tirben Skrevet 5. august 2023 #41 Skrevet 5. august 2023 Sententia skrev (9 minutter siden): Er helt vanlig navn? Har elever hvert år med navnet. Har tre i utvidet familie med navnet. Tippoldefar het det. Et navn som for meg alltid har vært der, men som de siste årene er der heeeele tiden Hvor bor du? Har vært lærer i mange år, men faktisk aldri hatt elever med navnet Theodor! Kanskje det er geografiske forskjeller? Men jeg synes Theodor er et nydelig navn, på både barn og voksne! Og alle navn passer selvfølgelig til både barn og voksne. Ingen forblir barn.
Sententia Skrevet 5. august 2023 #42 Skrevet 5. august 2023 tirben skrev (2 minutter siden): Hvor bor du? Har vært lærer i mange år, men faktisk aldri hatt elever med navnet Theodor! Kanskje det er geografiske forskjeller? Men jeg synes Theodor er et nydelig navn, på både barn og voksne! Og alle navn passer selvfølgelig til både barn og voksne. Ingen forblir barn. Ytre Østfold Ene barnet mitt har et navn som folk sier jeg burde bytte, fordi han en dag skal bli voksen. Sist ble jeg frekk.. «Da er jo du død uansett, så det går nok bra..»
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #43 Skrevet 5. august 2023 Jeg syns det er veldig fint, og vet også at det er brukt i flere generasjoner her. Kanskje det er geografisk? Bor på Sørlandet. Anonymkode: 927ba...d2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå