Gå til innhold

Mc-lappen Bergen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken kjøreskole anbefales for mc-lappen i Bergen? Gjerne i Bergen sør.  Lita dame med lavt tyngdepunkt, så avhengig av å rekke ned på skolesykkelen. 

Anonymkode: 6f59d...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Biltilsynet er nå i Åsane, neste. alle oppkjøringsrutene er på nordsiden av byen, da man skal kunne rekke tilbake til start på tiden. Tror det er slik på MC også. 
Hadde gått for en kjøreskole i Åsane. Så blir du vant til veiene dere ute også. 

Anonymkode: 5a85e...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Biltilsynet er nå i Åsane, neste. alle oppkjøringsrutene er på nordsiden av byen, da man skal kunne rekke tilbake til start på tiden. Tror det er slik på MC også. 

Jeg har kjørt bil ganske mange år i Bergen og har hatt billappen veldig mange år. Det er  mest praktisk i hverdagen å ikke måtte til Åsane/Arna/Loddefjord.  

Anonymkode: 6f59d...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Man pleier å ha dobbeltimer, så det er nå helt unødvendig. 

TS, det er 30 år siden jeg tok lappen på MC, da var det kun to kjøreskoler og begge lå i sentrum, så har egentlig ingen anbefaling 😃

Hadde tatt meg en ringerunde (evt googlet litt) for å se hva slags mc de har å tilby på de forskjellige skolene. 
Melder du deg inn i WIMA-gruppen på Facebook kan du sikkert få noen anbefalinger der! 

Anonymkode: d053d...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...