):

At jeg ikke har noen partner å prøve det med 😭

Anonymkode: cc34c...fe9

Skrevet

Da må du jo gjøre noe med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...